فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

انتقاد بیلی مارکوس از متاورس شیبا

انتقاد بیلی مارکوس از متاورس شیبا

انتقاد بیلی مارکوس از متاورس شیبا

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin، در مجموعه ای از توئیت هایی که اخیراً منتشر کرده است، پروژه متاورس Shiba Inu را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

این توسعه‌دهنده نرم‌افزار که به دلیل تعاملات مکرر خود با مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، شهرت زیادی در توئیتر به دست آورده است، ادعا می‌کند که فروش زمین جعلی با اتریوم، سودمندی این رمزارز را افزایش نمی‌دهد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شیبا اینو جزئیات پروژه متاورس خود را که در ابتدا در اوایل فوریه (اواسط بهمن) اعلام شده بود، فاش کرده که در مرحله اولیه توسعه بیش از 10000 قطعه زمین برای فروش وجود خواهد داشت.

این تیم ادعا می کند که اتریوم را برای قیمت گذاری انتخاب کرده است زیرا یک رمزارز بی طرف است.

مارکوس ادعا می کند که پروژه متاورس فقط یک پول نقد برای توسعه دهندگانی است که می خواهند فقط پول بیشتری به دست آورند. او تخمین زد که آن ها به طور بالقوه می توانند 300 میلیون دلار با فروش زمین های جعلی به دست آورند. بنیانگذار Dogecoin همچنین هشدار داد که تنظیم کنندگان اوراق بهادار ممکن است با طرح تیم شیبا اینو برای اجازه دادن به صاحبان زمین برای کسب درآمد غیرفعال مخالفت کنند.

مارکوس در یک توئیت دیگری می‌گوید که تماشای “کلاهبردارانی” که میلیون‌ها دلار با رمزارزها به دست می‌آورند، باعث خنده او می شود.

رقابت طولانی مدت

شیبا اینو، که در ابتدا خود را به عنوان یک “قاتل دوج کوین” معرفی می کرد، در اکتبر (مهر 1400) گذشته توانست برای مدت کوتاهی ارزش بازار دوج را کاهش دهد.

در ماه نوامبر (آبان)، مارکوس جامعه شیبا اینو را به آزار و اذیت او متهم کرد و از اعضای آن خواست که او را تنها بگذارند. وی بارها اعلام کرده است که هیچ ارتباطی با توکن میم رقیب ندارد.

بزرگنمایی بیش از حد و قیمت خیلی گران

در همین حال، تحلیلگر باتجربه رمزارزها، الکس کروگر (Alex Krüger)، ادعا می کند که زمین های متاورس در واقع دارای قیمت بیش از حد هستند زیرا می توان آن را در مقادیر بی نهایت تولید کرد.

او معتقد است که سرمایه گذاران باید از مدل های ذهنی دنیای واقعی هنگام ارزیابی ارزش زمین مجازی استفاده کنند.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1644

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *