فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

متاورس به بلاکچین کاردانو رسید

متاورس به بلاکچین کاردانو رسید

متاورس به بلاکچین کاردانو رسید

پلتفرم Pavia به عنوان اولین متاورس کاردانو رسما راه اندازی شد. همانطور که توکن‌های غیر مثلی (NFT) روی بلاک چین کاردانو شروع به کار کردند، Metaverse رسماً در قالب پروژه pavia وارد می‌شود که تا حدودی از نظر سبک شبیه به Decentraland است، اما بر اساس اثبات فناوری بلاک چین سهام ساخته شده است.

همانطور که اسم بلاک چین کاردانو از ریاضیدان معروف جرولامو کاردانو الهام گرفت، این پروژه متاورس نیز نام خود را از زادگاه او در ایتالیا، پاویا در سال 1501 گرفته است.

با رونق فروش NFT های هنری در کارانو، که عمدتاً به لطف پلت فرم معاملاتی CNFT با راه‌اندازی قرارداد پیش‌هوشمند در تابستان 2021 و هزینه‌های پایین تراکنش‌های شبکه بود، اکنون به نظر می‌رسد که پذیرندگان اولیه توجه خود را به NFT هایی معطوف کرده‌اند که ارزش خاصی را ارائه می‌دهند که قطعا کاربردی تر از یک عکس پروفایل رسانه های اجتماعی خواهد بود.

در مجموع pavia حدود 100000 قطعه زمین دارد که هر کدام به عنوان یک NFT منحصر به فرد با مختصات مختلف ایجاد شده است. حدود 60 درصد از این قطعات زمین از اکتبر تا نوامبر 2021 فروخته شده است و فروش مابقی برای سه ماهه اول 2022 برنامه ریزی شده است.
مانند تمام پروژه‌های متاورس، Pavia دارای یک ارز درون بازی است که نام آن PAVIA است؛ 25٪ آن در دسامبر 2021، به دارندگان زمین Pavia NFT داده شد. این توکن‌ در اکوسیستم DeFi و صرافی‌های غیرمتمرکز کاملاً فعال (DEX)شده است و همراه با تعداد کمی از دارایی‌های بومی دیگر به طور فعال در mueseliswap معامله می‌شود که یک سیستم تطبیق سفارشی اولیه و در عین حال کاربردی را اجرا می‌کند.

با همه‌گیری کرونا شاهد افزایش پیشرفت‌های پلتفرم های غیرحضوری مثل متاورس بودیم و پیش‌بینی‌ها درباره این پروژه نیز نشان می‌دهد که ارزش بالقوه آن حدوداً 800 میلیارد دلار تا سال 2024 خواهد بود. با راه‌اندازی این پروژه‌ بر روی بلاک چین محبوب کاردانو، به نظر می‌رسد که Pavia با این مزیت ممکن است انتخاب اول دوست داران زنجیره کاردانو باشد.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=910

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *