فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

متاورس بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار شما

متاورس بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار شما

متاورس بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار شما

ماه گذشته، متا میزبان Connect 2021 بود، که بینندگان را در ردیف جلویی برای آینده قرار داد و امکانات بی‌نهایت واقعیت افزوده و مجازی را به اشتراک گذاشت. یکی از راهکارهای اصلی این است که متاورس ظرف ده سال آینده و نه فوراً وارد بازار می شود و فرصتی باورنکردنی برای مشاغل بزرگ و کوچک فراهم می کند. ما با همان هیجانی که چرخش از دسکتاپ به موبایل دارد، به تغییر به فراجهان نزدیک می شویم. اینترنت موبایل نشان داده است که وقتی زمین بازی را یکسان کنیم، شاهد افزایش فرصت اقتصادی برای همه هستیم.

امروز، بینش‌های کلیدی را به اشتراک می‌گذاریم تا به شما کمک کنیم تا فرصت امروز را در حالی که برای سفر هیجان‌انگیز پیش رو آماده می‌کنید، ایجاد کنید. امیدواریم با به اشتراک گذاشتن این بینش ها، بتوانید توسعه، تفکر و مفهوم سازی آینده را با ما آغاز کنید.

 

 

 تمرکز روی اپلیکیشن‌های دوبعدی امروز، پلی به سوی متاورس فرداست.

ما معتقدیم متاورس بزرگترین فرصت برای تجارت مدرن از زمان ایجاد اینترنت خواهد بود. این تکامل بعدی پلتفرم های دیجیتال و جانشین اینترنت موبایل امروزی است. اما در حالی که ما در حال حاضر برخی از نورهای این آینده را می بینیم، می دانیم که اولین روشی که مردم در کوتاه مدت متاورژن را از طریق برنامه های دو بعدی تجربه خواهند کرد. این بدان معناست که تمرکز بر مهارت‌هایی که امروزه برای کمک به رشد کسب‌وکار خود در فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر یا واتس‌اپ استفاده می‌کنید بسیار مهم است، زیرا این مهارت‌ها برای کمک به رشد کسب‌وکار شما در دنیای متاورس در آینده اساسی خواهند بود.

متا موارد استفاده بالقوه زیادی را برای چگونگی نقش فناوری‌های متا در متاورس مورد توجه قرار داد. در اینجا چند راه برای تصور اینکه چگونه اپلیکیشن‌های دوبعدی راه را برای تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر در آینده باز می‌کنند، وجود دارد:

  تجارت: با ظهور تجارت دیجیتال، متاورس فرصت های جدیدی را برای خریداران و فروشندگان ایجاد می کند تا به روشی جدید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. می‌توانید تصور کنید که فروشگاه شما در اینستاگرام همه‌جانبه‌تر می‌شود، با گزینه‌ای برای خرید محصولات فیزیکی یا دیجیتالی.

 سرگرمی: امروز می‌توانید یک رویداد آنلاین پولی را در فیس‌بوک میزبانی کنید، اما تصور کنید که می‌توانید این تجربه را به یک تجربه واقعی تبدیل کنید که در آن افراد می‌توانند شخصاً به آن بپیوندند یا بلیت تجربه مجازی بخرند. ما این را در رویداد Connect دیدیم که دو دوست توانستند از یک کنسرت لذت ببرند، یکی شخصا در دنیای فیزیکی و دیگری در متاورس ملحق شد.

 

 

 متاورس تجربیات فیزیکی-جهانی را افزایش خواهد داد

همه ما در یک دنیای ترکیبی آنلاین و آفلاین زندگی می‌کنیم، به‌ویژه در سال گذشته ، با همه‌گیری کرونا. از تماس‌های ویدیویی گرفته تا پیام‌رسانی، ما بیشتر از همیشه به هم متصل هستیم. با این حال، متاورس قصد دارد این موارد را با اصطکاک کمتر و با تقویت تجربیات دنیای فیزیکی ساده کند.

موارد استفاده کنونی از واقعیت افزوده، از جمله Spark AR، نمونه های خوبی از نحوه برخورد متاورس با دنیای فیزیکی است. قبلاً دیده‌ایم که کسب‌وکارها از واقعیت افزوده استفاده می‌کنند تا به مشتریان اجازه دهند به‌طور مجازی مبلمان را در خانه‌شان بیاندازند تا ببینند چگونه می‌آیند، یا از AR استفاده می‌کنند تا به مردم اجازه دهند آرایش یا عینک را مستقیماً از طریق فید فیسبوک خود امتحان کنند. صرف نظر از این بخش، موارد استفاده برای مشاغلی وجود خواهد داشت که به دنبال استفاده از واقعیت ترکیبی و تجربیات دنیای فیزیکی هستند.

 

 

 متاورس به طور مشترک ایجاد و ساخته خواهد شد

هیچ شرکتی به تنهایی متاورس را نخواهد ساخت. این یک مشارکت جهانی با مشاغل، سازندگان، سیاست گذاران، کارآفرینان و غیره خواهد بود.

متاورس از همان ابتدا با چارچوب و شالوده ایجاد فضایی ساخته خواهد شد که در آن مردم بتوانند در آن احساس امنیت کنند. یکپارچگی، ایمنی و حریم خصوصی در تار و پود هم بافته خواهند شد و ما با متخصصان در دولت، صنعت و دانشگاه کار خواهیم کرد تا در مورد مسائل و فرصت‌ها در دنیای متاورس فکر کنیم.

بنابراین، در حال حاضر به عنوان یک تجارت چه کاری می توانم انجام دهم؟ اول از همه، در حالی که متاورز آینده است، تمرکز بر امروز را متوقف نکنید.
اینترنت تلفن همراه راه جدیدی را برای شخصی سازی تجربیات به منظور برآورده کردن انتظارات رو به رشد مردم در مورد نحوه تعامل آنها با مشاغل فعال کرد. ما معتقدیم متاورس این روند را تقویت خواهد کرد و فناوری های متا نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

 

اما همانطور که در مورد اینترنت تلفن همراه صادق بود، فرصت تجاری به دنبال رفتار مصرف کننده خواهد بود. به همین دلیل مهم است که با نوآوری، آزمایش و رشد مخاطبان خود، چه در فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر یا واتس اپ، کسب و کار خود را برای فرصت های امروزی ادامه دهید. زیرا ارتباطاتی که اکنون در این پلتفرم ها ایجاد می کنید همچنان در متاورس اعمال می شوند. موفق ترین برندها در تاریخ کسب و کار با درک نیازهای متغیر مشتریان خود تکامل یافته و مرتبط باقی مانده اند. می‌توانید با ایجاد کانال‌های تجاری جدید از طریق فروشگاه فیسبوک و فروشگاه اینستاگرام یا با ایجاد یک فیلتر با Spark AR، در متاورس قدم ‌بردارید. می‌توانید تبلیغات واقعیت افزوده بسازید که به مشتریان کمک می‌کند محصولات شما را از خانه خود درک کنند.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=843

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *