فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

الروند و یوتراست باهم متحد میشوند

الروند و یوتراست باهم متحد میشوند

الروند و یوتراست باهم متحد میشوند

الروند و یوتراست؛ برای ایجاد انقلابی در سیستم های پرداخت وب 3 باهم متحد میشوند

الروند یک بلاک چین در مقیاس اینترنت است که از ابتدا برای بهبود 1000 برابری در توان عملیاتی و سرعت اجرا طراحی شده است. برای دستیابی به این هدف، الروند دو نوآوری کلیدی را معرفی می‌کند: یک مکانیسم جدید تطبیقی، و یک الگوریتم اثبات ایمن سهام(POS) که مقیاس‌پذیری خطی را با مکانیزم اجماع سریع، کارآمد و ایمن امکان‌پذیر می‌کند. بنابراین، الروند می‌تواند بیش از 15000 تراکنش در ثانیه (TPS)، را با تأخیر 6 ثانیه‌ای و هزینه ناچیز پردازش کند و تلاش میکند تا به ستون فقرات یک اقتصاد اینترنتی بدون تشریفات اداری، بدون مرز و در دسترس جهانی تبدیل شود.

اما Utrust یک فناوری پرداخت Web3 که روشی بهتر برای پرداخت و دریافت حقوق در سطح جهانی را ارائه میکند. Utrust یکی از پیشرو ترین پلتفرم ها در پرداخت ارز دیجیتال است که برای مدرن کردن صنعت مالی و پرداخت و حل مشکلات روش‌های پرداخت سنتی با فعال کردن تراکنش‌های فوری، حفاظت از خریدار و تسویه حساب فوری برای بازرگانان طراحی شده است.

الروند امروز در وبسایت رسمی خود نوشت:

“انقلاب web3payments را آغاز کردیم! ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم الروند ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال Utrust را خریداری کرده است است. در عصر Web3، پرداخت ها سریع، ارزان و امن خواهد بود. با وارد کردن مکانیزم های قدرتمند DeFi، پردازش پرداخت دیگر متحمل هزینه نخواهد شد، بلکه به جریان درآمد تبدیل می شود.
الروند با تصاحب Utrust به دو هدف دست می یابد:

پرداخت: با استفاده از فناوری بلاک چین در مقیاس اینترنت، پرداخت ها را سریع تر، ارزان تر و ایمن تر خواهیم کرد.

سود تجاری: خدمات پرداخت را از هزینه برای بازرگانان، به یک جریان درآمدی تبدیل خواهیم کرد.

الروند فناوری پیشگامانه بلاک چین را توسعه داده است که به عنوان ستون فقرات یک سیستم مالی جدید، پهنای باند بالا، تأخیر کم و ارزان است که برای هر کسی در هر کجا قابل دسترسی است. الروند به همراه Utrust قصد دارند، اولین راه حل پرداخت رمزنگاری جهان برای ارائه تراکنش های فوری، حفاظت از خریداران و تسویه حساب ارز دیجیتال به پول نقد، انقلابی در تجارت الکترونیک و پرداخت ایجاد کنند.
هدف این است که ابتدا با استفاده از بلاک چین پرداخت‌ها را به صورت کاملاً دیجیتالی انجام دهیم تا تسویه حساب‌های جهانی تقریباً فوری و ایمن را با هزینه‌ای ناچیز ارائه دهیم که برای بازرگانان در سراسر جهان قابل دسترسی باشد، و دوم اینکه مکانیزم ‌های قدرتمند DeFi را وارد بازی کنیم تا یک تغییر پارادایم از طریق سود تجاری ایجاد کنیم.
در بهترین حالت، پرداخت ها باید تقریباً آنی، در سطح جهانی و با هزینه ای ناچیز انجام شود. عملی کردن این امر برای بازرگانان در سراسر جهان هدف اصلی ما است. دومین محصولی که ما با جدیدترین عضو خانواده الروند که روی آن کار خواهیم کرد، Merchant Yield است، یک راه حل پردازش پرداخت Web3 که به جای اینکه تاجران را ملزم به پرداخت درصدی از ارزش معاملاتی کند، بازدهی را برای بازرگانان فراهم می کند”

 

 

در ادامه بنیامین مینکو، مدیر عامل شبکه الروند گفت:

” امروزه، در دنیای کاملا دیجیتالی، واسطه های پرداخت هنوز بسیار کند هستند و از بازرگانان بین 3 تا 11 درصد از هر تراکنش را دریافت می‌کنند، مبلغی که اغلب تفاوت بین سودآوری و ورشکستگی بسیاری از مشاغل در سراسر جهان است!
با استفاده از آخرین فناوری بلاک چین برای انجام پرداخت‌ها به طور کامل و به صورت دیجیتالی، ما نه تنها سرعت تسویه حساب را افزایش می‌دهیم و هزینه‌های مربوط به دریافت پرداخت را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهیم، بلکه آن‌ها را به یک جریان درآمد مقیاس‌پذیر تبدیل می‌کنیم. ارز دیجیتال چند تریلیون دلاری را وارد تجارت خود کرده و به جای پرداخت هزینه، از هر تراکنشی که دریافت می کنید، میتوانید کسب درآمد کنید. ”

 

 سانجا کان مدیر عامل Utrust نیز گفت:

” ایده تبدیل کارمزد پرداخت‌ها از هزینه به یک جریان درآمد، برای ما دیوانه‌کننده به نظر می‌رسید اما پس از بررسی این موضوع با الروند، نه تنها متوجه شدیم که این امر امکان پذیر است، بلکه آینده اجتناب ناپذیر پرداخت ها نیز هست. بنابراین تصمیم گرفتیم به الروند بپیوندیم و اجرای پرداخت های DeFi را تسریع کنیم. Utrust با استفاده از فناوری Elrond وارد فصل رشد جدیدی می شود.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=881

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *