فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

بازی سندباکس (Sandbox) و ارز SAND چیست؟

بازی متاورسی سند باکس Sandbox یک پلتفرم گیمینگ است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا جهان‌های دلخواه خود را بیافرینند. بازی سند باکس از سال ۲۰۱۲ روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS برای کاربران تلفن‌های همراه در دسترس بوده است. این بازی همچنین توانسته در سال ۲۰۱۲ در بخش «جواهر پنهان» (Hidden Gem) جزو برترین عناوین اپ استور اپل قرار بگیرد. در سال ۲۰۱۸ شرکت انیموکا برندز (Animoca Brands) بازی سندباکس را به تملک خود آورد. در ادامه، این شرکت، پلتفرم سند باکس را بر پایه اصول گرافیکی مبتنی بر استایل واکسل (Voxel) بازآفرینی کرد تا شکل و شمایلی شبیه به بازی‌های پرآوازه‌ای همچون رابلاکس (Roblox) یا ماین کرفت (Minecraft) پیدا کند. از سویی دیگر، پروتکل‌های بلاک چینی این بازی به کاربران امکان می‌دهند تا جهان‌های مجازی و اقتصادهای دلخواه خود را بسازند و به این ترتیب، سند باکس را به چیزی فراتر از یک بازی معمولی تبدیل کنند.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

بازیکنان و کاربران بازی سندباکس می‌توانند با آزادی و فراغ بال کامل، با استفاده از توکن‌های NFT و فناوری بلاک چین، از دنیای دیجیتالی که در بستر این بازی خلق می‌کنند، درآمدزایی کنند. این ویژگی با بهره‌گیری از بلاک چین اتریوم امکان‌پذیر شده است. اتریوم همان‌طور که می‌دانید، یک دفترکل همگانی دستکاری‌ناپذیر است که سوابق همه تراکنش‌ها را به‌طور دقیق، ثبت و ضبط می‌کند. پلتفرم سندباکس در بستر بلاک چین اتریوم، پیاده‌سازی شده تا از امنیت و قدرت آن به‌عنوان دومین بلاک چین بزرگ جهان بهره‌مند شود. بازی سند باکس این فرصت را برای بازیکنان ایجاد کرده تا به طور جمعی و مستقل از سراسر جهان بدون اتکا به هیچ واسطه‌ای در خلق یک بازی مشترک با یکدیگر همکاری کنند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند با استفاده از بازی و با بهره‌گیری از قدرت دیفای، برای خود درآمد مناسبی را دست و پا کنند.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

سازمان خودمختار غیر متمرکز (DAO) بازی سند باکس

هدف اصلی نهفته در ورای فناوری بلاک چین، تمرکززدایی و حذف هرگونه نهاد مرکزی قدرتمند و همچنین ممانعت از دستکاری تراکنش‌ها است. البته نباید از یاد برد که در گام‌های اولیه توسعه یک پروژه بلاک چینی، استفاده از مولفه‌های متمرکز اجتناب‌ناپذیر است؛ مولفه‌هایی که به‌طور معمول برای ساخت پروتکل و مدیریت هرگونه کارزار بازاریابی یا سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، این عناصر متمرکز باید در ابتدا در اختیار باشند تا بتوان برند پروژه را به آستانه‌ای از حسن شهرت رساند و پس از آن عنان توسعه آن را به دست جامعه کاربری‌اش سپرد.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

افزون بر این، دستیابی به یک پروژه کاملاً غیرمتمرکز و پایدار، مستلزم وجود یک زیرساخت مناسب برای حداکثرسازی فعالیت و تعامل کاربران با آن است. علاوه بر این، در بیشتر موارد، وجود یک سازمان خودمختار غیر متمرکز (DAO) برای حکمرانی و اختیارداری پروژه‌های غیر متمرکز، ضروری است. این دست سازمان‌ها به‌طور مختصر و مفید به دارندگان توکن‌های یک پروژه اجازه می‌دهند تا در مورد به‌روزرسانی‌ها و تغییرات احتمالی پروژه در آینده، حق رأی و اعمال نظر داشته باشند.

 

آن‌طور که پیداست، قرار است در سال ۲۰۲۳ پروژه بازی سندباکس به‌طور کامل، غیرمتمرکز شود و زمام حکمرانی آن در اختیار کاربرانش قرار بگیرد. از آن پس، پروتکل سندباکس از طریق سندباکس دی‌ای‌او (Sandbox DAO) اداره خواهد شد. به این ترتیب، دارندگان ارز دیجیتال SAND می‌توانند در مورد به‌روزرسانی‌های مهم این بازی بلاک چینی، حق اعمال رأی داشته باشند.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

زیست‌بوم بازی سندباکس

زیست‌بوم بازی سند باکس، متشکل از سه بخش کلیدی است که در بخش‌های مختلف این بازی بلاک چینی از بخش ساخت و توسعه تا بازرگانی، نقشی مهم دارند.

نخستین بخش مهم زیست‌بوم بازی سندباکس، نرم‌افزار واکس‌ادیت (VoxEdit) است که نسخه ۱.۰ آن در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ منتشر شد. واکس‌ادیت یک نرم‌افزار مدل‌سازی واکسل سه‌بعدی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های واکسل خود را خلق کنند. سپس می‌توان این دارایی‌ها و دست‌آفریده‌ها را همچون یک انیمیشن، متحرک کرد. حالا این دارایی‌ها می‌تواند هر چیزی باشد؛ از مردم و ابزارهای درون‌برنامه‌ای گرفته تا هیولاها یا سازه‌های معماری. افزون بر این، واکس‌ادیت، تنها نرم‌افزاری است که در حال حاضر از ارسال مستقیم خروجی‌های خود به بازارگاه بازی سند باکس پشتیبانی می‌کند و این به کاربران اجازه می‌دهد که بی‌واسطه بتوانند دست‌آفریده‌های مجازی خود را به فروش برسانند.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

بازارگاه بازی سندباکس یا Sandbox Marketplace دومین مولفه کلیدی سازنده زیست‌بوم سند باکس است. به کمک این بازارگاه، کاربران می‌توانند دست‌آفریده‌های خود را که پیش‌تر با نرم‌افزار واکس‌ادیت خلق کرده‌اند، خرید و فروش یا معامله کنند. این بازارگاه که در زبانه Shop بازی سندباکس در دسترس قرار دارد، یک محل دادوستد غیرمتمرکز است که از استانداردهای توکن ERC-721 و ERC-1155 پشتیبانی می‌کند. در این بازار، هزارن دارایی مجازی مختلف در دسترس کاربران قرار دارد. افزون بر این، می‌توان دارایی‌ها را برحسب درجه کمیابی، موضوعات و زمینه‌ها مرتب کرد. کاربران و بازیکنان می‌توانند دارایی‌های مجازی مازاد یا دست‌ساخته خود را برای کسب درآمد در بازارگاه بازی سند باکس به فروش برسانند. همچنین کسانی که می‌خواهند در زمان بازی، دارایی‌هایی را خریداری و به زمین (LAND) خود بیافزایند، می‌توانند از این بازارگاه استفاده کنند.

گیم مود یا حالت بازی (Game mode)، سومین مولفه سازنده زیست‌بوم سندباکس است. آن را می‌توان حتی متاورس سندباکس نیز نامید؛ جایی که بازیکنان می‌توانند دارایی‌های مجازی تحت مالکیت خود را در زمین‌های مجازی خودشان طراحی و مستقر کنند. علاوه بر این، کاربران قادرند در گیم مود یا حالت بازی، زمین‌های دیگر بازیکنان را واکاوی کنند و در متاورس سند باکس با سایر کاربران، تعامل داشته باشند.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

 

زمین (LAND)

کاربران در بازی سندباکس می‌توانند قطعاتی از یک زمین یا LAND را خریداری و آن‌ها را با دارایی‌های دیجیتال درون‌برنامه‌ای تزئین کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند از ابزار بازی‌ساز یا گیم میکر (Game Maker) موجود در بازی برای خلق تجربیات و بازی‌های دلخواه خود بهره ببرند و حتی آن‌ها را به زمین‌های تحت مالکیت خود در سند باکس اضافه کنند. افزون بر این، بازیکنانی که مالک زمین یا همان LAND در سندباکس هستند، می‌توانند در مورد به‌روزرسانی‌ها یا تغییرات احتمالی این بازی در آینده، حق اعمال رأی داشته باشند. سه نوع زمین در بازی سندباکس وجود دارد:

  • زمین یا LAND:

در بازی سند باکس، LAND به قطعه زمینی ۹۶ در ۹۶ متر اطلاق می‌شود که برای خلق تجربه‌ای منحصر به فرد، هر امکاناتی که کاربر بخواهد در آن فراهم است.

  • امارت یا ESTATE:

امارت‌ها ترکیبی از چندین زمین هستند که مالکیت آن در اختیار یک یا چند بازیکن است.

  • ناحیه یا DISTRICT:

ناحیه مشتمل بر مجموعه‌ای از امارات است که به چند بازیکن تعلق دارد. به مدد ناحیه‌ها بازیکنان و کاربران می‌توانند از چهارگوشه جهان برای دستیابی به هدف مشترک خود با هم همکاری کنند. یک امارت برای اینکه به یک ناحیه تبدیل شود، زمین‌های آن باید مجاور هم باشند و دست‌کم دو تن از مالکان آن‌ها نیز باید ارز دیجیتال SAND خود را سهام‌گذاری کرده باشند. افزون بر این، موافقت با ایجاد یک ناحیه باید از سوی اکثریت اعضا تأیید شود.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

 

پس از خرید زمین، نوبت به پر کردن آن با دارایی‌ها، بازی‌ها و تجربه‌ها می‌رسد. بازی سندباکس به بازیکنان خود این امکان را می‌دهد که از چند طریق بتوانند از زمین‌های خود درآمدزایی کنند:

  • کاربران می‌توانند از دیگر همتایان خود برای بازدید از زمین‌شان بلیت ورودی در قالب ارز SAND دریافت کنند.
  • همچنین کاربران می‌توانند از زمین خود به‌عنوان بازارچه‌ای برای فروش دارایی‌های مجازی‌شان بهره برند.
  • کاربران می‌توانند پس از خریداری یک زمین، تجهیزات به‌دردبخوری را در آن مستقر کنند و سپس زمین را به بهای بیشتری به فروش برسانند.
  • هر کاربر می‌تواند پس از خریداری یک قطعه زمین، آن را به دیگر کاربران اجاره دهد.
  • کاربران علاوه بر اجاره زمین، می‌توانند دیگر دارایی‌های درون‌برنامه‌ای دست‌آفریده خود را هم به دیگر بازیکنان اجاره بدهند.

هم‌اکنون تقریباً ۱۲۴ هزار قطعه زمین برای فروش عمومی در دسترس قرار دارد. گفتنی است که ۲۵,۹۲۰ قطعه زمین (حدوداً ۱۵ درصد از کل زمین‌ها) در خزانه بازی ذخیره شده است و برای فروش در دسترس همگان نیست. زمین‌ها و دارایی‌های ذخیره شده در خزانه میان شریکان، خالقان و بازیکنان فعال بازی تقسیم می‌شود. تقریباً ۱۰ درصد از زمین‌ها هم در مالکیت تیم سازنده بازی سندباکس باقی می‌ماند تا بتوانند درآمدهای ناشی از آن‌ها را صرف برگزاری رویدادها و تبلیغات جاری بکنند. گفتنی است که خریداران عمده زمین که قصد خریداری امارت را در بازی سند باکس دارند، درست همانند دنیای واقعی می‌توانند تا سقف ۱۵ درصد تخفیف بگیرند.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

 

آیتم‌ها و اقلام درون‌برنامه‌ای بازی سند باکس

آیتم‌های درون‌برنامه‌ای، فرصت بازطراحی، تزئین و ساخت دوباره هر آنچه را کاربر در بازی آفریده، فراهم می‌کنند. کاربران در سندباکس می‌توانند به زمین‌ها یا LANDهای خود جانی تازه ببخشند و آن‌ها را مزین به دارایی‌های بکنند که سقف عرضه محدودی دارند. گفتنی است که دارایی‌های بازی سند باکس روی بلاک چین اتریوم برای همیشه ثبت و ضبط می‌شوند و تمامی سوابق دادوستدهای پیشین و قیمت‌های توافق‌شده به‌طور عموم در دسترس همگان قرار دارد.

به کمک بازی سندباکس، دارایی‌های مجازی شما با تکیه بر اصول رمزنگاری به دارایی‌های واقعی شما بدل می‌شوند. این ویژگی به ماهیت غیرمتمرکز این پروژه بازمی‌گردد و اینکه کاربران می‌توانند با استفاده از والت‌های مبتنی بر وب ۳.۰ از کلیدهای خصوصی خود در هنگام تعامل با دیگر پلتفرم‌ها محافظت کنند.

ناگفته نماند که هر آیتم درون‌برنامه‌ای در بازی سند باکس درون یک قطعه زمین جای می‌گیرد و همراه با آن فروخته خواهد شد.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

 

ارز دیجیتال SAND

ارز دیجیتال SAND یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 بوده که برپایه بلاک چین اتریوم، طراحی و ساخته شده است. رمز ارز SAND را می‌توان توکنی کاربردی قلمداد کرد که در زیست‌بوم سندباکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این توکن سه کاربرد عمده دارد.

پیش از هر چیز، ارز SAND، واسطه تبادل ارزش برای تراکنش‌های درون‌برنامه‌ای در بازی سندباکس است. در آینده‌ای نزدیک هم از این توکن برای خریداری زمین و ساخت دارایی‌هایی درون‌برنامه‌ای نیز استفاده خواهد شد. افزون بر این، از ارز دیجیتال SAND می‌توان برای حکمرانی پروژه بازی سند باکس هم استفاده کرد؛ به گونه‌ای که همه دارندگان آن می‌توانند در مورد به‌روزرسانی‌ها یا تغییرات احتمالی آتی، حق اعمال رأی داشته باشند. همچنین کاربران می‌توانند توکن‌های سند خود را به دیگر بازیکنان واگذار کنند تا آن‌ها از طرفشان در فرایند رأی‌گیری شرکت کنند.

رمز ارز های SAND پس از طی سه مرحله استخراج نقدینگی، وارد چرخه مبادلات شده‌اند. مرحله اول در سپتامبر ۲۰۲۰ انجام شد و طی آن کاربرانی که دست به معامله جفت SAND/ETH در صرافی یونی سواپ زده‌ بودند، در قالب ارز SAND پاداش دریافت کردند. در مرحله دوم با معرفی برنامه ضریب بازده، بر اساس تعداد زمین‌های تحت مالکیت هر کاربر به او پاداش اعطا شد. اکنون در مرحله سوم به سر می‌بریم که طی آن ۱.۵ میلیون واحد توکن سند به بانک پاداش‌های ماهانه بازی سندباکس افزوده شده است.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

توکنومیک بازی سندباکس (مدل اقتصادی ارز SAND)

سندباکس یک ساختار توکنومیک جالب برای ارز SAND ایجاد کرده است. ۵ درصد از ارزش تراکنش‌های رمز ارز SAND در قالب کارمزد دریافت می‌شود. سپس درآمد ناشی از دریافت کارمزدها به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم می‌شود. نیمی از این درآمد به بنیاد بازی سند باکس تعلق می‌گیرد. این بنیاد متشکل از جامعه‌ای از فعالان بلاک چین است که با ارائه کمک‌های مالی به پروژه‌های آینده‌دار بر رشد زیست‌بوم سندباکس متمرکز شده‌اند. گفتنی است که بسیاری از بازی های موجود در سندباکس توسط بنیاد این پروژه حمایت می‌شوند. نیم دیگر درآمدهای حاصله از دریافت کارمزدها به صندوق‌هایی برای اعطای سود سهام‌گذاری واریز می‌شود. این باعث می‌شود تا چرخه‌ای سازنده و پیوسته برای ارز SAND همزمان با رشد بازی سند باکس ایجاد شود.

سقف عرضه توکن سندباکس برابر با ۳ میلیارد واحد ارز SAND است که به‌صورت گام به گام، وارد چرخه معاملات بازار می‌شود. ژوئیه ۲۰۲۱ شاهد بازگشایی قفل عرضه تعدادی از توکن‌های سند بودیم. با افزایش کاربرد ارز SAND در زیست‌بوم صنعت بازی و اقبال توسعه‌دهندگان و گیمرها به آن تقاضا برای آن رو به فزونی خواهد گذاشت.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

 

خرید زمین در بازی SandBox به چه شکل خواهد بود؟

زمین یا Land یک دارایی دیجیتالی است که مالکیت کامل آن، پس از خرید در اختیار شما گذاشته می‌شود. متأسفانه خرید زمین در سندباکس زمان‌بندی دارد و شما در هر زمانی قادر به خرید زمین نخواهید بود.

البته زمین‌هایی که از قبل خریداری شده‌اند را می‌توانید در هر زمانی که خواستید بخرید. ولی برای خرید آن، قطعاً قیمت بالاتری پرداخت خواهید کرد! برای خرید این‌ گونه زمین‌‌ها می‌توانید به بازار OpenSea مراجعه کنید.

در حال حاضر تعداد زمین‌هایی که هنوز به فروش نرفته و هنوز در اختیار توسعه‌دهندگان بازی است، حدود 166500 عدد است. این تعداد نیز به مرور زمان و در زمان‌هایی تعیین‌شده به فروش خواهند رسید.

در آینده امکان اجاره دادن زمین نیز به بازی اضافه می‌شود که می‌تواند به صورت ماهانه برای شما درآمدزایی کند. ویژگی تبدیل چندین زمین کنار هم به یک ایالت نیز، ویژگی بسیار جالبی است که طبق ادعای توسعه‌دهندگان بازی، قرار است به زودی به سندباکس اضافه شوند.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

 

بررسی مهم ترین ویژگی های توکن SAND

  • دسترسی – بازیکنان با هزینه کردن این توکن از قابلیت‌های داخل بازی بهره‌مند می‌شوند. کاربران می‌توانند با استفاده از توکن SAND تجهیزات خریداری کنند و کاراکتر آواتار خود را در بازی سفارشی‌سازی کنند. علاوه بر این، SAND خرید ASSETS و LAND را تسهیل می‌کند. با افزایش فروش زمین‌های LAND در بازی، تقاضا برای SAND افزایش می‌یابد و یک بازار غیرمتمرکز در محیط بازی ایجاد می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند توکن SAND را برای ترید کردن ASSET های خود در بازار هزینه کنند.
  • استیکینگ – بازیکنان همچنین می‌توانند با استیک کردن این توکن، پاداش SAND دریافت کنند.
  • حاکمیت – توکن SAND به عنوان یک توکن حاکمیتی نیز عمل می‌کند. دارندگان SAND می‌توانند از طریق الگوی Data Access Object (DAO) در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی این پلتفرم مشارکت کنند. علاوه بر این، هولدرهای این توکن دارای حق رأی در مورد جنبه‌های کلیدی این پروژه غیرمتمرکز، مانند تخصیص به سازندگان محتوا و سازندگان بازی و همچنین اولویت‌بندی قابلیت‌های پلتفرم هستند.
بازی متاورسی سند باکس Sandbox

نقشه راه پروژه سندباکس

سال ۲۰۱۱

  • تاسیس کمپانی پیکسول (Pixowl)

ماه می ۲۰۱۲

  • اعطای حق امتیاز عرضه بازی سندباکس در سیستم عامل IOS

(سند باکس در این سال برنده جایزه بهترین بازی از طرف شرکت اپل شد)

ماه فوریه ۲۰۱۳

عرضه سندباکس برای سیستم عامل اندروید

سال ۲۰۱۴

  • تعداد دانلودهای بازی سند باکس از مرز ۱۰ میلیون بار گذشت
  • عرضه نسخه استیم (Steam) سند باکس
  • همکاری با پلتفرم Skybound – The Invincible
  • عرضه نسخه newEDU بازی برای حوزه STEM

سال ۲۰۱۵

  • معرفی نسخه Evolution سند باکس در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC)
  • نصب بازی سندباکس از مرز ۱۶ میلیون گذشت

سال ۲۰۱۶

  • عرضه نسخه Evolution بازی برای iOS، اندروید و استیم
  • همکاری با شرکت سونی – Ghostbusters

سال ۲۰۱۷

  • عرضه رایگان نسخه Evolution بازی در استیم
  • آغاز همکاری با کمپانی سرگرمی Bandai Namco و DreamWorks

ماه آوریل سال ۲۰۱۸

  • دانلود بازی سند باکس از مرز ۴۰ میلیون گذشت
  • تعداد دنبال‌کنندگان اکانت سند باکس در فیسبوک از ۷۵۰ هزار نفر فراتر رفت

ماه می ۲۰۱۸

  • اعلام راه‌اندازی پروژه سند باکس ۳ بعدی در بلاکچین در کنفرانس  PGC

ماه اکتبر ۲۰۱۹

  • عرضه داشبورد عمومی در سند باکس

سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹

  • پیش فروش زمین‌ (LAND)
  • عرضه ورژن بتای VoxEdit

سه ماهه اول سال ۲۰۲۰

  • راه‌اندازی ورژن بتای VoxEdit
  • راه‌اندازی راند ۲ و راند ۳ پیش فروش (فروش به‌ترتیب ۵ درصد و ۱۰ درصد زمین‌ها در چند ساعت)

سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰

  • عرضه خصوصی ورژن آلفای Game Maker
  • برگزاری ۶ راند فروش LAND در ۵ هفته

سه ماهه سوم ۲۰۲۰

  • عرضه عمومی ورژن بتای Game Maker
  • برگزاری راند ۴ پیش فروش LAND
  • راه‌اندازی بازار (Marketplace)

سه ماهه چهارم ۲۰۲۰

  • برگزاری فروش عمومی LAND
  • عرضه نسخه ۱.۰ VoxEdit

سه ماهه اول و دوم ۲۰۲۱

  • عرضه رسمی نسخه ۱.۰ Game Maker
  • عرضه نسخه ۱.۰ سندباکس با آپدیت‌های اساسی
  • برگزاری ایونت‌های کسب جایزه
  • راه‌اندازی مکانسیم‌های استیکینگ برای کسب سود و دریافت پاداش

سه ماهه سوم ۲۰۲۱

  • عرضه نسخه آلفای بازی با قابلیت چند نفره (Multiplayer) به‌صورت عمومی

سه ماهه چهارم ۲۰۲۱

  • عرضه اولین کلکسیون‌های آواتارهای NFT
  • معرفی مکانیسم استیکینگ دیفای در لایه ۲
  • راه‌اندازی اولین فصل Play-to-Earn
  • راه‌اندازی راه‌ حل دو زنجیره‌ای لایه ۲ در شبکه متیک
  • گشایش کامل مارکت‌پلیس برای عرضه محتوای ایجاد شده توسط کاربر

سه ماهه اول ۲۰۲۲

  • بازگشایی تدریجی متاورس برای صاحبان زمین‌های عرضه‌کننده بازی‌های باکیفیت

سه ماهه دوم ۲۰۲۲

  • راه‌اندازی DAO با مکانیسم استیکینگ و رای‌دهی برای هولدر توکن‌های SAND، LAND و دارندگان آواتارها

سه ماهه سوم ۲۰۲۲

  • برگزاری اولین کنسر مجازی توسط Deadmau5، Richie Hawtin و بازی Walking Dead

سه ماهه چهارم ۲۰۲۲

  • عرضه نسخه موبایل بازی

پلتفرم سندباکس قصد اجرایی کردن موارد زیر را در طول سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ دارد. جزئیات و تاریخ آن‌ها بعداً اعلام خواهد شد.

سال ۲۰۲۲

  • NFTهای ویژه
  • عرضه نسخه کنسول بازی
  • LANDها
  • Game Maker: نسخه بازی‌سازی و طراحی بازی چند نفره، اسکریپت سفارشی برنامه‌نویسی لایه ۳، پکیج‌های جدید بازی
  • برگزاری ایونت‌های جدید به منظور تخصیص پاداش
  • آپدیت‌های اساسی برای نرم‌افزار VoxEdit به‌منظور آسان‌سازی طراحی دارایی‌های وکسل و NFTها

سال ۲۰۲۳

  • عرضه بیش از ۵۰۰۰ بازی
  • اعلام همکاری‌های جدید و عرضه NFTهای ویژه
  • عرضه آپدیت‌های جدید برای نرم‌افزار Game Maker
  • ادامه فروش عمومی LANDها
  • آپدیت‌های جدید نرم‌افزار VoxEdit

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

معرفی توسعه‌دهندگان پروژه سندباکس

شرکت تولیدکننده بازی سند باکس یعنی پیکسول Pixowl یک دهه تجربه ساخت و عرضه بازی دارد و بازی‌های موبایلی همچون شهر ترسناک هیولاها (Goosebumps Horror Town)، عمارت اسرارآمیز خانواده آدامز (The Addams Family Mystery Mansion)، واندر پارک (Wonder Park) و داستان شهر اسنوپی (Snoopy’s Town Tale) را عرضه کرده است. اولین بازی سندباکس برای دستگاه‌های موبایل هم در سال ۲۰۱۲ عرضه شده است. آرتور مادرید (Arthur Madrid) و سباستین بورگه (Sébastien Borget) موسسان کمپانی پیکسول (Pixowl) و از سازندگان بازی سندباکس هستند.

سباستین بورگه بیش از ۸ سال تجربه توسعه بازی‌های ویدئویی موبایلی را دارد و حدوداً ۲ سال است که در حوزه بلاکچین فعالیت می‌کند. در حال حاضر به‌عنوان مدیر ارشد عملیات در سندباکس مشغول به‌کار است. آرتور مادرید هم مدیر اجرایی ارشد در Sandbox است. او در دانشگاه PSL پاریس اقتصاد خوانده و تجربه راه‌اندازی استارتاپ‌های متعدد، تولید بازی‌های ویدئویی، طراحی محصول و کار در حوزه تکنولوژی بلاکچین را دارد.

 

بازی Sandbox با چه پلتفرم‌هایی همکاری می‌کند؟

سند باکس با کمپانی‌ها و پلتفرم‌های بسیاری همکاری می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به آتاری (Atari) Square Enix، Care Bears، Rollercoaster Tycoon، Smurfs ،Shaun The Sheep، Metamask، Wax، Opera، CryptoKitties، بایننس، متیک، Dapp، اینفورا، پلتفرم بازی ویدئویی Guild of Gaurdians، بازی The Walking Dead و Avenged Sevenfold اشاره کرد.

بازی متاورسی سند باکس Sandbox

بهترین کیف پول برای نگهداری رمزارز بازی Sandbox چیست؟

در زمان نوشتن این مقاله، پلتفرم سندباکس به‌صورت رسمی از کیف پول‌های متامسک (MetaMask)، بیسکی (Bitski) و ونلی (Venly) پشتیبانی می‌کند. برای ورود به بازی می‌توانید از این ۳ کیف پول استفاده کنید.

رمزارز سند با استاندارد ERC-20 ایجاد شده است. بنابراین برای ذخیره‌سازی آن می‌توانید از کیف پول‌های اتریومی زیر استفاده کنید:

  • کیف پول‌های سخت‌افزاری ترزور، KeepKey و لجر نانو
  • کیف پول‌های نرم‌افزاری اتمیک ولت، اکسدوس (Exodus)، جکس (Jaxx)، متامسک، تراست ولت و مای اتر ولت (MyEtherWallet)
بازی متاورسی سند باکس Sandbox

توجه :

دوستان توجه داشته باشید که چون از این بازی هنوز استقبال گرمی نشد ما آموزش کامل رو قرار نداده ایم .
اگر دوستان و کاربران عزیز فراورس در صفحه کامنت زیر اعلام کنند ، آموزش دقیق و کامل بازی قرار داده خواهد شد

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1383

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *