فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

این استارت آپ جدید، متاورس را به 1 میلیارد دستگاه می رساند

این استارت آپ جدید، متاورس را به 1 میلیارد دستگاه می رساند

این استارت آپ جدید، متاورس را به 1 میلیارد دستگاه می رساند

با پایان یافتن سال 2021، روایت‌های NFT و متاورس همچنان بر سرفصل‌های اخبار تسلط دارند. این بازارها که در ابتدای سال در ابهام نسبی شروع شده بودند، توجه مفسران فناوری و مخاطبان جریان اصلی را به طور یکسان به خود جلب کرده‌اند و میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری را به خود جلب کرده‌اند.

پروژه Hololoot که خود را به عنوان اولین مولد، بازار و متاورس NFT واقعیت افزوده (AR) در جهان معرفی می کند، در تلاش است NFT و متاورس را به نزدیک به یک میلیارد دستگاه آماده AR در حال گردش برساند. اپلیکیشن آن‌ها توجه برخی از بزرگ‌ترین نام‌های رمزارز را به خود جلب کرده و فروش عمومی آن‌ها در حال حاضر موج‌های زیادی را جذب کرده است.
به عنوان پلتفرمی که با در نظر گرفتن سادگی، مقیاس‌پذیری و کاربردی ساخته شده است، اپلیکیشن ای آر Hololoot این فرصت را دارد که بازار بزرگی را که راه‌حل‌های دیگر بلاک چین تاکنون برای دستیابی به آن تلاش کرده‌اند، به دست آورد.

هولولوت(Hololoot )در حال آماده شدن برای رویداد تولید توکن (TGE) و لیست شدن خود در 13 دسامبر(22 آذر) است. در مرحله اول، توکن آن با نمادHOL طی سه روز به صورت فروش عمومی در سه لانچ پد در دسترس خواهد بود.

دومین فروش عمومی آنها که در حال حاضر در Synapse در حال انجام است، به طور مشابه توجه بیشتری را به خود جلب کرده است و فروش نهایی آنها که برای 12 دسامبر(21 آذر) در Enjinstarter برنامه ریزی شده است، انتظار می رود رقابت شدید سرمایه گذاران را به خود جلب کند. جزئیات بیشتر در مورد هر لانچ پد، از جمله قیمت توکن، برنامه زمان‌بندی واگذاری و آدرس قرارداد توکن را می‌توانید در وبلاگ Hololoot قابل مشاهده است.
کسانی که این فرصت‌های لانچ پد را از دست داده‌اند، می‌توانند از طریق PancakeSwap در زنجیره هوشمند بایننس، ازساعت 15 UTC، در تاریخ 13 دسامبر(22آذر)، HOL را دریافت کنند. پس از اینکه توکن‌های آن‌ها به صرافی‌ها رسید، Hololoot قصد دارد برای تشویق تامین نقدینگی، استخرهایی با سرمایه‌گذاری بالا APY راه‌اندازی کند و جزئیات بیشتر در مورد این استخرها نزدیک‌تر به راه‌اندازی آن‌ها اعلام شود.

راه‌اندازی عمومی Hololoot به دنبال سری های موفق خصوصی و اولیه با حمایت سرمایه‌گذاران برجسته، از جمله Enjin، Ferrum Network، Otis Capital، Legion Ventures و غیره است. میزان علاقه به Hololoot، به ویژه از سوی رهبران صنعت، به بازار عمومی سیگنال می دهد که این پروژه ای است که باید مراقب آن بود و با توجه به میزان توجه IDO آنها تاکنون، Hololoot احتمالاً در رادار کسانی که بازارهای NFT و متاورس را تماشا می کنند باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=365

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *