فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

دالی پارتون ، خواننده آمریکایی به متاورس پیوست

دالی پارتون ، خواننده آمریکایی به متاورس پیوست

دالی پارتون ، خواننده آمریکایی به متاورس پیوست

دالی پارتون (Dolly Parton)، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی در ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) در یک اجرای زنده به متاورس ملحق می‌شود. اوایل ماه مارس (اواسط اسفند)، این نامزد تالار مشاهیر راک اند رول اعلام کرد که با آزمایشگاه‌های خلاق بلاک چین (BCL) شرکت FOX Entertainment همکاری کرده تا «Dollyverse»، یک تجربه مخاطب محور Web3، در کنفرانس و جشنواره های جنوب به جنوب غربی (SXSW) را راه‌اندازی کند.

“Dollyverse” شامل مجموعه‌ای انحصاری از کالکشن های Dolly NFT، از جمله آلبوم موسیقی NFTs of the Run، Rose، Run و مجموعه‌ای محدود از آثار هنری NFT با الهام از Dolly است. پلتفرم «Dollyverse» توسط Eluvio طراحی شده است و میزبان فروش NFT و همچنین یک رویداد پخش زنده موسیقی در ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) با اجرای پارتون و آهنگ‌هایی از آلبوم جدید او خواهد بود.

 

برندهای جهانی به متاورس می پیوندند
اگرچه مفهوم متاورس برای مدت طولانی وجود داشته است، اما اخیراً زمانی که فیس بوک برای تأکید بر تمرکز خود بر دنیای مجازی نام خود را به Meta تغییر داد، مورد توجه قرار گرفت. از آن زمان، چندین شرکت و برند بزرگ، علائم تجاری را برای فروش اقلام مجازی در متاورس ثبت کردند.

U.Today قبلاً گزارش داده بود که غول انرژی Chevron، مستقر در سان رامون، کالیفرنیا، درخواست ثبت علامت تجاری مرتبط با متاورس را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ارسال کرده است.

این شرکت بین المللی قصد دارد طیف گسترده ای از کالاهای مجازی از جمله سوخت، گاز و اقلام انرژی های تجدیدپذیر را به عنوان بخشی از صنعت در حال رشد واقعیت مجازی بفروشد. سایر شرکت‌های بزرگ، مانند غول فست فود مک‌دونالد، غول خرده‌فروشی والمارت و غول لباس زیر زنانه ویکتوریا سیکرت، اخیراً درخواست‌ علامت تجاری را برای متاورس ثبت کرده‌اند.

بر اساس تحقیقات اخیر، بازار متاورس ممکن است تا سال ۲۰۳۰ به ارزش ۶۷۹ میلیارد دلار برسد.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1582

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *