فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

کوالکام پلتفرم Snapdragon Spaces متاورسی خود را معرفی کرد

کوالکام پلتفرم Snapdragon Spaces متاورسی خود را معرفی کرد

کوالکام پلتفرم Snapdragon Spaces متاورسی خود را معرفی کرد

ورود اژدها به متاورس؛ کوالکام پلتفرم Snapdragon Spaces را معرفی کرد👨‍💻

بعد دنبال تغییر نام فیسبوک به متا و اعلام آمادگی این شرکت برای ورود به دنیای متاورس، دیگر کمپانی‌ها نیز از این فضا استفاده کرده و محصولات خود در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را معرفی می‌نمایند. حال کوالکام که AR را دروازه ورود به متاورس دیده، پلتفرم نرم‌افزاری جدید خود به نام Snapdragon Spaces را معرفی کرده است.

شرکت کوالکام قصد دارد با Snapdragon Spaces، یک راه ارتباطی موثرتر برای ارتباط میان گوشی‌های هوشمند و عینک‌های واقعیت مجازی فراهم کند که با توجه به علاقه احتمالی بیشتر شرکت‌های سازنده گوشی به تولید هدست‌های واقعیت مجازی مخصوص به خود، اقدام هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد.

حال می‌توان انتظار داشت که عینک‌های هوشمند و گوشی‌ها در آینده‌ای نزدیک بتوانند از طریق پلتفرم Snapdragon Spaces سازگار با یکدیگر کار کنند. کوالکام همچنین اضافه کرده که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار نیز با کمک این پلتفرم خواهند توانست اپ‌های فعلی خود را برای هدست‌های AR بهینه‌سازی کرده و برنامه‌های جدید بنویسند.

کوالکام پلتفرم Snapdragon Spaces متاورسی خود را معرفی کرد

این راهکار نرم‌افزاری برای دستگاه‌های واقعیت افزوده در رده‌های عملکردی گوناگون طراحی شده و علاوه بر یک پلتفرم ارتباطی ساده میان گوشی و هدست، از قدرت پردازشی و فناوری‌های مخابراتی گوشی برای اجرای اپ‌های مختلف دنیای متاورس استفاده خواهد کرد.

از پلتفرم Snapdragon Spaces می‌توان برای توسعه فضاها و برنامه‌های سه بعدی نیز استفاده کرد. در حال حاضر شرکت‌هایی مانند شیائومی، لنوو و اوپو به عنوان اولین شرکای Snapdragon Spaces به حساب می‌آیند و توسعه دهندگانی همچون اپیک گیمز نیز همکاری‌هایی با این طرح خواهند داشت.

شرکت شیائومی همکاری خود در این پروژه را خوب ارزیابی کرده و امید دارد با پلتفرم باز Snapdragon Spaces بتواند به سازندگان و برنامه‌نویس‌ها برای رساندن صنعت هدست‌های پوشیدنی به حداکثر مخاطبین ممکن کمک کند. این شرکت همچنین گفته برنامه‌های خود برای ساخت اولین دستگاه‌های مجهز به Snapdragon Spaces را آغاز کرده است

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=741

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *