فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

بازی Gods Unchained چیست؟

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained یک بازی بلاکچینی Play to Earn است که به گیمرها امکان کسب درآمد حین بازی کردن را می دهد. Gods Unchained جزو محبوب ترین بازی های کارتی محسوب می شود و شما می توانید بدون هزینه اولیه و به صورت رایگان گادز آنچیند بازی کنید و کسب درآمد کریپتویی کنید.

Gods Unchained یک بازی کارتی بسیار محبوب است. این یک بازی NFT مبتنی بر استراتژی آنلاین است که کارت های ارائه شده در بازی به شکل NFT هستند. کارت‌های معاملاتی که در بازی ارائه می‌شوند دارای ارزش واقعی بر اساس توکنی به نام GODS هستند.

گادز آنچیند یکی از پلن‌های جدید صنعت بازی، در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال است.

گادز آنچیند یک بازی کارتی آنلاین رایگان بوده که تقریبا شبیه به بازی Magic: The Gathering Arena عمل می‌کند.

کارت‌هایی در بازی وجود دارد که کمیاب بوده و ارزش واقعی منحصر به فردی دارند زیرا می‌توان آن‌ها فروخت و در عوض توکن GODS دریافت کرد و پس از دریافت توکن گادز بازیکنان می‌توانند آن را به بیشتر ارزها تبدیل کرده و یا به جای آن پول واقعی دریافت کنند.

بازی Gods Unchained بدین گونه شکل گرفته شده که با بازی کردن، بازیکنان می‌توانند از آن کسب درآمد کنند.

پس از شروع بازی و طی کردن مراحل، کاربر کارت‌هایی را دریافت خواهد کرد که قابل تبدیل به توکن رسمی بازی است.

همانند اکثر بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، بازی Gods Unchained توکنی دارد که به وسیله آن سرمایه خود را به کمک صرافی‌ها از بازی خارج کرده یا وارد کنید.

بازی گادز آنچیند را می‌توان تا حد زیادی مشابه بازی مشهور شرکت بلیزارد یعنی بازی وارکرفت (Hearthstone: Heroes of Warcraft) دانست.

در بازی Gods Unchained نیز کاربران با استفاده از شخصیت‌ها و کارت‌های واحد با مضمون فانتزی تلاش می‌کنند تا حریفان خود را نابود کنند.

بنابراین استفاده از این بازی برای افرادی که تا قبل از این با بازی Warcraft آشنایی داشته‌اند کاری راحت‌تر است.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

روش بازی Gods unchained

برای اینکه این بازی را شروع کنید بایستی در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای ادامه این بازی، مراحل را به ترتیب ادامه دهید.

ایجاد حساب کاربری

ابتدایی ترین کاری که باید برای شروع بازی داشته باشید، ایجاد حساب کاربری است که برای ایجاد این حساب، داشتن ایمیل واقعی و یک کیف پول متامسک متصل به شبکه اتریوم الزامی است. بعد از اینکه بازی را نصب کردید با ایمیل و تعیین رمز عبور، وارد بازی شوید. برای اینکه بتوانید جوایز را ببرید، باید بازی را به کیف پول متامسک متصل کنید. برای اتصال کیف پول، کافیست وارد بازی شده و بر روی عکس پروفایل کلیک کنید. بعد از کلیک یک منوی کشویی باز می شود که باید گزینه مدیریت کیف پول را انتخاب کنید.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

مدیریت کیف پول

مرحله بعدی که نیاز است برای ادامه روند بازی انجام دهید، مدیریت کیف پول است. بازی Gods unchained، بر روی زنجیره Immutable x، اجرا می شود. بنابراین تمام جوایزی که در این بازی توسط کاربر دریافت می شود، بر روی آدرس شبکه Immutable x، ذخیره می شود. برای دریافت جوایز خود از این بازی، باید آدرس را بر روی کیف پول خود تنظیم کنید، البته در بسیاری از مواقع این آدرس، به صورت پیش فرض بر روی کیف پول متامسک وجود دارد. در صورتی که بخواهید آن را به صورت دستی تنظیم کنید کافیست که بر روی گزینه Link a wallet to X کلیک کنید و بعد از اتمام تمامی مراحل، کیف پول به بازی وصل خواهد شد.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

انجام بازی

بازی Gods unchained، کاملا رایگان است و در شروع بازی به هر بازیکن یک مجموعه کارت اصلی تعلق می گیرد تا در صورتی که یک گیمر نخواست پولی را برای بازی خرج کند، باز هم این توانایی را داشته باشد بازی را ادامه دهد. با ادامه دادن بازی با کارت ها، کاربر از نظر رتبه بندی ارتقا پیدا کرده و از این طریق می تواند بسته های کارتی را مشخص کند. زمانی که سطح کاربر در بازی بهتر می شود، موجودی کارت افزایش خواهد یافت.

این بازی دارای سه حالت مختلف است که شامل:

حالت solo: یک حالت تک نفره است که به صورت انفرادی با هوش مصنوعی تمرین می کنید.

حالت Ranked: اصلی ترین حالت بازی است که در این حالت کاربر می تواند با بازیکنان دیگر برای کسب مقام و دریافت جوایز متعدد دیگری که در بازی دریافت می شود، رقابت کند.

حالت Direct challenge: این حالت نوعی شرایط شخصی سازی شده بازی است که می توانید در یک رقابت دوستانه مسابقه دهید.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

چیدن دسته کارت ها

زمانی که برای اولین بار وارد بازی می شوید، 70 کارت وجود دارد که به شما تعلق می گیرد. در واقع شما می توانید از بین 70 کارت دو عددی که در مجموع 140 کارت می شود، 70 کارت انتخاب کنید. سپس با استفاده از این کارت ها، می توانید دسته کارت های خود را انتخاب کنید. هر دسته کارت، 30 کارت دارد. در بازی 6 خدای مختلف نور، جادو، مرگ، جنگ، طبیعت و فریب وجود دارد که کاربر باید دسته کارت ها را به یکی از خدایان شش گانه اختصاص دهد.

از دیگر قوانینی که باید در چیدن دسته کارتها رعایت کرد شامل:

•کاربر مجاز است 2 عدد از یک کارت را در دسته خود داشته باشد.

•کارت هایی که درجه Legendary دارد، تنها می تواند یک عدد در دسته کارت های کاربر وجود داشته باشد.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

انتخاب یک خدا

بعد از چیدن دسته کارت های خود، باید یک خدای بازی برای خود انتخاب کنید. هر کدام از خدایان، 4 قدرت مخصوص به خود داشته که شما در آغاز هر بازی، تنها می توانید یک مورد را انتخاب کنید و این انتخاب در طی بازی تغییر نخواهد کرد. هر یک از خدایان بسته به قدرت و کارایی شان، تعداد انرژی خاص یا در اصطلاح Mana را احتیاج دارد.

جایگزین کردن کارت های بدون استفاده

در شروع بازی، براساس شرایط و حریف در بازی، می توانید 4 کارت را جایگزین کنید. بهتر است کارت هایی را که قدرت کمتری دارند جایگزین کارتهایی کنید که Mana بیشتری نیاز دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که برای بازی با کارت های مختلف، باید کارت آنها را بکشید و روی زمین بازی در وسط صفحه بیندازید.

برای استفاده از کارت های جادو و قدرت، باید بر روی کارت مورد نظر نگه دارید و سپس آن را به سمت هدف خود بکشانید. این نکته را در نظر داشته باشید که در هر راند بازی، تنها یک بار می توانید از قدرت خدایان استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای استفاده از هر کارت، نیاز به مقداری Mana یا انرژی دارد که در گوشه چپ بالای کارت نمایش داده خواهد شد.

از بخش پایینی نیز می توانید قدرت و سلامتی هر کارت را مشاهده کنید. منظور از قدرت، میزان ضربه ای است که کارت شما به حریف در زمان حمله یا دفاع وارد می شود. منظور از سلامتی، میزان ضرباتی است که کارت می تواند قبل از نابودی تحمل می کند.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

معرفی اصطلاحات بازی Gods unchained

در این قسمت می خواهیم به بررسی برخی از اصطلاحات بازی بپردازیم، برای آشنایی بیشتر با این اصطلاحات، این قسمت را مطالعه کنید.

  • Mana: به مقدار خاص انرژی که برای هر کارت باید صرف شود، گفته می شود. Mana هر کارت، در گوشه بالای چپ نوشته شده است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که انرژی مانا، به راندهای بعدی بازی منتقل نمی شود. پس بهترین حالت این است که از انرژی هر کارت در همان راند استفاده کنید.
  • قدرت: منظور از قدرت، همان میزان ضربه ای است که کارت شما به حریف خود چه در زمان دفاع و چه در زمان حمله وارد می کند.
  • سلامتی:  منظور از سلامتی به میزان ضرباتی گفته می شود که هر کارت می تواند قبل از نابودی تحمل کند.
  • کیسه حقه ها: منظور از این اصطلاح، راهی است که بازی برقرار کردن تعادل در گیم پلی استفاده می کند. این نابرابری حاصل از نوبت های شروع بازیکنان در بازی ایجاد می شود که از طریق این کیسه حقه ها حل می شود.
  • نشانگر نوبت: جهت پیکانی که در سمت راست صفحه دیده می شود، نشان دهنده نوبت بازیکنان است که می توانید با کلیک بر روی آن، آن را skip کنید.
  • برزخ: به مکانی گفته می شود که کارت ها و جادوهای شما بعد از آن از بین می روند و به آن جا منتقل می شوند. به این مکان قبرستان کارت ها نیز گفته می شود، البته برخی از این کارت ها، قابلیت بازگشت به بازی را دارند.
  • درجه سلامتی خدایان: کارت خدای هر بازیکن، تا 30 عدد hp دارد که بازیکن طرف مقابل می تواند با کشیدن کارت خود روی آن، به آن ضربه وارد کند. در واقع در این بازی، بازیکنی برنده است که بتواند hp خدای خود را به صفر برساند.
بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

معرفی افکت های بازی Gods unchained

در این بازی مشابه با بازی های دیگر تعدادی افکت وجود دارد که در ادامه با این اصطلاحات آشنا می شوید.

  • Blitz: موجودات یا کارت هایی که این افکت بر روی آن ها فعال می شود، در زمان ظهور در میدان جنگ وجود دارد و نیازی نیست که یک نوبت را برای آن معطل کنید.
  • Burn: بعد از اینکه هر نوبت تمام می شود، این افکت به برخی از کارت ها وارد می شود. هر کارت که این خسارت بر روی آن وارد می شود، تا حدی این خسارت را تحمل می کند.
  • Confusion: زمانی که این افکت بر روی یک کارت فعال می شود، احتمال ضربه وارد کردن به هدف مورد نظر تا 50 درصد کاهش می یابد. در این حالت به کارت دیگر ضربه وارد خواهد شد.
  • Deadly: کارت هایی که این افکت را دارند، به دور از میزان قدرتی که دارند، به هر کارتی حمله کنند آن را از بین خواهند برد.
  • Hidden: این افکت نیز مانع از این می شود که حریف به صورت مستقیم کارت شما را هدف قرار داده و در نهایت به آن ضربه وارد کند.
  • Regen: با داشتن این کارت افکت هایی موجود است که میزان مشخصی از hp از دست داده شده بازیابی خواهد شد.
  • Roar: با فعال شدن این افکت، این احتمال وجود دارد تا دیگر افکت ها به صورت تصادفی فعال شود.
بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

کسب درآمد با بازی Gods unchained

از طریق این بازی می توان به دو روش کسب درآمد کرد که شامل:

1.با شکست دادن Ranked، می توانید Card Pack برنده شوید.

2.روش دوم این است که در قسمت Blessing of the $GODS شرکت کنید. در این قسمت بازیکنان با یکدیگر به رقابت می پردازند. در صورت برنده شدن، جوایزی مانند توکن $GODS دریافت می کنند. این توکن ها در مارکت های مختلف، قابلیت خرید و فروش دارد.

کسب درآمد در حالت Ranked

برنده شدن در این حالت با بالا رفتن رتبه برابر است و بالا رفتن رتبه با برنده شدن جوایز مختلف برابر است. با برنده شدن جوایز مختلف این قابلیت را به کاربر می دهد تا از فروشگاه بازی، توانایی تهیه کارت های جدیدی داشته باشید. برای استفاده از فروشگاه بازی، باید به قسمت market رفته و بر روی Star Store کلیک کنید. در این قسمت می توانید کارت هایی که نیاز دارید را در این قسمت تهیه کنید. در این مورد نیاز است بدانید کارت هایی که از این قسمت تهیه می کنید، قابل فروش نیست.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

روش فروش کارت در بازی Gods unchained

برای فروش کارت های خود باید از Flux استفاده کنید. با استفاده از Flux این قابلیت را خواهید داشت که دو کارت مشابه را با یکدیگر ترکیب کرده و در نهایت یک کارت Meteorite را بدست بیاورید. قالب این کارت ها، NFT بوده که در شبکه بلاک چین بازی ثبت شده و قابلیت خرید و فروش دارد.

NFTها و بازی Gods Unchained

بازی‌های کارتی مشابه و رقابتی مانند Hearthstone، Runeterra و Magic: The Gathering Arena محبوب هستند، اما به بازیکنان خود مالکیت ملموس بر دارایی‌های دیجیتالی خود نمی‌دهند. این شرکت ها فقط به بازیکنانی که آنها را خریداری می کنند مجوز اقلام آرایشی یا چنین چیزهایی میدهند.

Gods Unchained می‌خواهد با دادن مالکیت کامل بر دارایی‌های درون بازی، همه چیز را متزلزل کند. کارت‌ها و سایر دارایی‌های شبکه اتریوم را به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ضرب می‌کند تا به بازیکنان مالکیت واقعی بدهد. از آنجایی که NFT ها تغییر ناپذیر هستند، توسعه دهندگان Gods Unchained نمی توانند ارزش کارت ها را تغییر دهند، یا آنها را از بازیکنان پس بگیرند.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

تیم پشتیبانی Gods Unchained کیست؟

Gods Unchained توسط برادران جیمز و رابی فرگوسن تاسیس شد. پس از درگیر شدن با اتریوم در سال ۲۰۱۵، این برادران اولین بازی گروهی مبتنی بر بلاک چین جهان را ساختند. گادز انچیند همچنین عنوان اولین بازی کارت بازرگانی بلاک چین و اولین ZK Rollup برای NFTs دراتریوم Immutable X را دارد.

 

جیمز قبلاً رهبری یک تیم توسعه نرم افزار در یک شرکت تجارت الکترونیکی میلیارد دلاری را بر عهده داشت. او دارای لیسانس حقوق و لیسانس تجارت (مالی) از دانشگاه سیدنی است. از طریق برنامه درسی آنلاین MIT، برنامه نویسی را آموخت و در سال ۲۰۱۴ به سیلیکون نقل مکان کرد. وی به همراه برادرش رابی، قبلاً چندین کسب و کار از جمله یک پلتفرم تجارت الکترونیک که از یادگیری ماشین ایجاد کرده بود.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

توکن بومی GOD

این بازی که در سال ۲۰۱۸ راه اندازی بتا داشت، بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و دارای توکن بومی ERC-20 به نام GODS است.

Erc20 یک استاندارد توکن برای ایجاد دارایی های نیمه تعویض پذیر است.

هر بلاک چینی، یک توکن بومی دارد. به طور مثال بلاک چین اتریوم توکن اتر، بیت کوین توکن BTC و … را دارند. این بلاک چین‌ها همچنین میزبان و بستر توکن دیگر پروژه ها نیز خواهند شد. در این رساتا اتریوم از همه پیشتازتر است. برای این نمیزبانی بلاک چین از یک توکن استاندارد پیروی و. استفاده میکند که با نام ERC20 شناخته می شود. پروژه هایی مثل بازی ها برای عرضه توکن بومی خود (مثل گاد برای گادز انچیند) با استفاده از این استاندارد در شبکه اتریوم، توکن خود را ضرب و به شبکه اضافه میکنند.

توکن گاد به عنوان ارز درون جهان بازی برای انجام معاملات و پرداخت برای تراکنش ها استفاده می شود. این پلتفرم همچنین از فناوری قراردادهای هوشمند اتریوم برای برش NFT هایی استفاده می کند که نشان دهنده دارایی های کلکسیونی درون بازی هستند.

Gods Unchained نیز مانند خیلی از بازی‌های استراتژی دیگر دارای یک توکن رسمی مخصوص به خود است. می‌توان با پول فیات این توکن را خرید و سپس از آن برای خرید دارایی‌های درون بازی استفاده کرد. این دارایی‌ها شما را تبدیل به یک بازیکن قدرتمند می‌کند. همچنین از آن جایی که دارایی‌ها کاملا متعلق به شما اند می‌توانید آن‌ها را خرید و فروش کنید و از این طریق نیز درآمد کسب کنید.

جمعیت بازی هر روز در حال افزایش است. هر ماه تعداد بازیکنان و فروش بازی بیشتر می‌شود. آن‌ها در ارتقا بازی و اجتماع‌هایی با موضوع مسابقات کار بی‌نظیری انجام داده اند. همچنین جامعه به دنبال نسخه موبایلی بازی هم هست تا کاربران بیشتری از سراسر دنیا جذب کند.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

موارد استفاده توکن GODS

توکن GODS یک توکن ERC-20 است که بازیکنان می‌توانند از آن برای خرید و فروش در بازار بازی، ایجاد NFT و کسب پاداش استفاده کنند. حداکثر ۵۰۰ میلیون توکن GODS در بازی، کیف پول بازیکنان، توسعه دهندگان و فروش عمومی توزیع شده است.

بازیکنان می‌توانند توکن‌های GODS خود را در کیف پول وب ۳.۰ مانند MetaMask به همراه کارت‌های NFT خود ذخیره کنند. GODS همچنین به عنوان یک توکن حکومتی در بستر بازی عمل می‌کند. بازیکنان می‌توانند در مورد مسائلی که آینده بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهند رای دهند و آن را به یک پروژه واقعاً جامعه محور تبدیل کنند.

تا ژوئیه ۲۰۲۱، توکن GODS منتشر نشده است. تیم Gods Unchained با مهربانی به علاقه‌مندان هشدار داد تا زمانی که اعلامیه رسمی انتشار و لیست توکن را برای فروش قرار نداده اند، چیزی را که به عنوان توکن GODS در بازار عرضه نکنند. این تیم قصد دارد ۷ درصد از کل عرضه را به منظور پاداش به بازیکنان و حامیان اولیه، قبل از انتشار آن برای فروش عمومی، پخش کند.

Gods Unchained به زودی توکن GODS را منتشر می‌کند و جالب است که ببینیم بازارهای رمزنگاری و NFT چگونه می‌توانند در بازی‌های آینده کار کنند. این بازی به دلیل افزایش محبوبیت و تورنمنت‌های پربیننده در رادار بسیاری از بازیکنان قرار خواهد گرفت.

 

گیم پلی

در حالی که این بازی هنوز یک بازی نسبتاً جوان است، Gods Unchained اغلب با سایر بازی‌های کارتی فانتزی محبوب با پیروان فرقه‌ای مانند Magic: The Gathering یا Hearthstone مقایسه می‌شود.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

داستان بازی

در Gods Unchained، بازیکنان می‌توانند برای افتخار در عرصه‌های رقابتی بجنگند، برنده شوند و با بازی کردن کارت‌ها را جمع‌آوری کنند، کارت‌ها را در بازار درون بازی بخرند و بفروشند، و عرشه ای عالی را برای مدیران برتر بسازند. بازی کاملاً رایگان است (البته بدون پرداخت به برد). در درجه اول بر بازی رقابتی منصفانه تمرکز دارد.

بازیکنان جدید با ۱۴۰ کارت به عنوان بخشی از هدیه استقبال شروع می‌کنند تا همه دسترسی های مختلف بازی را داشته باشند و بتوانند با بازی و شرکت در تورنمنت‌ها (چه برنده یا چه بازنده) قفل بیشتری را باز کنند.

این بازی یک مدل بازی برای کسب درآمد (P2E) است، که اساساً به این معنی است که بازیکنان می توانند با شرکت در مسابقات هفتگی رتبه بندی شده، جوایزی کسب کنند.

مدل P2E یک مدل ثابت شده برای کسب درآمد توسط بازی است.

این مدل توسط چندین پروژه دیگر در فضای بازی بلاک چین GameFi مانند Illuvium (ILV)، Axie Infinity (AXS)، Genopets (GENE) و My Neighbor Alice (ALICE) به اشتراک گذاشته شده است.

 

توکن های GODS برای چه مواردی استفاده می شوند؟

توکن های GODS بخشی جدایی ناپذیر از بازی برای کسب درآمد Gods Unchained هستند. بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای خرید بسته‌های کارت از بازار، ساخت کارت‌های NFT و شرکت در طرح‌های حاکمیتی استفاده کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند توکن‌های $GODS را برای کسب پاداش به اشتراک بگذارند.

بازی متاورسی گادز آنچیند Gods Unchained

از کجا می توانم توکن های GODS بخرم؟

$GODS پس از عرضه عمومی موفق در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد که ۳۵ میلیون دلار جمع آوری کرد. این توکن‌ها را می‌توان از تعداد معدودی از صرافی‌ها، از جمله Bybit، خریداری کرد.

برای خرید توکن های GODS در Bybit، ابتدا باید یک حساب کاربری در نسخه وب Bybit یا برنامه تلفن همراه (که در Apple iOS یا Android موجود است) باز کنید. گام بعدی تأیید هویت خود برای مطابقت با الزامات KYC (شناخت مشتری خود) و حذف محدودیت های معاملاتی در حساب خود است.

برای یافتن یک جفت معاملات مناسب GODS را در بازار نقدی Bybit جستجو کنید. اگر هیچ دارایی رمزنگاری ندارید، می توانید USDT را با استفاده از پول فیات از طریق Bybit Fiat Gateway خریداری کنید. می‌توانید با استفاده از چندین سرویس شخص ثالث، از جمله Banxa، XanPool، MoonPay و غیره، از دروازه برای واریز پول نقد به حساب Bybit خود استفاده کنید.

هنگامی که حساب شما تامین شد، به بازار نقدی بروید و جفت معاملاتی GODS/USDT را جستجو کنید. انتخاب کنید که آیا می‌خواهید یک سفارش بازار، محدود یا مشروط تنظیم کنید، سپس روی خرید GODS کلیک کنید تا سفارش اجرا شود.

 

توجه :

دوستان توجه داشته باشید که چون از این بازی هنوز استقبال گرمی نشد ما آموزش کامل رو قرار نداده ایم .
اگر دوستان و کاربران عزیز فراورس در صفحه کامنت زیر اعلام کنند ، آموزش دقیق و کامل بازی قرار داده خواهد شد

 

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1250

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *