فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

ارز های متاورسی کمتر از یک دلار

ارز های متاورسی کمتر از یک دلار

ارز های متاورسی کمتر از یک دلار

سلام . خدمت همه کاربران عزیز و دست داشتنی سایت فراورس . امروز قصد داریم 5 توکن که هنوز قیمتشون به یک دلار نرسیده و در حوزه متاورس فعالیت دارند را برای شما معرفی کنیم. این پست به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه گذاری نمیباشد

 

متاورس هنوز در روزهای اولیه خود است، اما پروژه‌های متعدد اکنون توجه ها را بر این فضا متمرکز کرده‌اند. Decentraland، The Sandbox، و Axie Infinity برخی از نام‌های پیشرو در فضای متاورس هستند. با این حال، ما پروژه هایی داریم که نسبتا ناشناخته هستند اما پتانسیل بالایی دارند. در اینجا متاورس برتر که مارکت کپ پایینی دارند زیر 1 دلار معامله می شوند اما پروژه های نوآورانه ای دارند را معرفی کرده ایم.

 بازی Bloktopia

بازی Bloktopia یک متاورس غیرمتمرکز است که توسط Polygon، یکی از بلاک چین های پیشرو در جهان ساخته و پشتیبانی می شود. هدف Bloktopia ارائه یک تجربه واقعیت مجازی بی‌سابقه برای جامعه ارزهای دیجیتال است و کاربران را در یک محیط فراگیر و جذاب گرد هم می‌آورد. این یکی از پروژه‌های متاورس در سال 2022 است که باید زیرنظر داشت زیرا پشتوانه قوی ای دارد. Bloktopia سرمایه گذارانی مانند Animoca Brands را جذب کرده است. شرکت های رمزنگاری پیشرو از جمله KuCoin، CoinMarketCap و Coingecko در حال حاضر دفاتر مجازی خود را در Bloktopia دارند.
مشابه سایر پروژه های پیشرو متاورس، Bloktopia بازاری را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد با استفاده از مکانیزم NFT املاک و مستغلات BLOK را خریداری کنند.

توکن BLOK در حال حاضر با قیمت 0.04265299 دلار معامله می شود که بیش از 74 درصد از بالاترین رکورد قیمتی خودکاهش داشته است. ارزش بازار BLOK حدود 353 میلیون دلار است.

 

 

بازی Meta Hero

بازی Meta Hero خود را به عنوان دروازه ای به متاورس توصیف می کند. این پروژه قصد دارد از فناوری اسکن فتوگرامتری Ultra-HD استفاده کند تا 10 میلیون کاربر جدید بعدی را به ارز دیجیتال بیاورد. Meta Hero با Wolf Studio، یک رهبر در دنیای اسکن سه بعدی، برای کار روی پروژه خود شریک شد. متااسکنرهای این تیم در متاورس موارد استفاده متعددی مانند پرینت سه بعدی، شبکه اسکن و ایجاد شخصیت در بازی را دارد. تیم Meta Hero قبلاً اسکنرهای 4K خود را راه اندازی کرده است اما در حال حاضر در حال کار بر روی ارتقاء به 16K Ultra-HD است.

توکن HERO در حال حاضر با قیمت 0.111673 دلار معامله می شود که 55 درصد نسبت به بالاترین رکورد تاریخی خود کاهش یافته است. HERO دارای ارزش بازار 572 میلیون دلاری است.

 

 

 پلتفرم Epik Prime

پلتفرم EPIK Prime یک پلت فرم NFT است که با برندهای بزرگی مثل شرکت های بازی AAA و IP برای ایجاد کالاها و بازارهای NFT درون بازی کار می کند. Epik با سایر پروژه‌های موجود در این لیست متفاوت است زیرا به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا NFT و تجربیات درون‌بازی مبتنی بر بلاک‌چین را تولید کنند. تیم EPIK Prime یکی از پیشتازان صنعت در زمینه توانمندسازی بازی های بلاک چین در مراحل اولیه است.

توکن EPIK در حال حاضر با قیمت 0.282311 دلار معامله می شود که 67 درصد از بالاترین رکورد تاریخی خود کاهش یافته است. ارزش بازار فعلی EPIK حدود 66 میلیون دلار است.

 

 

بازی Star Atlas

ستاره اطلس به عنوان یکی از جواهرات در فضای متاورس در نظر گرفته می شود. این یک بازی متاورس مبتنی بر سولانا با اقتصاد توکن دوگانه است. این تیم به دنبال ترکیب بلاک چین، گرافیک سریع، بازی‌های ویدئویی چندنفره و فناوری‌های مالی غیرمتمرکز است تا مطمئن شود که بازی آن یکی از بهترین‌ها در فضای ارزهای دیجیتال است. Star Atlas هنوز در مراحل اولیه خود است، اما جامعه در مورد این پروژه هیجان زده است. نقشه راه نشان می دهد که تیم در حال کار بر روی چیزی منحصر به فرد است و تریلر موجود در وب سایت آنها نیز به کاربران چیزی برای هیجان زده شدن می دهد.

توکن ATLAS با قیمت 0.087497 دلار معامله می شود که بیش از 60 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود کاهش بیش از 60 درصدی دارد و دارای ارزش بازار حدود 190 میلیون دلار است..

 

 

 

پلتفرم RedFox

ردفاکس یک شرکت فناوری که است که در حال حاضر در حال ساخت یک فضای مجازی برای اهداف خرده فروشی توسعه یافته است. این پروژه بر روی یک سیستم توکن دوگانه کار می کند، جایی که توکن های RFOX برای خرید زمین و دارایی های مجازی استفاده می شود، در حالی که VFOX نشانه پاداش اکوسیستم است. این تیم در حال حاضر در حال توسعه محصولات متعددی از جمله RFOX Finance و RFOX Games است. این محصولات برای تکمیل متاورس نهایی طراحی شده اند.

توکن RFOX با 0.080576 دلار معامله می شود که 78 درصد نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود کاهش یافته است. ارزش بازار این پروژه RFOX میلیون دلار است.

 

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=894

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *