فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا + کسب درآمد

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا + کسب درآمد

سلام خدمت تمام فراورسی های عزیز . امروز قصد داریم آموزش کامل در مورد بازی تتان آرنا + ارز تتان آرنا و نحوه کسب درامد از این بازی متاورسی را به شما آموزش دهیم.

تیتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی بلاکچینی به سبک میدان نبرد برخط چندنفره (Multiplayer Online Battle Arena) یا MOBA است که توسط استودیوی WolfFun توسعه یافته است. در بازی تیتان آرنا گیمرها می‎توانند با تشکیل یک تیم با گروهی از دوستان خود، با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند. آنها همچنین می‌توانند با شرکت در فعالیت‌ها و رویدادهای درون بازی تیتان آرنا، توکن‌ اختصاصی این بازی را به دست آورند و کسب درآمد کنند. در واقع، گیم‌پلی بازی Thetan Arena به گونه‌ای طراحی شده که بر ترکیبی از مهارت‌های شخصی و کار گروهی متمرکز است.

در بازی Thetan Arena سه قهرمان رایگان به شما داده می‌شود تا با آن بازی را شروع کنید. این شخصیت رِیدون (Raidon) نام دارد که وظیفه‌اش حفظ امنیت مردم است. او معتقد است که عدالت حرف اول را می‌زند و به همین دلیل، قهرمان مردمان زمین است. رِیدون یکی از اولین قهرمانایی است که می‌توانید در بازی تیتان آرنا داشته باشید. او از یک تفنگ (Gun) به عنوان سلاح انتخابی خود استفاده می‌کند و در دسته‌بندی قهرمانان، در گروه قاتل‌ها (Assassins) قرار می‌گیرد.

گیم‌پلی بازی Thetan Arena شامل بازی در گروه‌‌های ۴ نفره است. بنابراین، شما می‌توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید یا به صورت تصادفی با بازیکنان دیگر در سراسر جهان مسابقه داشته باشید. برای برنده شدن باید سعی کنید دشمنان خود را در سریع‌ترین زمان ممکن نابود کنید و تا جایی که می‌توانید، امتیاز بگیرید. تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده بازی خواهد بود و بازیکنی که بیشترین امتیاز را برای تیم خود به دست آورده، به عنوان باارزش‌ترین بازیکن (MVP) آن بازی در نظر گرفته خواهد شد.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

در بازی Thetan Arena پنج حالت مختلف گیم‌پلی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در آنها شرکت کنند:

  • بتل رویال (Battle Royale)، انفرادی یا تیمی: در مجموع ۱۲ بازیکن در کمتر از ۴ دقیقه با یکدیگر رقابت دارند و در تلاشند تا به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. همانند هر بتل رویال دیگری که ممکن است بازی کرده باشید، گیم‌پلی حالت بتل رویال در بازی تیتان آرنا نیز شامل یک منطقه محصورشده است که با گذشت زمان کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شود.
  • سوپراستار (Superstar): ۸ بازیکن برای جمع‌آوری امتیاز مسابقه –حداکثر ۵۰ امتیاز از سوپراستار «مادر» که ستاره‌های امتیاز را تولید می‌کند– در کمتر از ۴ دقیقه با یکدیگر رقابت می‌کنند.
  • بازی مرگ (Deathmatch): همان‌طور که از نام آن پیدا است، این حالت شامل حذف تیم مقابل در کمتر از ۳ دقیقه با هدف جمع‌آوری امتیاز حذف و تبدیل شدن به تیم برنده است. در این حالت، تیم‌های ۴ نفره به مصاف یکدیگر می‌روند.
  • محاصره برج (Tower Sige): در این حالت، به هر تیم ۴ نفره یک برج برای دفاع داده می‌شود و هدف، پایین آوردن برج حریف در حین دفاع از برج خود است. اگر تا پایان زمان بازی هیچ‌یک از برج‌ها سقوط نکنند، تیمی که بیشترین امتیاز سلامت را داشته باشد، برنده می‌شود.
  • نبرد سفارشی (Custom Battle): همان‌طور که از نام آن پیدا است، می‌توانید در هر حالت انتخابی، با هر تعداد بازیکن و روی هر نقشه‌ای که می‌خواهید، بازی کنید.
آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

Battle Royale (انفرادی / دو نفره)

  • تعداد بازیکنان: 12 بازیکن
  • محدودیت زمان: 4 دقیقه

12 بازیکنی که به میدان نبرد می‌پیوندند تمام تلاش خود را برای زنده ماندن و تبدیل شدن به آخرین بازمانده می‌کنند. پس از مدت کوتاهی، یک خط مرزی حلقه‌ای شکل ظاهر می‌شود و شروع به بسته شدن می‌کند و همه را داخل آن به دام می‌اندازد. هرکسی که بیرون از آن بماند حذف می‌شود. همه بازیکنان ماموریت یکسانی دارند. جعبه‌های عرضه را نابود کنید تا امتیازات قدرت را جمع آوری کنید و دیگران را حذف کنید تا آخرین نفری باشید که زنده می‌ماند.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

Tower Siege

  • تعداد بازیکنان: 8 بازیکن
  • محدودیت زمانی: 5 دقیقه

در این حالت شگفت انگیز بازیکنان به دو تیم تقسیم می‌شوند. ماموریت آنها پایین آوردن برج رقیب است. بازیکنان برای فراخواندن ربات محاصره باید آیتم هایی به نام باتری را جمع آوری کنند. این برج تنها زمانی می‌تواند آسیب ببیند که ربات محاصره به برج برسد.

بازی زمانی به پایان می‌رسد که یکی از برج‌ها نابود شود. اگر زمان تمام شود و هیچ یک از برج‌ها از بین نرود، تیمی که برج آن سلامت بیشتری دارد برنده خواهد بود

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

Super Star

  • تعداد بازیکنان: 8 بازیکن
  • محدودیت زمان: 4 دقیقه

بازیکنان می‌پیوندند و سعی می‌کنند صاحب سوپراستار شوند. سوپراستار “مادر” ستاره‌های نقطه‌ای تولید می‌کند که به تیمی که این‌ها را جمع آوری می‌کند امتیاز مسابقه می‌دهد. تیمی که امتیاز بازی بیشتری داشته باشد برنده خواهد بود. در صورتی که تیمی بیش از 50 امتیاز مسابقه نسبت به رقیب خود داشته باشد، فوراً برنده اعلام می‌شود.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

Deathmatch

  • تعداد بازیکنان: 8 بازیکن
  • محدودیت زمانی: 3 دقیقه

در این حالت، هدف اصلی همه بازیکنان “حذف دیگران تا حد امکان” است.

هر کسی قبل از اتمام زمان بیشترین امتیاز حذف را داشته باشد برنده خواهد بود.

در صورتی که یک بازیکن بیش از 25 امتیاز حذفی داشته باشد، بازی بلافاصله به پایان می‌رسد و او به عنوان برنده اعلام می‌شود.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

نبرد سفارشی

  • تعداد بازیکنان: قابل تنظیم
  • محدودیت زمانی: تا حالت بازی انتخاب شده.

آیا می‌خواهید یک بازی بسازید و فقط با دوستان خود بازی کنید؟ می‌توانید یک نبرد سفارشی ایجاد کنید و آنها را به بازی با هم دعوت کنید. میزبان می‌تواند آزادانه هر گزینه‌ای را از میان امکانات موجود حالت‌های بازی، نقشه‌ها انتخاب کند و می‌تواند تعداد بازیکنان درون بازی را تعیین کند.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

قهرمانان Thetan Arena

شخصیت‌هایی که در بازی Thetan Arena وجود دارند، قهرمانانی هستند که به ۳ گروه قاتل‌ها، تیراندازها (Marksman) و تانک‌ها (Tanks) تقسیم می‌شوند.

  • قهرمانان قاتل: این گروه، قاتلان کشنده و غیرقابل شناسایی هستند که می‌توانند وارد یک مبارزه شوند، قربانی خود را از بین ببرند و سپس، بدون آنکه شناسایی شوند، عقب‌نشینی کنند. قاتل‌ها معمولاً در مقایسه با سایر گروه‌ها، از سلامت کمتری برخوردار هستند. با این حال و حتی با سلامت کم، سرعت قابل‌توجهی دارند و آسیب زیادی وارد می‌کنند.
  • قهرمانان تیرانداز: تیراندازها مسئول حفظ سطح DPS (معیاری برای ارزیابی میزان قدرت و صدمه واردشده‌) در طول مبارزه هستند. سلامت و سرعت آنها معمولاً در محدوده متوسط قرار دارد، اما از آن‌جایی که DPS کامل و برابر سه دارند، شدت حمله آنها بسیار زیاد است
  • قهرمانان تانک: قهرمانان تانک وظیفه دارند خود را در مقابل دشمن قرار دهند تا از آسیب رسیدن به همراهان خود جلوگیری کنند. در واقع، آنها به عنوان سپری برای کل تیم عمل می‌کنند. از آنجایی که آنها باید با آسیب‌های زیادی دست و پنجه نرم کنند، سلامتی آنها حداکثر و برابر سه است، در حالی که شدت حمله آنها معمولی است و سرعت نسبتاً پایینی دارند.
آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

قهرمانان در Thetan Arena بر اساس مهارت‌ها و آمار خود به 3 گروه دیگر از جمله Tank، Assassin و Marksman دسته بندی می‌شوند.

Tank

قهرمانان تانک وظیفه تبدیل شدن به خط مقدم در مقابل دشمنان را بر عهده دارند و از آسیب دیدن هم تیمی‌های خود جلوگیری می‌کنند. ویژگی‌های اساسی:

  • سلامتی: زیاد
  • آسیب حمله: متوسط
  • سرعت: کم
آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

مهم نیست که قهرمان به چه گروهی تعلق دارد، همه آنها توانایی خاصی به نام خشم (Fury) دارند. علاوه بر این، هر قهرمان با توجه به نقش خود در میدان جنگ، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. بنابراین، انتخاب یک قهرمان مناسب برای هر موقعیت به بازیکنان کمک می‌کند تا شانس برنده شدن خود در بازی تیتان آرنا را افزایش دهند.

قهرمانان از لحاظ کمیابی نیز به ۳ گروه مختلف تقسیم می‌شوند: قهرمان معمولی (Common Hero)، قهرمان حماسی (Epic Hero) و قهرمان افسانه‌ای (Legendary Hero). کمیاب بودن یک قهرمان خود توسط دو عامل تعیین می‌شود: کمیابی از لحاظ ویژگی‌های پایه و کمیاب بودن از لحاظ پوسته آن. قهرمانانی که کمیاب‌تر هستند، سبک‌های بازی و مهارت‌های متفاوت‌تری دارند و همچنین، از شانس بالاتری برای دریافت جوایز نبرد برخوردارند.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

Assassin‌

Assassin‌ها قاتلان مرگبار و خاموشی هستند که می‌توانند درگیر مبارزه شوند، هدف را در یک ترکیب واحد از بین ببرند و بدون اینکه متوجه شوید عقب نشینی کنند. ویژگی‌های اساسی:

  • سلامتی: کم
  • آسیب حمله: زیاد
  • سرعت: زیاد
آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

Marksman‌

Marksman‌ها فروشندگان اصلی آسیب هستند و مسئول حفظ مقدار DPS در طول مبارزه هستند. ویژگی‌های اساسی:

  • سلامتی: متوسط
  • آسیب حمله: زیاد
  • سرعت: متوسط
آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

کمیاب بودن

کمیاب بودن یک قهرمان توسط دو عنصر مشخص می‌شود: نادر بودن آن قهرمان و کمیاب بودن پوسته‌ی آن. قهرمانان با بیشترین درجه کمیابی، سبک‌های بازی، توانایی‌های منحصر به فرد بیشتری دارند و شانس دریافت پاداش در جوایز نبرد را خواهند داشت.

3 سطح مختلف از نادر بودن وجود دارد:

  • Common Hero
  • Epic Hero
  • Legendary Hero

نادر بودن پوسته: نادر بودن پوسته با میزان فراوانی پوسته در استخر فروش تعیین می‌شود. هر چه لوازم آرایشی کمیاب‌تر باشد، جلوه‌های بصری و پاداش‌های بیشتری در جوایز نبرد به نظر می‌رسد. 3 سطح مختلف نادر بودن پوست وجود دارد:

  • پوسته پیش فرض
  • پوسته نادر
  • پوسته اسطوره ای
آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

مزیت‌های بازی Thetan Arena در مقایسه با سایر بازی‌های کریپتویی

بازی‌های کریپتویی هنوز در ابتدای راه هستند و جای زیادی برای ایده‌پردازی در این حوزه وجود دارد. اکثر بازی‌هایی که تا کنون ساخته شده‌اند، از یک سری المان‌ها و مکانیک‌های ثابت و مشخص استفاده می‌کنند. در این شرایط، یک بازی متفاوت مانند تتان آرنا می‌تواند توجهات زیادی را به خودش جلب کند. بازیکن‌ها در این بازی چندنفره، شخصیت‌های مورد نظر خودشان را انتخاب می‌کنند و به‌صورت آنلاین با بازیکن‌های دیگر به مبارزه می‌پردازند.

یکی از ویژگی‌ها اصلی بازی Thetan Arena که باعث محبوبیت آن شده، استفاده از سبک‌هایی است که این روزها طرفداران زیادی دارند. این بازی به خوبی از المان‌های دو سبک بتل رویال و MOBA بهره گرفته و با توجه به سیستم کسب درآمدی که دارد، برای همه افراد جذاب خواهد بود. در واقع تتان آرنا یک بازی کریپتویی است که حتی برای بازیکن‌های غیرکریپتویی هم جذابیت‌هایی را به همراه دارد. همین موضوع هم باعث شده که در مدت زمانی کوتاه، تعداد افرادی که بازی را نصب کرده‌اند به شدت افزایش پیدا کند.

 

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

مهارت ها

قبل از پیوستن به میدان نبرد، از بازیکنان خواسته می‌شود علاوه بر انتخاب یک قهرمان، 2 مهارت را نیز انتخاب کنند. هر مهارت به نوع متفاوتی از مجموعه مهارت‌ها تعلق دارد که بازیکنان را ملزم می‌کند با دقت بیشتری تصمیم بگیرند تا از آنها به طور مؤثر استفاده کنند.

مهارت‌ها در Thetan Arena بر اساس ویژگی‌های اصلی خود به 3 مجموعه مهارت‌های مختلف دسته بندی می‌شوند. هر مجموعه مهارت نیز به 3 سطح نادر مو ختلف تقسیم می‌شود که پیش فرض، rare و mythical هستند. سه مجموعه مهارت شامل:

Effect Skill: تحمیل برتری نسبت به متحدان و دشمنان.

Damage Skill: برای افزایش بسیار زیاد میزان آسیب در یک دوره کوتاه استفاده می‌شود.

Support Skill: کمک به شما در برابر حملات دشمنان.

هر هفته، 15 مهارت به صورت تصادفی در مجموعه مهارت انتخاب می‌شوند. بازیکنان فقط می‌توانند مهارت‌های موجود را انتخاب کنند. استخر مهارت هر هفته تجدید می‌شود.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

توکن Thetan Arena

Thetan Arena از یک سیستم دوگانه به عنوان انگیزه‌های اقتصادی برای تشویق کاربران به مشارکت در فعالیت‌های اکوسیستم استفاده می‌کند: Thetan Gem (THG) و Thetan Coin (THC).

THG یک توکن کاربردی کاربردی است که به عنوان ابزار مبادله بین شرکت کنندگان در Thetan Arena به صورت غیرمتمرکز استفاده می‌شود.

  • نام توکن: Thetan Arena Token
  • نماد: THG
  • کل عرضه: 420,000,000
  • استاندارد توکن: BEP20 و ERC-20
  • نوع رمزارز: کاربردی، حاکمیت
  • بلاک چین: Binance Smart Chain و KardiaChain

کوین THC ارز اصلی مورد استفاده در تتان آرنا است. THC در فعالیت‌های زیر استفاده می‌شود:

خرید Thetan Box: تتان منبع Hero برای کل سیستم Thetan Arena است

پاداش به پخش‌کننده‌ها: از THC می‌توان توزیع بین استریمرها هنگام پخش بازی‌ها استفاده کرد.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

اطلاعات اولیه THC

  • نام رمزارز: Thetan Coin
  • نماد: THC
  • کل عرضه: نامحدود
  • استاندارد توکن: BEP20 و ERC-20
  • نوع رمزارز: کاربردی، انگیزشی
  • بلاک چین: Binance Smart Chain و KardiaChain

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

توکن THG چیست؟ قیمت ارز تتان THG چقدر است؟

ارز دیجیتال بومی بازی تتان آرنا، توکن THG است که ارزش خوبی هم در بازار دارد. در حال حاضر (در تاریخ 15 آذرماه 1400) قیمت توکن THG حدود 14.8 دلار است. شما با شرکت در رویدادهای ویژه و انجام برخی چالش‌ها می‌توانید ارز تتان THG را به دست آورید. با خرید هیروهای پولی، شانس شما برای به دست آوردن این توکن به مراتب افزایش خواهد یافت.

 

توکن THC چیست؟ قیمت ارز تتان THC چقدر است؟

یکی دیگر از توکن‌های بازی Thetan Arena به نام THC شناخته می‌شود. این توکن را می‌توان با بازی کردن به صورت رایگان هم کسب کرد. با شرکت در مسابقات و حالت‌های مختلف بازی و برنده شدن در آنها، مقداری امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت که با جمع کردن آنها می‌توانید THC کسب کنید. قیمت THC در حال حاضر (در تاریخ 15 آذرماه 1400) معادل 0.31 دلار است که در مقایسه با ارز تتان THG قیمت بسیار کمتری دارد.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

ارز تتان THG چه کاربردهایی در بازی دارد؟

یکی از سوالاتی که شاید برای شما به وجود آمده باشد آن است که وقتی توکن THG را در بازی به دست آوردیم، چه کارهایی می‌توانیم با آن انجام دهیم؟ این توکن کاربردهای متعددی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • پاداش به گیمرها: افرادی که به بازی کردن تتان آرنا می‌پردازند، با شرکت در رویدادهای ویژه و نبردها می‌توانند توکن THG به دست آورند. این توکن را می‌توان در بازار با سایر ارزهای دیجیتال مبادله کرد.
  • استیکینگ (Staking): یکی از راه‌هایی که برای به دست آوردن THG وجود دارد، استیکینگ است. یعنی شما بخشی از توکن‌های کسب شده خود را ذخیره کنید و از این طریق، سهمی از درآمدهای بازی به شما تعلق خواهد گرفت.
  • رای گیری: افرادی که صاحب توکن‌های THG هستند می‌توانند در مورد آینده بازی و آیتم‌های آن تصمیم‌گیری کنند. اگر شما هم توکن THG داشته باشید، می‌توانید در این تصمیم‌گیری دخالت کنید. هر چه تعداد توکن‌های شما بیشتر باشد، رای‌تان هم تاثیرگذارتر خواهد بود.
  • امتیازات ویژه: صاحبان توکن‌های THG دارای یک سری امتیازات در مقایسه با سایر بازیکن‌ها هستند. برخی ارتقاهای درون بازی، باکس‌های جایزه و رویدادهای خاص، فقط برای دارندگان THG در دسترس خواهند بود.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

چگونه THC کسب کنیم؟

راه های مختلفی برای کسب رمز ارز THC وجود دارد. در زیر به طور خلاصه به آنها اشاره می کنیم:

Battle: مقدار پاداش THC در هر نبرد به کلاس تروفی و ​​نادر بودن قهرمان بستگی دارد.

Quest: زمانی که ماموریت‌های بازی را کامل کردید، Quest Points دریافت خواهید کرد. پس از دریافت تعداد کافی Quest Points، می‌توانید آنها را با THC مبادله کنید.

Battle Pass: شما می‌توانید از طریق Battle Pass توکن THC کسب کنند. Battle Pass با ارزش ترین آیتم‌ها را در یک فصل جمع آوری می‌کند.

جوایز رتبه بندی: در صورت قرار گرفتن در بالای جدول رتبه بندی می‌توانید THC کسب کنند.

Guild War: همچنین می توانید در guild war توکن THC بدست بیاورید (انتظار می‌رود این بخش در سال 2022 توسعه یابد)

مسابقات: بازیکنان می‌توانند در مسابقاتی که توسط سیستم یا خود بازیکنان برای تیم‌هایشان برگزار می‌شود، THC کسب کنند.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

کسب درامد بدون سرمایه گذاری اولیه

اگر نمی‌خواهید پولی را در بازی سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید از قهرمان رایگان برای شرکت در نبردها استفاده کنید تا به اندازه کافی جوایز درون بازی Thetan Coin (THC) برای بازی کردن جمع کنید. همچنین می‌توانید THC را در بازار بفروشید یا از آن برای آزاد کردن Premium Hero استفاده کنید که البته زمان زیادی را می‌طلبد.

اگر نمی‌توانید صبر کنید، ممکن است ترکیبی از THC و THG برای باز کردن Thetan Box و دریافت قهرمانان ممتاز کمکتان کند. با Premium Heroes، بازیکنان می‌توانند زمان زیادی برای ارتقاء سطح اختصاص دهند و در نهایت آنها را با THC مبادله کنند. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید از قهرمانان برتر برای شرکت در رویدادهای ویژه استفاده کنید تا پاداش بیشتری به دست آورید. اگر بیشتر می‌خواهید، مهارت‌های خود را تقویت کنید و در بالاترین سطح رتبه بندی قرار بگیرید.

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

تروفی کلاس (Trophy Class) چیست؟

تروفی کلاس در واقع نشان می‌دهد که شما در استفاده از یک هیرو چقدر مهارت دارید. تروفی کلاس از H شروع شده و تا SS ادامه پیدا می‌کند. هر چه درجه هیروی شما بالاتر باشد، قدرت مهارت‌هایی که استفاده می‌کنید بیشتر خواهد بود. برای ارتقای تروفی کلاس هم فقط کافی است در رقابت‌های بیشتری شرکت کنید و تلاش نمایید که برنده باشید.

 

آموزش بازی متاورسی Thetan Arena تتان آرنا

تیم توسعه دهنده Thetan Arena

تیم توسعه دهنده تتان آرنا از اعضایی برجسته و با تجربه در حوزه توسعه بازی های و فناوری بلاک چین تشکیل شده است. این تیم در سال 2014 تحت گروهی بنام Wolffun گردهم آمدند و زمینه اصلی فعالیت آنها نیز بازی های موبایل آنلاین در سبک بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) بود. اساساً تیم تتان آرنا دارای یک تیم زبده است که در کنار هم توانسته اند با مجموعه ای از مهارت‌ها را گردآوری کنند که به نوعی مکمل هم بحساب می آیند. هم اکنون تیم تتان آرنا از بیش از 50 کارمند تشکیل شده است که در کنار تیم موسسین اولیه این پروژه مشغول فعالیت هستند.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1066

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *