فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

جذب سرمایه 780 میلیون دلاری صنعت متاورس چین

جذب سرمایه 780 میلیون دلاری صنعت متاورس چین

جذب سرمایه 780 میلیون دلاری صنعت متاورس چین

طبق گزارش رسانه های محلی، صنعت متاورس چین، تاکنون 780 میلیون دلار (5.46 میلیارد یوان) سرمایه جمع آوری کرده است. این گزارش می افزاید که علاوه بر 160000 «شرکت واقعیت مجازی چینی»، حدود 20 استان یا شهر هم اکنون از متاورس پشتیبانی می کنند.

همچنین، طبق گزارشی که در سایت خبری چینی منتشر شده است، انتظار می رود که حجم بازار متاورس چین تا سال 2030 (1409) به 5.8 تریلیون دلار برسد. در همین حال، در این گزارش آمده است که دو شرکت چینی، غول اینترنتی Tencent و یکی از پیشروهای این کشور در دسته شرکت‌ های بازی‌ های ویدیویی، Netease Yaotai، در حال رقابت و تلاش برای یافتن راه‌ هایی برای توسعه متاورس هستند.

شرکت Tencent در تلاش برای ادغام هوش مصنوعی (AI) با اقتصاد واقعی تمرکز دارد و Netease Yaotai بر روی استفاده از بازی‌ های ابری و هوش مصنوعی برای ساختن سیستمی متمرکز شده است که تعاملات را در دنیای مجازی افزایش می‌دهد.

بخش های کلیدی در شرکت های متاورس

وو یونشنگ، معاون بخش ابری این شرکت، در مورد تلاش‌ های Tencent در مورد متاورس، گفت:

«برای اجرای فناوری متاورس، ما به وضوح بین 2B و 2C تمایز قائل نخواهیم شد. فناوری متاورس این شرکت دارای سناریوهای کاربردی در زمینه 2B (مانند استیل Baowu) است و همچنین تلاش‌ های زیادی در متاورس QQ سمت C وجود دارد. بنابراین، وقتی متاورس ما اجرایی می شود، 2B یا 2C بودن آن مهم نیست، بلکه فقط منتظر آن هستیمتا ببینیم که فناوری ما چه ارزش و راحتی واقعی را برای زندگی مردم و تولید کنندگان به ارمغان می‌آورد.»

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1706

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *