فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

رستوران پیکل وارد متاورس میباشد

رستوران پیکل وارد متاورس میباشد

رستوران پیکل وارد متاورس میباشد

برگر پیکل (Pickl) نقطه عطف خود را برای تبدیل شدن به اولین رستوران امارات متحده عربی که وارد دنیای متاورس می شود، اعلام کرد. این برند در سال ۲۰۱۹ شروع به کار کرد و طی دو سال گذشته به سرعت در امارات متحده عربی گسترش یافت.

این رستوران همچنین اعلام کرد که مجموعه‌ای از بازی‌های مرتبط با موضوع این برند، Pickl NFT و لباس‌های مجازی را راه‌اندازی کرده است که می‌توانند توسط آواتار مجازی شما پوشیده شوند و یا با پوشاک پیکل در فروشگاه‌های فیزیکی مبادله شوند.

این خبر از بسیاری صفحات خبری و وب سایت ها از جمله ArabianBusiness.com منتشر شد.

استیو فلاویث (Steve Flawith)، بنیانگذار و مدیر اجرایی پیکل، هیجان خود را درباره این اتفاق ابراز کرد. او گفت: «ما مشتاقیم که اولین قدم‌های خود را به سمت متاورس با راه‌اندازی پیکل دیجیتال برداریم.

وی در ادامه به تشریح برنامه های خود برای این دستاورد پرداخت و گفت:

“این آغاز چیزی است که ما مطمئن هستیم آینده درخشانی برای برند در دنیای مجازی خواهد بود. در کوتاه‌مدت، می‌توانیم جلساتی را با تیم‌های بین‌المللی خود برگزار کنیم و نام تجاری خود را برای شرکای فرنچایز خود در متاورس به نمایش بگذاریم تا به ما دسترسی جهانی بیشتری نسبت به قبل بدهد.”

این برند همچنین پس از افتتاح چندین فرنچایز از این رستوران در دبی و ابوظبی در چند سال گذشته، برنامه‌های خود را برای جهانی شدن اعلام کرد.

“در آینده، می خواهیم رستوران مجازی ما تجربه کامل مشتری از شعبه های دنیای واقعی را تکرار کند. ما حتی قصد داریم آن را با تحویل غذا ادغام کنیم تا مشتریان بتوانند نشویل چیکن ساندو یا دابل چیزبرگر خود را در متاورس سفارش دهند و سپس برگرهای خود را مستقیماً درب منزل دریافت کنند. ما فعالانه در حال بررسی این امکان هستیم.”

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1636

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *