فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

با عرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت فراورس . امروز در خدمت شما هستیم با معرفی و آموزش یک بازی متاورسی دیگر به نام مگا کریپتو پلیس . با ما همراه باشید.

MegaCryptoPolis – بازی استراتژی شهرساز غیرمتمرکز است که در قالب dApp (برنامه غیرمتمرکز) روی بلاک چین های چندگانه اجرا می شود. هر عمل در بازی یک معامله است که توسط یک بازیکن امضا شده و توسط قرارداد هوشمند انجام می شود.

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

این یک بازی استراتژیک چند نفره آنلاین است که به بازیکنان از سراسر جهان اجازه می دهد تا به طور جمعی یک شهر بزرگ منحصر به فرد بسازند که هرگز قبلاً نبوده است.
هر دارایی در MegaCryptoPolis یک توکن رمزنگاری منحصر به فرد ERC-721 است که در کیف پول بازیکن ذخیره می شود. منطق بازی به طور کامل بر روی قراردادهای هوشمند اجرا می شود و هر اقدامی که یک تراکنش تایید شده در بلاک چین را ارائه می دهد.

MegaCryptoPolis مبتنی بر یک مدل غیرمتمرکز است که همه تراکنش‌های بازی توسط قراردادهای هوشمند تأیید شده و همه فعالیت‌های بازیکن در بلاک چین اتریوم ذخیره می‌شوند.

MegaCryptoPolis 3D به بازیکنان اجازه می‌دهد ساختمان‌ها را اجاره کنند، مصالح مورد نیاز ساختمان‌های دیگر را تولید کنند، نسل‌های جدیدی از شهروندان ایجاد کنند، خدماتی را به بازیکنان دیگر ارائه دهند، تبلیغات بگذارند و ماشین‌ها را نام ببرند.

مفهوم جدید اقتصاد خرد در سال 2019 با مجموعه ای از عملکردهای جدید برای همه انواع ساختمان ها معرفی شد:

  • ساختمان های مسکونی ژتون های شهروندی را تولید می کنند که برای حفظ عملیات در ساختمان های دیگر مورد نیاز است.
  • دفاتر به شهروندان مشاغلی برای کسب اتر می دهند. ساختمان‌های تجاری به شهروندان کمک می‌کنند تا استقامت خود را بازیابی کنند و با هزینه‌ای اندک در اتر، ظاهر خود را تغییر دهند.
  • ساختمان شهرداری* در صورت وقوع بلایای طبیعی در منطقه وجوه بیمه دریافت خواهد کرد.
  • صنعتی** مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت ساختمانهای جدید را تولید خواهد کرد.
  • ساختمان های تولیدی مواد پیچیده ای را می سازند که برای به روز رسانی مورد نیاز است.
  • ساختمان‌های انرژی** که در نزدیکی نقاط منبع ساخته می‌شوند، برق و آب تولید می‌کنند که برای عملکرد سایر ساختمان‌ها مورد نیاز است.

 

نکته : خب شما برای شروع بازی باید یک کیف پول داشته باشید. اگر قصد استفاده از شبکه ترون در این بازی را دارید از کیف پول tronlink استفاده کنید.

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

شروع بازی مگا پلیس :

برای شروع بازی، در مرورگر یا کیف پول dApp موبایل خود به http://play.mcp3d.com بروید. از شما خواسته می شود که قفل کیف پول دیجیتال خود را باز کنید و به MegaCryptoPolis دسترسی بدهید – رابط بازی شما را در این فرآیند راهنمایی می کند.

هنگامی که برای اولین بار بازی را با کیف پول خود باز می کنید، یک پنجره ثبت نام برای درخواست ایمیل ظاهر می شود.

مهم! ایمیل مورد نیاز برای ثبت نام فقط برای اهداف شناسایی (برای ارسال اعلان ها در مناسبت های مهم استفاده می شود) درخواست می شود. ایمیل اجازه دسترسی به دارایی ها یا حساب درون بازی شما را نمی دهد. تنها راه برای مجوز در بازی، مدیریت دارایی های خود و انجام اقدامات استفاده از کیف پول دیجیتال شما است.

برای هر بلاک چین جدید ابتدا به عنوان کاربر جدید شناخته می شوید و از شما خواسته می شود یک بار دیگر آدرس ایمیل را وارد کنید. با این حال، پس از آن می توانید تمام حساب های موجود در نمایه خود را متحد کنید.

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

 

مناطق اساساً خواهر و برادر بزرگ‌تر و بزرگ‌تر بلوک‌هایی هستند که در نقشه بازی ظاهر می‌شوند. همه بلوک ها در یک منطقه قرار دارند و همه آنها ممکن است در اندازه، شکل و موقعیت جغرافیایی متفاوت باشند.

ناحیه‌ها همچنین توکن‌های ERC-721 هستند که در کیف پول بازیکنان ذخیره می‌شوند، همانطور که توسط یک دفتر کل تغییر ناپذیر بلاک چین تضمین می‌شود تا حق مالک منطقه برای دریافت مزایای عملیات‌هایشان را تأیید کند.

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

مزایای مالک منطقه

مزایای داشتن منطقه به شرح زیر است:

District Owner’s Ante – بخشی از قیمتی که سایر بازیکنان برای خرید بلوک های زمین در این منطقه پرداخت می کنند.
مالیات – بخشی از اتر که از اقدامات اصلی بازیکنان در بلوک های ناحیه (ساختن، ارتقاء، تخریب و غیره) در طول هر چرخه بازی (24 ساعت) جمع آوری می شود.
به عنوان مالک منطقه، شما این قدرت را دارید که قیمت هر بلوک را در منطقه خود تعیین کنید. افزایش قیمت می تواند از 0٪ سود (0.01 ETH قیمت بلوک اولیه *) تا 100٪ (0.02 ETH قیمت بلوک اولیه *) باشد. هر بلوک دیگری در این منطقه پس از فروش هر بلوک در این زمینه ارزش قیمت بیشتری خواهد داشت.

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

کسب مناطق

تعداد محدودی منطقه وجود خواهد داشت که تنها 7 مورد از آنها برای خرید در حراج در شروع مرحله اول موجود است. پس از فروخته شدن یک منطقه، منطقه دیگری در نقشه بازی ظاهر می شود. افزودن ولسوالی های جدید بر اقتصاد ولسوالی های افتتاح شده قبلی تأثیری نخواهد داشت.
هر بازیکنی می‌تواند یک منطقه خالی از سکنه را در طول یک حراج به دست آورد. قیمت شروع برای یک منطقه از 5 ETH شروع می شود، با افزایش قیمت پیشنهادی 0.5 ETH. هر پیشنهاد یک حراج را به مدت 7 روز دیگر از لحظه ارائه پیشنهاد جدید طولانی می کند.
برای شرکت در یک حراج، بازیکن باید مقدار ETH مورد نیاز برای پیشنهاد را به قرارداد هوشمند منتقل کند، جایی که تا تاریخ پایان حراج یا قیمت پیشنهادی بالاتر قفل خواهد شد. در صورت عدم موفقیت بازیکن در پیشنهاد خود، تمام اتر به همان آدرسی که از آنجا آمده بازپرداخت می شود.
پس از ارائه پیشنهاد جدید، هر بازیکنی می تواند ظرف 7 روز پیشنهاد دیگری ارائه دهد، در غیر این صورت منطقه به بازیکنی که آخرین پیشنهاد را دارد تعلق می گیرد. به این ترتیب، شخصی که بالاترین مقدار اتر را پیشنهاد دهد، برنده محسوب می شود و حق مالکیت منطقه را خواهد داشت.
هنگامی که منطقه صاحب مالک شد، سایر بازیکنان می توانند شروع به خرید بلوک های زمینی کنند و شروع به ساخت و ساز در آنها کنند.

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

 

توجه :

دوستان توجه داشته باشید که چون از این بازی هنوز استقبال گرمی نشد ما آموزش کامل رو قرار نداده ایم .
آموزش هایی در مورد قطعه های زمین – ساختمان ها – انواع ساختمان ها – ماشین ها در بازی – شهروندان در بازی – انواع اجاره منزل و ویلا –  و … را قرار نداده ایم.
اگر دوستان و کاربران عزیز فراورس در صفحه کامنت زیر اعلام کنند ، آموزش دقیق و کامل بازی قرار داده خواهد شد

 

آموزش بازی متاورسی مگا پلیس MegaCryptoPolis

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1185

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *