فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

گوگل در حال حرکت به سمت استراتژی های Web3 می باشد

گوگل در حال حرکت به سمت استراتژی های Web3 می باشد

گوگل در حال حرکت به سمت استراتژی های Web3 می باشد

ساندار پیچای (Sundar Pichai)، مدیر عامل شرکت آلفابت و شرکت زیرمجموعه آن، گوگل، اطلاعاتی را در مورد استراتژی بلاکچین در جریان اعلام درآمد سه ماهه چهارم این شرکت در هفته گذشته به اشتراک گذاشته است.

از پیچای در مورد دیدگاه وی در مورد Web3 و رویکرد آلفابت به این صنعت سؤال شد. و در پاسخ توضیح داد: “هر جایی که نوآوری وجود داشته باشد، آن را هیجان انگیز می دانم.” “در Web3، ما قطعاً به بلاکچین به عنوان یک فناوری جالب و قدرتمند با کاربردهای گسترده نگاه می کنیم که باز هم بسیار گسترده تر از هر برنامه دیگری است.” وی ادامه داد: “ما به عنوان یک شرکت به دنبال این هستیم که چگونه می توانیم به اکوسیستم کمک کنیم و ارزش بیفزاییم.”

همچنین تیم Cloud گوگل در حال بررسی این موضوع است که چگونه می‌توانند از نیازهای مشتریان در ایجاد، انجام معاملات، ذخیره ارزش و استقرار محصولات خود در پلتفرم‌های مبتنی بر بلاکچین پشتیبانی کنند. “بنابراین ما قطعاً این فضا را از نزدیک تماشا خواهیم کرد و تا جایی که بتوانیم از آن حمایت خواهیم کرد. به طور کلی، من فکر می‌کنم فناوری به تکامل و نوآوری خود ادامه خواهد داد و ما می‌خواهیم طرفدار نوآوری باشیم و به آن رویکردی مثبت داشته باشیم.”

بخش ابری گوگل اخیراً گروهی را برای ایجاد کسب و کار بر روی برنامه های بلاکچین تشکیل داده است. ریچارد ویدمن، رئیس استراتژی دارایی‌های دیجیتال در واحد ابری گوگل، گفت که این گروه قصد دارد تعداد زیادی از افراد با تخصص در بلاکچین را استخدام کند. به نقل از رسانه ها، او گفت: “ما فکر می کنیم که اگر وظایف خود را به درستی انجام دهیم، باعث تمرکز زدایی خواهد شد.”

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1097

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *