فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

بانک DBS سنگاپور در سندباکس زمین خریداری می کند

بانک DBS سنگاپور در سندباکس زمین خریداری می کند

بانک DBS سنگاپور در سندباکس زمین خریداری می کند

بزرگترین بانک سنگاپور DBS روز جمعه با The Sandbox، یک دنیای مجازی بازی غیرمتمرکز و زیرمجموعه Animoca Brands همکاری کرد. به عنوان بخشی از این مشارکت، DBS یک تجربه متاورس ایجاد می کند و زمینی را در The Sandbox خریداری می کند.

DBS یک قطعه زمین 3×3 – واحدی از املاک و مستغلات مجازی در متاورس The Sandbox – را برای توسعه “BetterWorld”، یک تجربه متاورس تعاملی که اهمیت ساخت جهانی بهتر و پایدارتر را نشان می دهد، خریداری خواهد کرد.

پیوش گوپتا، مدیر عامل DBS، گفت: “همکاری ما با Sandbox و Animoca Brands آغاز یک همکاری هیجان انگیز است زیرا ما مرزهای آنچه در متاورس ممکن است را پشت سر می گذاریم.” ما همچنین مشتاقانه منتظریم تا از آن به عنوان یک پلتفرم نوآورانه اضافی برای اطلاع رسانی در مورد مسائل مهم ESG [محیط زیست، اجتماعی و حاکمیتی] استفاده کنیم و توجه جوامع و شرکایی را که برای بررسی آنها تلاش می کنند، بتابانیم.”

DBS گفت که این اولین شرکت سنگاپور است که با The Sandbox شریک می شود و اولین بانک محلی است که به metaverse نفوذ می کند. این بانک گفت که برای خنثی کردن کربن اقدام متاورسی خود، متوازنسازی کربن نیز انجام خواهد داد.

اقدام متاورس DBS جدیدترین حرکت آن در فضای وب 3 است. سال گذشته، بازوی کارگزاری این بانک، DBS Vickers، مجوز کریپتو را از مقامات پولی سنگاپور دریافت کرد که به مشتریان سازمانی خود اجازه می‌داد از طریق دعوتنامه به صرافی دیجیتال DBS خود دسترسی داشته باشند. DBS همچنین راه حلی برای نگهداری رمزارز ارائه می دهد

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1711

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *