فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

بازی متاورسی وایلدر ورلد Wilder World

بازی متاورسی وایلدر ورلد Wilder World

بازی متاورسی وایلدر ورلد Wilder World

بازی متاورسی وایلدر ورلد Wilder World یک متاورس جذاب و لایه لایه با طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است که سازندگان و مجموعه داران را به خود جلب می کند.

ما در دهه فجر هستیم که Decentraland ، SomniumSpace و CryptoVoxels همه در یک قلمرو با یکدیگر رقابت می کنند. در ماه مه ، یک تجربه کاملاً جدید در Wilder World در دسترس خواهد بود که توسط تیمی از Wilders شامل هنرمند معروف دیجیتال 3D و خالق NFT ، Frank Wilder ایجاد شده است. ویلدرز که به دلیل کارهای براندازانه خود در هنر 3D همهجانبه شناخته می شود ، در حال ساخت متورانی با نیروگاه NFT هستند.

Wilder World کاملاً غیرمتمرکز خواهد شد و به عنوان DAO خود ، با نام Wilders Artists Guild ، با استفاده از Zero.Space به عنوان سیستم عامل خود ، یک دنیای کاملاً جدید واقع گرایانه تحت مالکیت و مدیریت هنرمندان به کار می گیرد. Photorealistic یک کلمه کلیدی است زیرا بسیاری از علاقه مندان به NFT و متاورس گرافیک برگشت پذیر و بلوک مانند را در متاورانس های موجود مشاهده کرده اند. اولین محرک در این صنعت مزایایی دارد ، اما اگر نتوانید پایه پخش کننده خود را رشد دهید یا NFT های خود را برای مخاطبان گسترده تر در دسترس قرار دهید ، دنیای دیگری برای ارائه این امر به وجود می آید.

 

بعد از رفتن به دنیای وایلدر و مراجعه به عنوان مجموعه دار ، به برخی از س aboutالات مربوط به آشنایی خود با NFT پاسخ دادم. سپس من از تیم Wilder World ایمیلی دریافت کردم که در آن اشاره شده است که محصول آنها در ماه مه پخش می شود و اطلاعات بیشتر “هرچه پیش برویم” به اشتراک گذاشته می شود.

از آنچه می دانیم ، یک “فاز یک پرتاب” وجود داشت که یک گالری هنری جهانی را در واقعیت افزوده به نمایش می گذارد. مرحله بعدی مرحله دو خواهد بود ، که “یک واقعیت ترکیبی کاملاً همهجانبه به نام Wilder World 3D” را نشان می دهد. این بدان معنی است که Wilder World یک تعداد تحولات جدید را اجرا خواهد کرد.

 

مبانی

Wilder World توسط دو نشانه در بالای بلاکچین Ethereum ساخته و پایدار خواهد شد.

$ LOOT: رمز پویای کاملاً غیرمتمرکز توسط آثار هنری Ethereum و NFT ساخته شده توسط اعضای صنف هنرمندان Wilder پشتیبانی می شود. LOOT برای رشد فعالیت ، اعضا و تصویب رمزها اکوسیستم گرا خواهد بود. تمام معاملات در متروورس Wilder World از رمز LOOT استفاده می کنند. همچنین دارای نقدینگی و ثبات برنامه ریزی شده است که با رشد Wilder World از طریق یک مدل منحنی پیوند و نسبت ذخیره پویا تنظیم می شود.

رمز WILD ($ WILD) متعلق به انجمن است و به عنوان رمز اداره DAO عمل می کند. WILD برای انگیزه رشد شبکه استفاده می شود ، همچنین بر ذخایر رمز $ LOOT ، نسبت عرضه و معیارهای منحنی پیوند نیز نظارت خواهد کرد.

با اقتصاد پایدار و غیرمتمرکز ساخته شده بر روی Ethereum ، هیچ واسطه ای در فروش NFT وجود نخواهد داشت. فقط هزینه بنزین شبکه. همچنین ویژگی های دیگری وجود دارد که هنوز در بسیاری از متاثرات دیگر در دسترس نیست:

  • Minting: هنرمندان می توانند NFT های جدید را مستقیماً از کیف پول خود در بازی ضرب کنند.
  • مالکیت کسری: کریستوفر مک کاندلس از Into The Wild گفت: “خوشبختی فقط وقتی واقعی باشد که مشترک باشد.” به عبارت دیگر ، قیمت را تحت فشار قرار ندهید ، مالکیت مالکیت را با دوستانی که هنگام کاوش در Wilder World همراه شما هستند ، به اشتراک بگذارید.
  • Liquid Market: با داشتن یک مدل قیمت منحنی پیوند ، NFT در هر زمان دارای ارزش خواهد بود و در هر زمان که به ارز مایع نیاز دارید ، قابل فروش است.

 

برای پارسه یا برای هنرمندان؟

به عنوان یک گیمر و یک علاقه مند به NFT ، هنگامی که در Decentraland ، SomniumSpace و CryptoVoxels گشت می زدم ، انتظارات من از metaverses کاهش یافت. فضاها از نظر کیفیت بصری قدیمی به نظر می رسیدند. من می خواستم بسته ای بخرم اما قیمت ها برای فضای پراکنده بسیار زیاد به نظر می رسید. چند نفری که در Decentraland با آنها آشنا شدم بسیار خوب و جذاب بودند اما نمی توانستم فکر کنم که برای معاشرت در فضا به آنها پول داده می شود. به نظر می رسد دو انگیزه اصلی برای این متاثرها با بسیاری از موارد منفی وجود دارد:

  • قماربازی در مورد تقدیر از اموال: دسترسی به هنرمندان سطح بالا یا طراحانی که می توانند ساختمان بسازند بسیار کم است ، و همچنین آنها نمی خواهند از چیزی شبیه به این که هنوز اشکالی ندارد استفاده کنند:

 

  • ایجاد گالری های هنری: به نظر من تاکنون این عملکرد اصلی متاورس ها بوده است – این که بتوانم NFT هایی را که جمع آوری کرده اید با نمایش آنها در ملکی که به عنوان NFT خریداری کرده اید ، به روشی جالب نشان دهید. مسئله این است که “بازی هایی” که در بالای Decentraland ساخته شده اند به اندازه کافی جذاب نیستند تا گیمرهای واقعی را از بازی های متمرکز که می شناسند و دوست دارند دور کنند.

به عنوان یک قدردان ، تحت تأثیر قرار نگرفتم. به عنوان یک گیمر ، علاقه تقریباً صفر بود. شاید این گرافیک بود ، شاید این امکان برای خرید NFT های درون بازی و یا جمع کردن پول با دوستان برای به اشتراک گذاشتن NFT در بازی نبود.

گرافیک عکس واقعی و Wilder World و محیط خیره کننده می تواند یک بازی بزرگ به اندازه کافی بزرگ را جذب کند که در یک اقتصاد مشغول هنر و زیرساخت های ساختمان مشارکت داشته باشد. تمرکز وایلدر بر خالقان و هنرمندان امیدواری می دهد که یک بازار زیبایی پسند و جذاب ایجاد کند که بتواند متروورس را به جریان اصلی وارد کند. اشتباهات و اشکالاتی برای رفع این مشکل وجود خواهد داشت ، زیرا آنها فقط در مرحله دو قرار دارند ، اما من نسبت به پتانسیل Wilder World برای تبدیل شدن به پادشاه متاورس ها بسیار خوش بین هستم.

 

توجه :

دوستان توجه داشته باشید که چون از این بازی هنوز استقبال گرمی نشد ما آموزش کامل رو قرار نداده ایم .
اگر دوستان و کاربران عزیز فراورس در صفحه کامنت زیر اعلام کنند ، آموزش دقیق و کامل بازی قرار داده خواهد شد

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *