فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

فرصت های درآمدی بیشمار در متاورس

فرصت های درآمدی بیشمار در متاورس

فرصت های درآمدی بیشمار در متاورس

از آنجایی که متاورس به عنوان یک جامعه بادوام و با تکیه بر اقتصاد خود به توسعه خود ادامه می دهد، کارشناسان می گویند امسال شاهد ایجاد مشاغل بسیار زیادی به صورت مجازی خواهیم بود. از آنجایی که فعالیت برندهای دیجیتال و واقعی در دنیای متاورس گسترش می یابند، مانند سامسونگ که اخیراً نسخه مجازی فروشگاه پرچمدار خود را در متاورس افتتاح کرده است، شرکت های بیشتری به دنبال فرصت های تجاری با آنچهWeb 3.0 نامیده می شود، هستند.

 

 کارشناسان میگویند بیشترین فرصت های شغلی درمتاورسی در زمینه های به وجود خواهند آمد:

کارشناسان بازاریابی برای کمک به برندها موجود در متاورس
توسعه دهندگان و سازندگان محتوا در متاورس
سرمایه گذاران خطرپذیر متخصص در سرمایه گذاری های متاورسی
گیمرها

 

در حال حاضر، طبق گفته CNBC، اکثر برندها در پروژه های بلاک چین خود درآمد زیادی کسب نمی کنند. چراکه بیشتر فعالیت آنها صرفا جهت کسب تجربه و تقویت حضور آنها است. درست مانند روزهای قبلی که شرکت‌های گوگل برای ساختن یک وب‌سایت و رتبه‌بندی آن در موتور جستجو عجله داشتند. با این حال، نسخه دیجیتال کیف گوچی اخیرا در Roblox به قیمتی بیشتر از کیف واقعی در دنیای واقعی فروخته شد.

 

در ابتدا، شرکت‌ها ممکن است به تیم‌های بازاریابی و طراحی فعلی خود متکی باشند، اما اگر متاورس را یک دنیای کاملاً جدید در نظر بگیرید، شرکت‌ها احتمالاً مجبور خواهند بود برای برآوردن نیازهای روزافزون خود برای محتوا، محصولات و خدمات در متاورس، کارکنان خود را تکمیل کنند.

 

بازی برای کسب درآمد یا Play To Earn می تواند یکی دیگر از مسیرهای شغلی قابل دوام در متاورس باشد. چندی پیش در فیلیپین عده بسیار زیادی از مردم Axie Infinity بازی میکردند، یک بازی توسعه یافته توسط SkyMavis، که مردم در تلاش برای کسب NFT ها و ارزهای دیجیتال بازی بودند تا بتوانند آنها را با پول نقد معامله کنند.

 

امروزه یک بازیکن حرفه ای در ایالات متحده می تواند بین 50،000 تا 75،000 دلار حقوق سالانه به دست آورد، بدون احتساب پول جایزه، حمایت های مالی و درآمد حاصل از پخش استریم. اما بازی‌های متاورس می‌توانند کسب درآمد در اوقات فراغت را برای همه، نه فقط گیمرهای سخت‌کوش آسان‌تر و در دسترس‌تر کنند.

 

وبسایت CNBC در گزارشی میگوید، تنها در متاورس نیست که مشاغل جدید ظهور می کنند. متاورس را یکی از بزرگترین پروژه های زیرساختی جهان است. اینتل تخمین می زند که وب 3.0 تقریباً 100 برابر بیشتر از قدرت محاسباتی موجود در جهان در حال حاضر را نیاز دارد. مردم باید این زیرساخت ها را ایجاد کنند. و تولیدکنندگان تراشه، که در حال حاضر در تلاش هستند تا با تقاضای جهانی سازگاری داشته باشند، ممکن است نیاز به افزایش ظرفیت تولید، کارخانه‌ها و کارکنان خود داشته باشند تا متاورس را با قدرت پردازشی مورد نیاز خود تامین کنند.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=941

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *