فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

معرفی پروژه متا هيرو (MetaHero)

معرفی پروژه متا هيرو (MetaHero)

معرفی پروژه متا هيرو (MetaHero)

متا هيرو (MetaHero) يک پروژه بسیار خاص در حوزه متاورس که خود را راه ارتباطی میان دنیای واقعی و دنیای مجازی مینامد.

متاهیرو با همکاری Wolf Studios از فناوری سه بعدی فوق واقعی برای تولید آواتارهای سه بعدی و اشیاء مجازی برای استفاده در رسانه های اجتماعی، بازی ها، مد، هنر و پزشکی استفاده می کند. Metahero که در ژوئن 2021 با سرمایه اولیه 10 میلیون دلاری راه اندازی شد، امیدوار است با تسریع تکامل ما به یک جهان دیجیتال موازی، پذیرش ارزهای دیجیتال را به سطح بعدی برساند.

متاهیرو ایده metscanning را ترویج می کند یعنی اسکن و تبدیل اشیاء واقعی به آواتارهای مفید در متاورس. ایده انقلابی Metahero را به عنوان پلی بین واقعیت و دنیای دیجیتال متبلور خواهد کرد.

فناوری متاهیرو هنرمندان، کارآفرینان و گیمرها را به روشهای منحصر به فردی به هم متصل میکند. یکی از راهها از طریق توکن اصلی خود، HERO است، که از موارد استفادهای در رسانههای اجتماعی است. علاوه بر این، Metahero یک فناوری متا اسکن انقلابی متناسب با برخی از بهترین قابلیتهای رندر گرافیکی در تاریخ را رهبری میکند.

متاهیرو نسل اول دستگاه های اسکن این شرکت با کیفیت 4K هم‌اکنون در حال آزمایش های نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، اما بلند پروازی متاهیرو به همینجا خلاصه نمی‌شود چراکه نسل دوم این اسکنر با کیفیت 16k درحال ساخت میباشد به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=968

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *