فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت فراورس . امروزه خرید و فروش زمین در دنیای مجازی بسیار سر زبان ها افتاده و امروز قصد داریم آموزش دیگری از خرید و فروش زمین براتون بزاریم . در روز قبل آموزش خرید زمین مجازی در متاورس دیسنترالند براتون قرار دادیم

 

بازی آپلند (Upland) چیست؟

بازی آپلند (Upland) بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و روز به روز افراد بیشتری بازی آپلند (Upland) را دانلود می‌کنند. این بازی مانند سایر نسخه‌های اولیه بازی‌های بلاک چین، در حال حاضر یک بازی بسیار ساده است.

علاوه بر اینکه بازیکنان می‌توانند از ویژگی‌های Challenge و Treasure Hunt و غیره استفاده کنند می‌توانند بعد از ثبت نام، زمین یا خانه خریداری کنند، در مورد ساخت و ساز تصمیم بگیرند، معامله کنند، ملک خود را با سود بیشتر بفروشند و ارز دیجیتال کسب کنند.

البته توسعه دهنده در نظر دارد تا باز هم ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. به عنوان مثال قرار است زمین‌های کشاورزی برای تولید غذا و ذخایر معدنی برای منابع کشاورزی به بازی اضافه شود. در این صورت بهتر است به بازیکنانی که مهارت بیشتری دارند نسبت به بازیکنانی که تنها تصمیم خرید و نگهداری ملک دارند، پاداش بیشتری بدهد.

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

بازی آپلند (Upland)

بازار بلاکچین روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است و بر محبوبیت آن افزوده می‌شود. این پیشرفت‌ها باعث شده هر روز پروژه‌های زیادی به این بازار اضافه ‌شود که یکی از آنها که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، صنعت NFT Game است. تا امروز پیشرفت‌های این بازار بسیار قابل توجه بوده است. بازی آپلند که در ادامه درباره آن بیشتر صحبت خواهد شد مربوط به این صنعت است.

بازی آپلند در قالب زمین و خانه مجازی است اما با ساختاری واقعی. در این بازی کار بر روی یک نقشه واقعی انجام می‌شود. بر روی این نقشه‌های واقعی زمین‌ها و خانه‌هایی وجود دارد که به صورت NFT فروخته می‌شوند و کاربران بازی می‌توانند آنها را برای خود خریداری کنند. در ادامه این NFT ارزش گذاری خواهد شد و کاربر می‌تواند زمین یا خانه‌ای که خریداری کرده بفروشد و حتی به پول واقعی تبدیل کند.

بنابراین کسب درآمد از آپلند از طریق خرید و فروش زمین‌های مجازی است. در واقع می‌توان گفت که بازی آپلند یک شبیه‌ساز از دنیای واقعی است که انسان‌ها زمین‌های مختلف را خرید و فروش می‌کنند. اما تفاوت این بازی با دنیای واقعی مجازی بودن زمین‌ها و خانه‌های آن است.

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

بازی آپلند مبتنی بر بلاک چین EOS‌ است و فقط بر روی موبایل قابل اجراست. این بازی جذاب به بازی مونوپولی نیز شبیه است زیرا بازیکنان و کاربران بازی می‌توانند خانه و زمین مجازی داشته باشند اما با مالکیت حقیقی. هنگام خرید یک ملک در بازی یک قرارداد مشخص می‌شود که براساس آن ملک به‌طور واقعی متعلق به کاربر مورد نظر خواهد بود. پس با دقت عمل کنید؛ زمین و خانه مناسب را خریداری کنید و هوشمندانه بفروشید یا مبادله کنید.

در بازی آپلند می‌توان یک زمین مجازی را به قیمت یک زمین واقعی خرید و مالک آن شد و آن را در کیف پول خود نگهداری کرد. این ملک برای شماست و هر زمان که مایل باشید می‌توانید نسبت به فروش آن اقدام کنید.

سیستم عامل گوشی شما اندروید باشد یا IOS فرقی ندارد زیرا بازی آپ‌لند (Upland) برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS پیاده سازی شده است

 

آموزش تصویری ثبت نام در آپلند :

برای ثبت نام در آپلند بر روی لینک https://r.upland.me/8UgD بزنید.

لینک ثبت نام در آپلند

در صفحه باز شده از شما نام کاربری ، ایمیل و رمز عبور میگیرد . شما یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید و بعد از پر کردن فرم بر روی sign up بزنید

آموزش تصویری ثبت نام در آپلند

بعد از انجام مراحل بالا یک ایمیل تاییده برای شما ارسال میشود . وارد ایمیل ارسالی شوید و بر روی verify بزنید

آموزش تصویری ثبت نام در آپلند

اگر مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید با پیغام ” account verification ” مواجه میشوید

آموزش تصویری ثبت نام در آپلند

حال وارد سایت شوید و بر روی play game یا … بزنید . نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید .

آموزش تصویری ثبت نام در آپلند

پس از ورود باید برای خود یک رنگ و یک آواتار انتخاب نمایید و بعد بر روی save بزنید

آموزش تصویری ثبت نام در آپلند

ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است

 

ثبت نام در آپلند :

۱. در ابتدا از طریق این لینک ( https://r.upland.me/8UgD ) وارد برنامه شوید.
۲. بر روی آواتار قسمت بالا سمت چپ کلیک کنید.
۳. روی عبارت انگلیسی don’t have an account? sign up کلیک کنید.
۴. یک یوزرنیم برای خود انتخاب نمایید (دقت نمایید یوزرنیم مناسب انتخاب کنید چون در حال حاضر امکان تغییر یوزرنیم وجود ندارد) سپس یک ایمیل معتبر وارد نموده و پسورد خود را بسازید.
۵. به ایمیل خود رفته و ایمیل خود را از طریق عبارت verify account تایید نمایید.
۶. به صورت خودکار وارد برنامه خواهید شد و بر روی عبارت email has been verified کلیک کنید.

 

شروع بازی آپلند:

۱. به صفحه لاگین خواهید رفت، ایمیل و پسورد خود را وارد نموده بر روی دکمه لاگین کلیک نمایید.
۲. تایید نمایید که ربات نیستید.
۳. رنگ پس زمینه و شکل آواتار خود را انتخاب نمایید و دکمه save را فشار دهید.
۴. وارد برنامه خواهید شد, روی collect bonus کلیک کنید و ۴۵۰۰ بونوس upx دریافت خواهید کرد.
۵. در مرحله بعد بر روی دکمه done کلیک نمایید.
۶. دکمه ضربدر در پایین صفحه NFLPA is live را فشار دهید.

۷. در صفحه getting started بر روی دکمه next کلیک نمایید و سپس بر روی دکمه done کلیک نمایید.
۸. «مهم» در صفحه start your journey شهر ها نمایش داده می شود و به مینیمم پرایس ها و sold out شده‌ها توجه نمایید (سعی کنید برای اولین بار مینیمم پرایس حداقل ۵۰۰ تا پایین تر از بونوس موجود را انتخاب کنید تا بتونید زمین پیدا کنید و بخرید)، سپس یکی از شهرها را انتخاب نموده بر روی دکمه go کلیک نمایید.
۹. وارد صفحه شهر شده بر روی next و done کلیک نمایید. به شما صد بونوس پاداش تعلق می‌گیرد.
۱۰. گزینه I got it را فشار دهید.

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

خرید زمین در آپلند :

دوستان توجه کنید تا چند ورژن پایین می‌توانستید به راحتی زمینهای زیر ۴۵۰۰ تهیه کنید اما پس از آپدیت جدید به نوعی بازی شما را مجبور به خرید بونوس upx می‌کند. پس یا باید صبور باشید و وقت بیشتری روی جستجو بگذارید و یا با خرید بونوس این ماجرا را فیصله دهید.
زمانی که وارد بازی می شوید توسط بازی به سمت یک زمین هدایت می شوید، دو احتمال وجود دارد:
احتمال اول اینکه قیمت زمین زیر مقدار بونوس اولیه بازی می باشد که شما قادر به خرید آن هستید و خرید خود را انجام می‌دهید.
احتمال دوم اینکه زمین مورد نظر از بودجه شما بیشتر است! در این حالت ابتدا باید صبور باشید و باید به سراغ اکسپلورر یا کاوشگر خود رفته و مسیر آن را دنبال کنید، پس از مدتی زمین هایی را مشاهده می کنید که به رنگ سبز روشن در مسیر شما قرار گرفته اند، روی آنها کلیک کرده و قیمت آنها را چک نمایید در صورتی که زیر بودجه شما بود می توانید آنها را خریداری نمایید.

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

پیشنهاد خرید در آپلند :

جهت پیشنهاد خرید زمین می توانید از دکمه آفر استفاده نمایید.
جهت دسترسی به دکمه آفر بر روی زمین مورد نظر کلیک کنید، کنار دکمه بای تصویر یک تابلو قرار دارد، بر روی آن کلیک کنید.
آفر ها معمولاً با توجه به درصدی که فروشنده تعیین میکند قابل ارسال خواهد بود، اگر قیمت شما کمتر از درصد تعیین شده توسط فروشنده باشد آفر شما قابلیت ارسال نخواهد داشت.

 

خرید UPX در آپلند :

۱. برای خرید UPX روی دکمه بالا سمت راست GET UPX، یا آیکون توپ فوتبال آمریکایی کلیک کنید.
۲. به صفحه STORE هدایت می شوید.
۳. در قسمتUPX مقدار مبلغ مورد نیاز خود را انتخاب نموده روی مبلغ کلیک نمایید.
۴. توجه نمایید که از طریق اپلیکیشن احتمال این وجود دارد ادامه کار دچار مشکل شود، چرا که اپلیکیشن ممکن است به کیف پول های گوگل یا آی او اس هدایت شود، بنابراین بهتر است از طریق وب سایت اقدام به خرید نمایید.
۵. پس از کلیک روی مبلغ دلخواه به صفحه‌ای هدایت می شوید، برای بار اول شرایط و قوانین بازی را قبول می کنید و کلید ACCEPT را فشار می دهید.
۶. در صورتی که کردیت کارت داشته باشید، کردیت کارت خود را اضافه میکنید در غیر این صورت دو راه دیگر برای پرداخت وجود دارد یکی از طریق پی پل و دیگری از طریق تعدادی از رمز ارزها! (در ایران کردیت کارت و پی پل محدودیت دارد.) پرداخت از طریق کردیت کارت و پی پل مشخص است، اما راهی که برای ایرانی ها راحت تر است پرداخت از طریق رمز ارزهاست! که البته چون بر بستر اتریوم هست کارمزد نسبتاً بالایی دارد به جز بیت کوین کارمزد آن نسبت به اتریوم پایین‌تر است.
۷. پس از کلیک بر روی pay with crypto به سایت منتقل می شوید به نام utrust.com، این سایت برای خرید چهار رمز ارز را در حال حاضر پشتیبانی میکند. Bitcoin, Ethereum, Utrust, Tether،
*** توجه نمایید که به جز بیت کوین دیگر رمز ارزها بر بستر اتریوم می باشد ERC20
۸. روی رمز ارز موردنظر کلیک نموده و کد مربوطه را کپی نمایید و از طریق صرافی‌ها یا والت ها واریز خود را انجام دهید.

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

روش جستجو در آپلند :

۱. روی قسمتی از نقشه که مد نظر است قرار گیرید، حالت zoom out.
۲. دکمه دوم از سمت راست پایین را که شبیه یک آپارتمان می باشد فشار دهید.
۳. لیستی از زمین های موجود به ترتیب قیمت برای شما نمایش داده می شود.

 

لینک دعوت آپلند :

۱. روی تصویر آواتار خود کلیک کنید.
۲. روی عبارت referral program کلیک کنید.
۳. روی عبارت copy invite to clipboard کلیک کنید.

 

شارژ حساب آپلند :

راه اول پرداخت از طریق کردیت کارت و اکانت پی پل می باشد و در خارج از ایران بدون کارمزد است. ابتدا توجه فرمایید با توجه به تحریم ها امکان پرداخت مستقیم از طریق کردیت کارت و اکانت پی پال در ایران وجود ندارد! اما راه پرداخت از این روشها چگونه است؟
در ایران سایت هایی وجود دارند که به صورت غیر رسمی مبادلات مالی انجام می دهند. کافیست به یکی از آنها مراجعه نموده و از اکانت های آنها برای شارژ حساب خود استفاده نمایید. میزان کارمزد انتقال نیز در حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان می باشد‌.
توجه فرمایید که سود حاصله از این بازی در حال حاضر تنها از طریق پی پال قابل دریافت می باشد.
راه دیگر شارژ حساب از طریق رمز ارزها می باشد. بدین منظور باید انتقال رمز ارزها را با محاسبه کارمزد آن انجام دهید به صورتی که پولی که به حساب آپلند ریخته می شود دقیقا همان مبلغی باشد که شما بر روی آن کلیک کرده اید. ( کارمزد رمز ارز هایی که بر پایه اتریوم هستند زیاد است برای همین بهتر است از بیت‌کوین یا دش استفاده کنید)
راه بعدی، شارژ کردن حساب های گوگل پی یا اپل پی است که بدون کارمزد است. بدین منظور باید حسابهای مورد نظر را از طرق موجود شارژ نمایید مثل گیفت کارت و شارژ مستقیم.

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

کسب درآمد از آپلند :

جهت کسب سود در بازی آپلند، ابتدا شما باید به آپلندر ارتقا پیدا کرده باشید.
1) راه اول برای کسب سود، خرید و فروش زمین است. بدین منظور در شهر های مختلف به دنبال زمین های با قیمت مناسب خواهیم گشت و پس از تکمیل پروسه خرید با مقداری سود آن را به فروش می رسانیم.
2) راه بعدی، خرید زمین و نگهداری آن است. از این طریق می‌توان از اجاره ماهانه زمین یا درآمد زمین سود برد.
(*** توجه: برای خرید زمین نسبت درآمد سالانه به اصل پول سرمایه گذاری مهم است که باید محاسبه شود.)
3) راه دیگر دعوت از دوستان از طریق کد رفرال می باشد. ( برای به دست آوردن کد رفرال یا  لینک دعوت ، باید روی تصویر آواتار خود کلیک نمایید و برروی رفرال پروگرام کلیک نمایید.)

 

کالکشن آپلند :

دسترسی به کالکشن ها از طریق سه نقطه پایین صفحه می باشد.
در مورد عملکرد کالکشن ها دو موضوع است، یکی اینکه در صورت برآورده شدن شرایط هر کالکشن مقداری ارز به شما پرداخت می کند و دیگر اینکه در صورتی که تعداد شروط مورد نظر برآورده شود استخراج شما با ضریب آن کالکشن افزایش خواهد یافت.

کالکشن در آپلند

 

کاوشگر آپلند :

عملکردهای کاوشگر :
۱. در مسیر های تصادفی حرکت می کند و در لول های پایین زمین های با قیمت مناسب را به صورت سبز روشن نمایش می دهد.
۲. در مسیر خود در صورتی که به نزدیکی هواپیماهای کاغذی رسید می‌توانید با دوبار کلیک یک هواپیمای کاغذی دریافت کنید که به شما برای رفتن به نقاط مختلف کمک می کند.
۳. جهت رفتن به زمینهای تحت مالکیت خود بر روی آیکون هواپیمای کاغذی کلیک کرده و بر روی مای پروپرتیس زده و یکی از زمین های خود را انتخاب نمایید. به شرط آنکه زمین شما در همان شهر کاوشگر شما باشد، در غیر این صورت باید از از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.
۵. جهت پیدا کردن گنج از کاوشگر استفاده میشود.

 

ارتقا به آپلندر در آپلند :

۱. جهت رسیدن به رتبه آپلندر دارایی شما باید ۱۰.۰۰۰ upx باشد.
۲. برروی تصویر آواتار خود کلیک نمایید.
۳. بر روی عبارت tap here to level up کلیک نمایید.
۴. باید شماره تلفنی را به بازی معرفی نمایید و کد ارسالی آن را در باکس مربوط به آن تایپ نموده و ارسال کنید. ( توجه نمایید به دلیل تحریم ها شماره تلفن مربوط به ایران ممکن است در آینده دچار مشکل شود و تضمینی برای ادامه کار در بازی برای شما وجود نداشته باشد)
۵. باید کمی منتظر باشید تا رتبه شما در آپلندر تایید شود.

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

Visitors و Uplanders

Visitors بازیکنانی هستند که کمتر از 10000UPX سرمایه دارند. هر 1000UPX معادل 1 دلار است. ویزتورها می‌توانند ملک بخرند و اجاره بگیرند، اما نمی توانند UPX خود را نقد کنند.

ویزیتورها کیف پول EOS رایگان دارند که حاوی آیتم‌ها و UPX آنها است. اما کلیدهای خصوصی این کیف پول‌ها توسط توسعه دهنده کنترل می‌شود.

بازدیدکنندگان باید حداقل هر 7 روز یکبار ویزای Upland خود را تمدید کنند. آنها می‌توانند این کار را با استفاده از یک دکمه ساده که در رابط کاربری ظاهر می‌شود انجام دهند. اگر بازدیدکننده نتواند ویزای خود را ظرف 7 روز تمدید کند، حساب و تمام دارایی‌های خود را از دست می‌دهد.

Uplanders حداقل 10000UPX دارند. به عبارت دیگر، آنها حداقل 10 دلار ارز یا ملک در بازی دارند. Uplanders می‌تواند از کلاینت بازی برای تولید کیف پول EOS اختصاصی خود برای ذخیره دارایی‌های بازی خود استفاده کند.

توسعه دهنده بازی به کلیدهای خصوصی کیف‌های کنترل شده توسط Uplanders دسترسی ندارد. و Uplanders می‌تواند دارایی‌های خود را در حال حاضر به سایر بازیکنان بازار با ارز UPX بفروشد یا آنها را با املاک دیگر معامله کند.

در آینده، همچنین می‌توان املاک را با ارز فیات متناسب با ارزش دلاری به فروش رساند.

 

اسپارک در آپلند چیست؟

اسپارک جهت ساختمان سازی در زمین‌ها کاربرد دارد.
در حال حاضر اسپارک طی مرور زمان بدست می‌آید، اما گاهی اوقات بازی، جشنواره خرید اسپارک می‌گذارد، همچنین طبق اعلام سازنده در آینده قرار است تبادل اسپارک هم صورت بپذیرد.

 

 روش های بدست آوردن Spark که فعلا فقط برای ساختمان سازی در زمین استفاده می گردد:

یا باید تو بازی ترشر هانتینگ مقدار بسیار کمی اسپارک شانسی بدست آورده باشی، بسیار نادر و مناسبتی.
یا باید تو بعضی روزایی که میفروشن، خریداری کنی که خیلی گرونه (حدود 460 دلار بابت هر 1 Spark) این ماه 18 دسامبر تو فروشگاه می فروشند
یا باید با افزایش لول به بالاتر از آپلندر مقدار کمی اسپارک جایزه بگیری
یا با شرکت در بعضی ایونت ها بتونی شانسی بگیری. یا بیشتر بگیری
یا باید برای افزایش سرعت ساخت از دیگر بازیگران اجاره کنی.

 

فیلم آموزشی ۰ تا ۱۰۰ خرید زمین در آپلند

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=617

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *