فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

غول‌های فناوری چینی با احتیاط روی متاورس سرمایه‌گذاری می‌کنند

غول‌های فناوری چینی با احتیاط روی متاورس سرمایه‌گذاری می‌کنند

غول‌های فناوری چینی با احتیاط روی متاورس سرمایه‌گذاری می‌کنند

متاورس مسلماً یکی از بزرگ‌ترین روندها و کلمات کلیدی در دنیای فناوری امروز است و غول‌های فناوری چینی برای تماشای این اقدامات کناره‌نشین نیستند.

As گزارش توسط CNBC، یونیکورن‌های بزرگ چینی مطمئناً در حال سرمایه‌گذاری در متاورس هستند، علی‌رغم اینکه بسیاری از شرکت‌ها رویکرد محتاطانه‌ای را اتخاذ می‌کنند، با توجه به سرکوب فعلی پکن در شرکت‌های فناوری.

به طور عمومی برنامه های خود را برای فرو رفتن در متاورس را باز کرده و تعریف کرده اند. در حالی که سرمایه‌های چینی در حال حاضر برای کشف این روند در حال توسعه در فناوری استفاده می‌شود، روش کشف چگونگی ادغام متاورس واقعاً یک مانع بزرگ است که اکثر شرکت‌های چینی در حال بررسی برای عبور از آن هستند.

متاورس آینده شبکه اجتماعی است. وینستون ما، شریک مدیریتی در CloudTree Ventures گفت: همه غول‌های فناوری چین باید آن را بپذیرند تا راه‌های جدیدی برای تعامل با جوان‌ترین نسل کاربران اینترنت بیابند، که در زمان بلوغ مدل‌های کسب‌وکار آنها در گوشی‌های هوشمند و اینترنت تلفن همراه بسیار مهم است. CNBC.

در میان شرکت‌های چینی که به نظر می‌رسد ادغام فراجهانی را کشف کرده‌اند، شامل Tencent، بزرگترین شرکت بازی سازی در سطح جهان. این گزارش به مدیر عامل Tencent، Ma Huateng، که با نام Pony Ma نیز شناخته می‌شود، اشاره کرد که گفت متاورس فرصتی برای افزایش رشد صنایع موجود مانند بازی خواهد بود. ما همچنین به موقعیت هایی که این شرکت به عنوان یکی از شرکت هایی که «بسیاری از موقعیت ها» را دارد اعتبار می دهد تکنولوژی ها و بلوک‌های سازنده دانش» برای کشف و توسعه متاورژن.

دنیای متاورژن هنوز به طور کامل توسعه نیافته است و به نظر می رسد هیچ نشانه ای از جهت گیری آن در دهه آینده وجود ندارد. با این حال، بر اساس پیش‌بینی‌ها، متاورس در چین به زودی حدود 8 تریلیون دلار ارزش خواهد داشت و شرکت‌هایی که در حال حاضر واقعیت مجازی، بازی و رسانه‌های اجتماعی از جمله علی‌بابا و ByteDance را ارائه می‌کنند، مطمئناً نمی‌خواهند از آن‌ها عقب بمانند

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1233

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *