فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

دیسنترالند اولین عروسی متاورسی را میزبانی کرد

دیسنترالند اولین عروسی متاورسی را میزبانی کرد

دیسنترالند اولین عروسی متاورسی را میزبانی کرد

یک زوج فینیکس این آخر هفته در اولین ازدواجی که در متاورس انجام شد، با هویت دیجیتال خود ازدواج کردند.
مراسم عروسی در دیسنترالند و با حضور شاهدان، کلینت بولیک(Clint Bolick)، مقام قضایی دادگاه عالی و جمعیت مجازی متشکل از 2000 مهمان در 5 فوریه(16 بهمن) برگزار شد.
عروس و داماد، رایان و کندیس هرلی(Ryan و Candice Hurley)، گروه حقوقی رز را برای رسمی کردن ازدواج استخدام کردند. بنیانگذار و رئیس گروه جردن رز ادعا می کند که این اولین عروسی است که در متاورس مبتنی بر بلاک چین برگزار شده است.

دیسنترالند اولین عروسی متاورسی را میزبانی کرد

او به کوین تلگراف گفت: “از آنجایی که متاورس هنوز در مراحل ابتدایی است، ما الگوی قانونی ازدواج قانونی به رسمیت شناخته شده را ایجاد کرده ایم.”
مراسم عروسی در املاک Rose Law Group در Decentraland برگزار شد. گروه حقوقی یک «چارچوب متا ازدواج» را با گنجاندن یک «قرارداد پیش از ازدواج مجازی» ایجاد کرد که هویت‌های مجازی و دارایی‌های دیجیتال زوج را در بلاک چین شناسایی می‌کرد.
در همین حال، «مجوز متا ازدواج» هویت مجازی و محل ازدواج زوجین را در بلاک چین به عنوان NFT شناسایی، ضبط و توکن کرد. رز توضیح داد:
در حال حاضر هیچ چارچوب قانونی برای ازدواج در متاورس وجود ندارد، بنابراین اینکه آیا این ازدواج از نظر قانونی الزام آور خواهد بود یا خیر، بیشتر یک موضوع قرارداد است.

اگرچه این زوج ظاهراً عروسی آینده را تصور می کردند، اما با برخی مسائل فنی نسبتاً قدیمی مواجه شدند. Decentraland برای رسیدگی به تعداد مهمانان حاضر با مشکل مواجه شد و هدایای NFT برای شرکت کنندگان به سرعت تنها حدود بیست دقیقه پس از رویداد دریافت شد.
پس از تلاش برای اجرای مراسم در دیسنترالند، یکی از شرکت کنندگان به مهمانان دستور داد که به اینستاگرام گروه حقوق رز مراجعه کنند، جایی که این زوج واقعی از طریق لایو عهد خود را بیان کنند.
با وجود تضمین های رز در مورد قانونی بودن عروسی، به نظر می رسد که بسیاری از کارشناسان حقوقی متقاعد نشده اند. طبق گفته وزارتخانه های ازدواج آمریکا، افراد باید در طول یک مراسم عروسی قانونی به عنوان خود واقعی خود ظاهر شوند.
علاوه بر این، اکثر ایالت‌های ایالات متحده حتی اجازه نمی‌دهند که یک زن و شوهر از راه دور از طریق یک کنفرانس ویدیویی، یا اگر زوج در زمان برگزاری مراسم در مکان‌های جداگانه باشند، ازدواج کنند.

 

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *