فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

صندوق پیکسل 100 میلیون دلار برای پلتفرم توسعه NFT جمع آوری می کند

صندوق پیکسل 100 میلیون دلار برای پلتفرم توسعه NFT جمع آوری می کند

صندوق پیکسل 100 میلیون دلار برای پلتفرم توسعه NFT جمع آوری می کند

شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز Velvet Sea Ventures و 01 Advisors مبلغ 100 میلیون دلار در صندوق پیکسل(Pixel Vault)، یک مجموعه توکن غیرقابل تعویض بزرگ از ابرقهرمانان، سرمایه‌گذاری کردند تا مشترکاً شرکت سرگرمی غیرقابل تعویض چند امتیازی (NFT)، را راه‌اندازی کنند.
به گفته Pixel Vault، هدف سرمایه‌گذاری جدید استفاده از NFT و مالکیت معنوی برای بیان داستان‌های جوامع رمزنگاری شده در رسانه‌های مختلف، از جمله تلویزیون، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی است. Pixel Vault مالک 100٪ آی پی، دارایی‌ها و عملیات PUNKS Comic، MetaHero و تمامی فرنچایزهای آینده است.
بنیانگذار و مدیرعامل Pixel Vault، شان گیرین(Sean Gearin)، که با نام GFunk نیز شناخته می شود، این شرکت را در می 2021 (اردیبهشت 1400)راه اندازی کرد. او در بیانیه ای گفت که در مرکز تمام پروژه های Pixel Vault، توانمندسازی جامعه، حکومت غیرمتمرکز و مالکیت دیجیتال واقعی است، و معتقد است که طرفداران مالک و سازنده هستند.
حامیان Pixel Vault نیز اعضای انجمن حامل توکن هستند. 01 Advisors یا 01A توسط مدیر عامل سابق توییتر دیک کاستولو(Dick Costolo) و آدام بین(Adam Bain) رهبری می شود. 01A و Velvet Sea Ventures تابستان گذشته سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری سری A را در Autograph بازار NFT Tom Brady انجام دادند.

مایکل لازرو(Michael Lazerow)، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Velvet Sea Ventures، پستی در لینکدین منتشر کرد که داستان منشأ Pixel Vault را شرح می‌دهد و چشم‌انداز بلندمدت شرکت جدید را توضیح می‌دهد.
“داستان Pixel Vault و داستان مالکیت دیجیتال در هم تنیده شده اند و در چند سال آینده نوشته خواهند شد. بهترین چیز در مورد داستان های Web3 این است که اکنون می توانند شما را درگیر کنند. اگر بخشی از جامعه Pixel Vault بوده اید، این یک پیش درآمد حماسی بوده است.”
به عنوان بخشی از جمع آوری کمک مالی، Lazerow به هیئت مدیره Pixel Vault در کنار GFunk و مشاور عمومی Jacob Wittman خواهد پیوست، در حالی که Adam Bain از 01A به عنوان ناظر و مشاور هیئت مدیره به شرکت ملحق خواهد شد. تنها سهامداران Pixel Vault GFunk، تیم او و سرمایه گذاران جدید هستند.

 

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *