فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

مسابقات تنیس آزاد استرالیا با دیسنترالند به متاورس می رود

مسابقات تنیس آزاد استرالیا با دیسنترالند به متاورس می رود

مسابقات تنیس آزاد استرالیا با دیسنترالند به متاورس می رود

مسابقات تنیس آزاد استرالیا با دیسنترالند برای میزبانی مسابقات آزاد استرالیا (AO) ، که اولین گرند اسلم رسمی تنیس در متاورس خواهد بود، همکاری کرده است. یک تفریح مجازی از مناطق کلیدی در ملبورن پارک، از جمله راد لاور آرنا و پارک گرند اسلم، در طول مدت تورنمنت اوپن استرالیا، که به مدت دو هفته از دوشنبه آغاز می شود، باز خواهد بود. این رویداد شامل محتوای انحصاری برای بازدیدکنندگان مجازی، از جمله تصاویر پشت صحنه از بیش از 300 دوربین در اطراف ملبورن پارک، از جمله منطقه انحصاری ورود بازیکنان و دهکده تمرین خواهد بود.

علاوه بر پخش فیلم زنده و رادیو AO، تصاویر آرشیوی از مسابقات تنیس مربوط به دهه 70 میلادی و دیدارهای مجازی با بازیکنان تنیس از جمله مارک فیلیپوسیس، و سایر بازیکنان است را نیز نمایش می دهد. ریدلی پلامر، مدیر پروژه NFT و متاورس تنیس استرالیا ، در سخنرانی خوشامدگویی مجازی خود در دیسنترالند گفت که امیدوار است AO به “در دسترس ترین و فراگیرترین رویداد ورزشی و سرگرمی جهان تبدیل شود.”

او گفت: با چالش‌های منحصربه‌فردی که طرفداران برای رسیدن به ملبورن با آن مواجه شده‌اند، ما به سرعت راه‌اندازی این تورنمنت را در متاورس دنبال کردیم. بردن AO به متاورس گام مهمی برای دسترسی جهانی به رویداد بزرگ ما است.

این امر به ویژه با توجه به محدودیت‌های سفر به دلیل همه‌گیری کرونا بسیار مهم است و رسیدن به ملبورن برای تماشای رویداد را برای بسیاری از طرفداران دشوار می‌کند. AO 2021 با طیفی از چالش‌ها، از جمله تعداد کم تماشاگران و محدودیت‌های قرنطینه مواجه بود. پلامر می گوید که AO قصد دارد در آینده به همکاری با دیسنترالند ادامه دهد. او گفت: «ما برای درازمدت در متاورس فعالیت خواهیم کرد و ما به عنوان یک شرکت، روی ادامه رشد حضور آنلاین خود و جابجایی مرزهای نوآوری سرمایه گذاری کرده ایم.

او همچنین اضافه کرد که تنیس استرالیا در حال بررسی امکان برگزاری مسابقات در تمام طول سالاست. ما قطعاً خود را بیشتر به عنوان یک رویداد سرگرمی می‌دانیم تا صرفاً یک رویداد تنیس. چه ما سرگرمی را از طریق متاورس دوازده ماه از سال ارائه دهیم یا فقط چند ماه از سال، قطعاً این تصمیمی است که باید در نقشه راه آینده ما اتخاذ شود.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *