فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

معرفی کشتی Meta Yachts توسط افترمث متاورس آیلندز

معرفی کشتی Meta Yachts توسط افترمث متاورس آیلندز

معرفی کشتی Meta Yachts توسط افترمث متاورس آیلندز

افترمث آیلندز متاورس( Aftermath Islands Metaverse) خبر از قراردادی با شرکت قایق‌های دیجیتال لوکس Meta Yachts برای توسعه طیف وسیعی از قایق‌های تفریحی و سایر کشتی‌های آبی به‌عنوان NFT‌های قابل معامله و قابل استفاده برای دنیای مجازی Aftermath Islands داده است.

این دو شرکت در بیانیه‌ای اعلام کردند که افترمث آیلندز که اخیراً ۲۵ میلیون دلار برای ارتقای پلتفرم واقعیت مجازی تعاملی خود و ساخت جزایر و جوامع مبتنی بر تم با وضوح بالا جمع‌آوری کرده است، میزبان کشتی‌های دریایی متا قایق‌های تفریحی در جزیره‌ای جدید و مشترک خواهد بود. این جزیره دارای املاک لوکس است که در اطراف یک بندرگاه قابل تعامل قرار دارند. از جمله برنامه‌های دیگر، مسابقات مجازی کشتی‌رانی، رگاتا و سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده متاورسی است.

Meta Yachts، که در حال حاضر یک مرکز در دیسنترالند دارد، همچنین قصد دارد سازندگانی را که می‌خواهند سری کشتی‌های خود را طراحی کنند، نمایندگی کند. Meta Yachts می گوید متخصصانی را در زمینه قایق رانی، Web3 و طراحی بازی جذب کرده است. توماس اونیل، یکی از بنیانگذاران Meta Yachts، گفت که همکاری با Aftermath Islands هم از منظر تجارت و هم از منظر بازی منطقی است. Aftermath Islands می‌گوید استفاده از Unreal Engine 5 این پلتفرم را از نظر «گرافیک واقعی ویژه» بی‌نظیر کرده است. دیوید لوکاچ، مدیر عامل افترمث آیلندز گفت که این مشارکت فرصت‌های بیشتری از جمله دسترسی انحصاری، توافق‌نامه‌های فروشندگی، حق امتیاز طراح و فروشنده، و توافقات تقسیم درآمد را باز خواهد کرد. او اضافه کرد که Meta Yachts به بهبود تجربیات درون بازی برای کاربران نیز کمک می‌کند و دارایی‌های Aftermath Islands را که برای استفاده و خرید ارائه می‌شود، گسترش خواهد داد.

افترمث آیلندز اخیرا دارایی ها و مالکیت معنوی پروژه Meta Hero را به دست آورده است و تیم پروژه دارای چندین دهه تجربه ترکیبی در کار با برخی از شناخته شده ترین برندهای صنعت از جمله Marvel، Paramount، DC Comics و Warner Bros است.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1671

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *