فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

بهترین ارز های متاورس در سال 2021

بهترین ارز های متاورس در سال 2021

بهترین ارز های متاورس در سال 2021

با سلام قدمت تمام کاربران عزیز و دوست داشتنی سایت فراورس . امروز قصد داریم ارز هایی که در حوزه متاورس فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم. این ارز هایی که معرفی میکنیم سیگنال خرید نمیباشد فقط جهت اطلاع شما میباشد  . ارز هارو بررسی کنید و طبق بررسی و تحلیل خودتان خرید نمایید

 

ارز AXS :

رمز ارز Axie Infinity یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) این روزها است. روزانه 1.5 میلیون بازیکن فعال دارد و برخی بازی Axie Infinity را به شغل تمام وقت خود تبدیل کرده اند.

– دارندگان می توانند در آینده به ویژگی های جدیدی مانند پرورش و سهام دسترسی داشته باشند. این را می توان از Axieinfinity.com از چهارشنبه 28 آوریل 2021 انجام داد.

 

ارز ALICE :

– آلیس یک بازی سازنده چند نفره است که در آن هر کسی می تواند جزیره های مجازی بخرد و مالک شود، آیتم های هیجان انگیز را جمع آوری و بسازد و با دوستان جدید ملاقات کند.

 

ارز ENJ :

رمز ارز Enjin ریشه در صنعت بازی دارد، با اولین محصول این شرکت، یک پلتفرم جامعه بازی به نام Enjin Network، که طی یک دهه به 20 میلیون کاربر افزایش یافته است.

 

ارز GALA  :

رمز ارز Gala Games قصد دارد با بازگرداندن کنترل بر روی بازی‌های متعدد خود، صنعت بازی را به سمت و سویی دیگر سوق دهد و آنها در حال سرمایه‌گذاری در استودیوی بازی‌سازی زیربنایی هستند، بنابراین انتظار داریم #GALA بازهم رشد کند.

 

ارز BLOK :

پلتفرم بلاک چین الروند اخیراً شراکت قابل توجهی با بلوکتوپیا امضا کرده و به یکی از جدیدترین تجارت های رمزنگاری تبدیل شده است که وارد دنیای متاورس شده است.

 

ارز SAND  :

رمز ارز Sandbox یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران اجازه می دهد تا دارایی های دیجیتال را در قالب یک بازی ایجاد، بسازند، بخرند و بفروشند.

 

ارز MANA :

در مجموع، دنیای بازی Decentraland – که “Metaverse” نامیده می شود – به 90601 قطعه LAND تقسیم می شود که هر کدام توسط یک توکن غیر قابل تعویض ERC-721 نشان داده شده است.

 

ارز های بالا در آذر ماه 1400 بررسی شده اند و آینده خوبی در انتظار این ها میباشد . طبق تحلیل خود میتوانید آن هارا خرید کنید . سایت فراورس هیچ مسئولیتی در خرید شما ندارد.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=218

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *