فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

شرکت NVIDIA در باز کردن درب ها به Metaverse کمک می کند

شرکت NVIDIA در باز کردن درب ها به Metaverse کمک می کند

شرکت NVIDIA در باز کردن درب ها به Metaverse کمک می کند

گسترش هوش مصنوعی (AI) باعث افزایش تقاضا برای پردازنده‌های گرافیکی غول نیمه‌رسانا، انویدیا (NASDAQ: NVDAشده است. این پردازنده‌های گرافیکی، زمانی که در مدل‌های هوش مصنوعی ادغام می‌شوند، به شرکت کمک می‌کنند تا جایگاه خود را در بازارهایی مانند خودرو، مراقبت‌های بهداشتی و تولید گسترش دهد و در نتیجه عملکردهای خود را افزایش دهد.

همکاری‌های هوش مصنوعی این شرکت با شرکت‌هایی مانند آمازون، بایدو، فیس‌بوک، آی‌بی‌ام، مایکروسافت و SAP نیز به مطرح شدن هوش مصنوعی کمک می‌کند. این شرکت اخیراً با شرکت‌های OEM برتر از جمله Dell، HP و Lenovo برای ارائه ایستگاه‌های کاری قدرتمند شامل پردازنده‌های گرافیکی Quadro RTX و نرم‌افزار جدید شتاب‌دهنده CUDAX AI انویدیا همکاری کرده است. علاوه بر این، جریان ثابت محصولات جدید این شرکت را قادر می سازد تا از رقبای سازنده تراشه AMD و اینتل عبور کند.

متاورس درهای جدیدی را باز می کند

زمان آن فرا رسیده است که بپذیریم متاورس در شرف واقعی شدن است و فضا مملو از فرصت های فوق العاده است. با این حال، بنا به گفته Meta Platforms، ساختن دنیای دیجیتالی که در آن کاربر بتواند با افرادی که حضور فیزیکی ندارند، تعامل داشته باشد و دنیای مجازی را کشف کند، کاری نیست که توسط یک شرکت واحد انجام شود.

بلاک های سازنده هر چیز دیجیتالی، تراشه ها هستند و برای ایجاد چیزی تا این حد از نظر فناوری پیشرفته، الگوریتم‌های پیچیده و قدرت محاسباتی فوق‌العاده مورد نیاز است. انویدیا با پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته‌اش در حال قدرتمند شدن در این زمینه است.

طی سال‌ها، NVIDIA از تولید گرافیک رایانه‌های شخصی به ساخت راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تکامل یافته است که به عنوان ستون فقرات رایانه‌های با عملکرد بالا، بازی‌های سه بعدی و پلتفرم‌های واقعیت مجازی(VR) عمل می‌کنند.

قابل ذکر است که پلتفرم Omniverse مبتنی بر فناوری RTX NVIDIA اولین چارچوب شبیه‌سازی و همکاری در نوع خود است که اعتقاد بر این است که پایه‌های متاورس را ایجاد می‌کند.

جالب توجه است که سهام NVDA همچنین در نمایشگر سهام TipRanks به عنوان یکی از پرتقاضاترین سهام توصیه شده توسط تحلیلگران برتر وال استریت است.

 

وال استریت

کریستوفر رولند(Christopher Rolland)، تحلیلگر Susquehanna، اهمیت خرید این سهام را تکرار کرد، که به دلیل حرکت قوی در مراکز داده، که انتظار دارد رشد بیشتری در سه ماهه چهارم داشته باشد، تشویق شده است.

خوش بینی وال استریت در مورد چشم انداز این شرکت در رتبه بندی اجماع خرید قوی بر اساس 24 خرید و تنها 2 نگه داشتن منعکس شده است. پیش بینی های سهام NVIDIA نشان می دهد که قیمت 360.17 دلار به طور متوسط، حاکی از 21.51٪ پتانسیل حرکت صعودی از سطح فعلی وجود دارد.

 

 

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *