فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

متاورس نقطه هدف سرمایه گذاران هنگ کنگ

متاورس نقطه هدف سرمایه گذاران هنگ کنگ

متاورس نقطه هدف سرمایه گذاران هنگ کنگ

به گفته تحلیلگران ، در حالی که متاورس داغ ترین بخش اکوسیستم جهانی وب ۳ در اواخر سال ۲۰۲۱ است، در هنگ کنگ، تب پیرامون زمین های مجازی به بالاترین حد خود رسیده است.

 

ملک مجازی به جای ملک واقعی؟
طبق مقاله South China Morning Post، زمین مجازی در کانون توجه تاجران و دلالان املاک هنگ کنگ در مقیاس بزرگ قرار دارد.

هم صاحبان املاک و هم تاجران املاک و مستغلات در هنگ کنگ علاقه مند به خرید قطعه زمین های مجازی درون بازی ها در متاورس های مختلف هستند.

نویسنده مقاله، این علاقه را به کمبود اموال واقعی در هنگ کنگ نسبت می دهد. این جزیره به دلیل قیمت های فوق العاده بالای خانه هایش شناخته شده است.

در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، میانگین قیمت خانه در هنگ کنگ به ۱۹۹۰ دلار در هر فوت مربع رسید. برای خانوارهای کوچکتر، این شاخص ممکن است به بالای ۳۲۷۰ دلار در هر فوت مربع برسد.

 

توکن های متاورسی با وجود عقب نشینی بازار، مثبت هستند
در طول سال ۲۰۲۱، زمین ها در بازی های NFT محور تبدیل به گران ترین نوع دارایی های دیجیتال شدند. Axie Infinity Decentraland ،The Sandbox و غیره متاورس های مجازی ایجاد کردند که در آن یک قطعه زمین می تواند هزاران دلار قیمت داشته باشد.

همچنین، امسال شاهد رالی های باشکوهی از ارزهای دیجیتال اصلی پروتکل‌های متاورس بودیم.

حتی در بحبوحه کاهش مداوم قیمت ارزهای دیجیتال، توکن‌های متاورسی عملکرد خوبی دارند: توکن MANA تقریباً تنها توکنی از ۱۰۰ مورد برتر است که امروز سودهای دو رقمی را نشان می‌دهد.

 

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=208

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *