فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

بازی Monsterra اولین بازی P2E دو زنجیره ای

بازی Monsterra اولین بازی P2E دو زنجیره ای

بازی Monsterra اولین بازی P2E دو زنجیره ای

بخش بازی برای کسب درآمد (Play-to-Earn) که از فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi) استفاده میکنند در طول سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال را باز به اوج رساند. این فرآیند، فرصتی برای پر کردن شکاف بین سرگرمی و حوزه بلاک چین است.

پروژه ‌Monsterra یک بازی جدید برو روی دو شبکه Binanc Smart Chain (BSC) و Terra Chain است، که شکاف ها را بین بلاک چین های مختلف پر می کند.

شبکه BSC یک بلاک چین سازگار با اتریوم است که توسط تیم بزرگترین صرافی متمرکز جهان یعنی بایننس ایجاد شده است و به کاربران، پلتفرمی را ارائه میکند که بر روی آن برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps)، سریع و کم هزینه بسازند.

در همین حال، Terra Chain یک شبکه پرداخت غیرمتمرکز است که میزبان انواع dApps نیز می باشد. جالب اینجاست که Terra Chain اخیراً با قضاوت بر اساس ارزش دلاری که در پروتکل آن قفل شده است، به دومین پلتفرم بزرگ DeFi در جهان تبدیل شد – مبلغی کمتر از 18.2 میلیون دلار.

 

 

 استفاده از دو بلاکچین

این بازی در ابتدا بر روی شبکه BSC عرضه خواهد شد، و سپس با گسترش شبکه، بلاکچین Terra را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد. راه اندازی دو زنجیره ای برای گیمرهایی که معمولاً محدود به یک شبکه واحد هستند (یعنی بلاک چینی که تیم پروژه در ابتدا تصمیم گرفته بازی را روی آن توسعه دهد)، خوب است. البته، تیم Monsterra فقط به این خاطر، بازی را روی دو زنجیره راه اندازی نمی کند. BSC به دلیل پایگاه کاربری قابل توجه و اکوسیستم پایدارش به عنوان پلتفرم اصلی انتخاب شد و آن را به مکانی جذاب برای گیمرها تبدیل کرد، از جمله کسانی که از هزینه های تراکنش چشمگیر اتریوم فراری اند.

در عین حال، گسترش به پلتفرم پرطرفدار Terra نشان دهنده رابطه قوی Monsterra با بنیاد Terra است. Monsterra علاوه بر تبدیل شدن به یکی از اولین بازیهای متاورس در حال گسترش Terra، از پلی که BSC را به Terra متصل میکند، بهره میبرد و کاربران را قادر میسازد تا بهترین‌های هر دو زنجیره را در حرکت رو به جلو نمونه‌برداری کنند. در خود بازی، بازیکنان با استفاده از موجودات جادویی به نام Mongens برای به دست آوردن زمین، ساختن مزارع و ساختن املاک خود درگیر نبردها می شوند.

بازی Mongens در پنج شکل اولیه مختلف موجود هستند که هر کدام دارای مجموعه‌ای از ویژگیها و توانایی‌های منحصربه‌فرد هستند که سبکهای بازی متنوعی را به بازیکن میدهند. گیم‌پلی بازی سبک‌های مختلفی دارد و گیمرها میتوانند به اموال سایر رقبا حمله کنند و به دنبال شکست دادن Mongens های حریف با ارتش خود باشند.

نبردهای آرنا دورنمای نبردهای شدید تن به تن را ارائه می دهد، در حالی که چالش های حرفه‌ای باعث می شود شرکت کنندگان در حین کاوش در یک منظره شگفت انگیز با موجودات متخاصم روبرو شوند. در میان نبردها، بازیکنان همچنین میتوانند با یافتن نشانه‌های پاداش پنهان و نحوه بهره‌برداری از آنها، جوایز منحصربه‌فردی را در طول سفر خود پیدا کنند.

 

 

 بازار پررونق بازی برای کسب درآمد

بازی برای کسب درآمد در سال 2021 به چیزی بیش از یک کلمه کلیدی تبدیل شد، زیرا توسعه دهندگان بلاک چین به پتانسیل مالی بازی برای جذب کاربران بیشتری به فضای رمزنگاری نسبت به آنچه قبلاً ممکن بود، دست یافتند.

کلمه gamified finance که به اختصار GameFi شناخته میشود، سرگرمی را فراهم میکند و در عین حال کاربران خود را با ایده‌آل های استقلال و استقلال مالی که مدتهاست توسط صنعت ارزهای دیجیتال تقویت شدهاند، توانمند میسازد. صنعت اصلی بازی حدود 300 میلیارد دلار ارزش دارد و انتظار میرود ارزش آن در سالهای آینده حتی بیشتر شود. در حالی که توسعه دهندگان بلاک چین به دنبال قطعه خودشان از این کیک در حال رشد هستند، ناشران جریان اصلی نیز به فضای بلاک چین نزدیک می شوند، همانطور که با استقبال اخیر از فناوری متاورس و NFT توسط تعدادی از شرکت های بازی سازی معتبر شاهد هستیم.

هم افزایی بین بلاک چین و بازی همچنان توجه را به خود جلب می کند، و با راه اندازی در دو شبکه محبوب، Monsterra بیانیه ای کاملاً ارائه می دهد. امسال، تیم سازنده این بازی قصد دارد باشگاه مشتریان قابل توجهی را از طریق هدایا، جوایز و فعالیت‌های اجتماعی ایجاد کند.

قرار است به‌زودی حالت‌های جدید بازی به همراه با اولین نسخه DEX برای توکن MSTR و پلتفرمی برای تراکنشهای NFT در هر دو شبکه، ارتقاء درون بازی و سایر فعالیتهای DeFi استفاده میشود، معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=902

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *