فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

همکاری OVR با Threedium برای افزایش قابلیت‌های دارایی‌های سه بعدی

همکاری OVR با Threedium برای افزایش قابلیت‌های دارایی‌های سه بعدی

همکاری OVR با Threedium برای افزایش قابلیت‌های دارایی‌های سه بعدی

OVR، یک پلتفرم متاورس غیرمتمرکز، از آغاز همکاری انحصاری خود با پلتفرم سه بعدی و واقعیت افزوده Threedium خبر داد. این همکاری به کاربران اجازه می دهد تا اشیاء سه بعدی را در متاورس OVR ایجاد و درخواست کنند. OVR در ایجاد AR/VR موقعیت های جغرافیایی تجربه دارد.

در همین حال، مدیر عامل OVR، آقای Davide Cuttini از همه کاربران برای مشارکت در پروژه دعوت می کند، او می گوید:

همانطور که ما به سمت متاورس حرکت می کنیم، واضح است که مشارکت کاربران نیز باید به یکی از اساسی ترین عناصر اصلی آن تبدیل شود. با استقبال از کاربران برای مشارکت در پروژه ما، کمک به ما برای ایجاد زیرساخت های جغرافیایی و پاداش دادن به آنها با توکن های خود، مطمئن می شویم که جامعیت در آینده دیجیتالی ما قرار دارد.

در همان زمان، آقای Mike Charalambous، مدیرعامل Threedium می گوید:

همکاری ما با OVR یک گام مهم است. این ویژگی همچنان به هدایت برندها به سوی دنیای متاورس کمک می کند و به تجربه‌های فراگیر در استفاده از فناوری سه بعدی می انجامد.

علاوه بر این، OVR با ایجاد زیرساخت غیرمتمرکز برای شبکه فضایی متعلق به جامعه، این چالش را پیش روی خود قرار می دهد. این کار با ادغام دنیای فیزیکی و مجازی از طریق واقعیت افزوده انجام می شود. ادغام Threedium در OVR Web Builder به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های سه بعدی سفارشی را درخواست کنند و آن‌ها را در سراسر متاورس OVR برای تجربه‌های تعاملی AR توزیع کنند.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=373

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *