فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

اصطلاحات بازی آپلند Upland

اصطلاحات بازی آپلند Upland

اصطلاحات بازی آپلند Upland

سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت فراورس . ما در آموزش های قبل به شما گفتیم که آپلند چیست؟  و به صورت تصویری آموزش خرید زمین در آپلند را توضیح دادیم.

حال شاید در این بازی با چندین اصطلاح مواجه شید . امروز قصد داریم در مورد این اصطلاحات بیشتر توضیح دهیم

 

Alcatraz :

آلکاتراز جزیره کوچکی است که در شمال سانفرانسیسکو قرار دارد. برای تنبیه بازیکنانی که قوانین Upland را زیر پا گذاشته اند (مثلاً چند حسابداری) استفاده می شود. بازیکنانی که به آلکاتراز فرستاده می شوند با “J” مشخص می شوند که مخفف “زندان” است.

 

Blockchain :

بلاک چین لیستی از بلوک های داده است که به طور مداوم در حال رشد است. تمام بلوک های داده از طریق فرآیندهای رمزنگاری به یکدیگر متصل می شوند. معروف ترین بلاک چین، بلاک چین بیت کوین است.

 

Challenges :

بازیکنان می‌توانند در چالش‌های رسمی و میزبانی جامعه برای برنده شدن UPX یا سایر جوایز شرکت کنند.

Collections :

مجموعه ها گروه هایی هستند که حداقل از یک یا چند ملک با ویژگی های خاص تشکیل شده اند. بازیکنان می‌توانند ویژگی‌ها را در مجموعه‌ها قرار دهند تا پاداش‌های بیشتری کسب کنند.

Discovery Range :

هر بلوک کاوشگر دارای یک محدوده کشف نامرئی است که برای آشکار کردن ویژگی ها استفاده می شود تا بتوان آنها را خریداری کرد. این بدان معناست که بازیکن برای اینکه بتواند ملکی بخرد باید کاوشگر بلوک را به محدوده اکتشاف بیاورد.

 

EOS Blockchain :

Upland مبتنی بر بلاک چین EOS، به طور خاص پروتکل بلاک چین به نام EOS.io است. بلاک چین EOS بیشتر برای تراکنش های بسیار سریعی که هیچ کارمزدی دریافت نمی کنند، شناخته می شود.

 

Fair State Act / FSA :

قانون دولت منصفانه (FSA) برای رزرو درصدی از دارایی ها برای بازیکنان جدید با ارزش خالص کمتر از 100 هزار UPX اجرا شد. بازیکنان با دارایی خالص 100k UPX یا بالاتر نمی توانند مستقیماً دارایی FSA را خریداری کنند. هر شهر در آپلند در یکی از سه دسته طبقه بندی می شود:

  • High End (تقریباً 15٪ برای FSA رزرو شده است)
  • سطح میانی (تقریباً 50٪ برای FSA محفوظ است)
  • مقرون به صرفه (تقریباً 75٪ برای FSA رزرو شده است)

 

Fiat-Out Update :

Fiat-Out برای توصیف فرآیند پرداخت از طریق TiliaPay استفاده می‌شود که برای فروش NFT در Upland به پول فیات (دلار آمریکا) استفاده می‌شود.

Fiat Money :

اصطلاح پول فیات ارزی را توصیف می کند که به عنوان وسیله مبادله استفاده می شود و اغلب توسط یک دولت تنظیم می شود. ارزش ذاتی پول فیات باید توسط یک دولت مدیریت شود زیرا به هیچ ذخیره ارزش دیگری مانند طلا محدود نمی شود.

 

Marketplace :

املاکی که برای فروش فهرست شده اند در بازار یکپارچه Upland گنجانده می شوند.

 

Minted Property :

واژه minted از اصطلاحات بلاک چین سرچشمه می گیرد. در آپلند به تمام املاکی که هنوز توسط کسی خریداری نشده اند املاک غیرمجاز می گویند. اگر ملکی برای اولین بار خریداری می شود توسط استخر جامعه آپلند فروخته می شود و پس از آن ملک ضرب شده نامیده می شود. Minted به این معنی است که مالک جدید بر روی بلاک چین منتسب شده است.

NFT / Non-Fungible-Token :

NFT مخفف Non-Fungible Token است و یک توکن رمزنگاری است که برای نشان دادن یک دارایی خاص، منحصر به فرد و غیر قابل تعویض متقابل استفاده می شود. NFT ها برای مدیریت مالکیت دیجیتال دارایی ها و امکان استفاده از قابلیت همکاری در پلتفرم های مختلف استفاده می شوند.

 

Player Status Levels :

سطح وضعیت بازیکن نشان دهنده پیشرفت یک بازیکن در Upland است. هر بازیکنی به عنوان یک “بازدید کننده” شروع می کند و می تواند با افزایش ارزش خالص برای باز کردن پاداش های ویژه، سطح را ارتقا دهد.

 

Recurrent Earnings :

در نسخه فعلی Upland، بازیکنان از دارایی های خود اجاره ای دریافت می کنند که توسط Community UPX Pool پرداخت می شود. درآمدهای مکرر اصطلاح فنی برای این درآمد اجاره ای است که می تواند در بازی جمع آوری شود.

 

Sends :

Sends در حال حاضر نشان دهنده سوخت برای سفر با پای پیاده در Upland است. آنها را می توان به شکل صفحات کاغذی یافت.

 

 

Spark :

Spark یک نشانه منبع اعلام شده است که هنوز منتشر نشده است. برای شروع فرآیند ساخت ساختمان ها در یک ملک مورد نیاز است.

 

Tilia Pay :

Tilia Pay محصول شرکت Tilia, inc. و در Upland برای فروش NFT به پول فیات استفاده می شود.

 

Treasure Hunts :

گنج شکار یک مینی بازی در داخل Upland است که در آن بازیکنان سعی می کنند با استفاده از نشانگرهایی که به سمت گنج اشاره می کنند، گنج پنهان را جستجو کنند. بازیکنی که گنج را پیدا کند با UPX پاداش می گیرد. همچنین نوعی وجود دارد که نشانگر را برای افزایش سختی پنهان می کند.

 

Trails :

مسیر یک نشانگر است که مسیر جهت را از آخرین مکان های بازدید شده کاوشگر بلوک شما نشان می دهد.

 

UPX :

UPX (تلفظ UP-EX) ارز دیجیتال Upland است. برای خرید کالاها و خدمات درون بازی استفاده می شود.

 

Unminted Property :

واژه minted از اصطلاحات بلاک چین سرچشمه می گیرد. در آپلند به تمام املاکی که هنوز توسط کسی خریداری نشده اند املاک غیرمجاز می گویند. اگر ملکی برای اولین بار خریداری می شود توسط استخر جامعه آپلند فروخته می شود و پس از آن ملک ضرب شده نامیده می شود. Minted به این معنی است که مالک جدید بر روی بلاک چین منتسب شده است.

 

فیلم آموزشی ۰ تا ۱۰۰ خرید زمین در آپلند

بازی آپلند چیست ؟ آموزش خرید زمین در آپلند Upland

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=850

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *