فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

سرمایه گذاری میلیون ها دلار برای زمین مجازی در متاورس

سرمایه گذاری میلیون ها دلار برای زمین مجازی در متاورس

سرمایه گذاری میلیون ها دلار برای زمین مجازی در متاورس

سرمایه گذاران میلیون ها دلار برای زمین مجازی در متاورس پرداخت می کنند!

 

بر کسی پوشیده نیست که بازار املاک و مستغلات در بلند مدت همیشه در حال افزایش قیمت هستند، اما همه گیر کووید در حال ایجاد یک هجوم کم تر شناخته شده است. در واقع، برخی از سرمایه گذاران میلیون ها دلار برای قطعه زمین می پردازند اما نه در نیویورک یا بورلی هیلز. در واقع، برای زمینی پول پرداخت میکنند که اصلا به طور فیزیکی وجود ندارند.
در عوض، زمین به صورت آنلاین، در مجموعه ای از جهان های مجازی قرار دارد که فناوری آن را متاورس نامیده اند. از زمانی که فیس بوک اعلام کرد در واقعیت مجازی فعالیت خواهد کرد، حتی نام شرکت خود را به Meta Platforms تغییر داده است، قیمت پلات ها تا 500 درصد افزایش یافته است.

اندرو کیگل، مدیر عامل Tokens. com مستقر در تورنتو، که در املاک و مستغلات متاورس و دارایی‌های دیجیتال غیرقابل تعویض (NFT) سرمایه‌گذاری می‌کند، می‌گوید: “متاورس تکرار بعدی رسانه‌های اجتماعی است.می‌توانید به کارناوال بروید، می‌توانید به یک کنسرت موسیقی بروید، می‌توانید به موزه بروید.
در این جهان‌های مجازی، افراد واقعی به‌عنوان شخصیت‌های کارتونی به نام آواتار، شبیه به یک بازی ویدیویی چند نفره در زمان واقعی، با هم تعامل دارند. امروزه، مردم می‌توانند از طریق یک صفحه کامپیوتر معمولی به این دنیاها دسترسی داشته باشند، اما متا و سایر شرکت‌ها چشم‌انداز بلندمدتی از ساخت جهان‌های غوطه‌ور 360 درجه دارند که مردم از طریق عینک‌های واقعیت مجازی مانند Oculus به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. “

گزارش اخیر مدیر دارایی های کریپتو Grayscale تخمین می زند که دنیای دیجیتال ممکن است در آینده نزدیک به یک تجارت 1 تریلیون دلاری تبدیل شود.
در اینجا، هنرمندان بزرگ، از جمله جاستین بیبر، آریانا گرانده و دی‌جی مارشملو، با آواتار خودشان کنسرت اجرا می‌کنند. حتی پاریس هیلتون دی جی جشن سال نو را در جزیره مجازی خودش برگزار کرد.
شرکت Kiguel اخیراً نزدیک به 2.5 میلیون دلار در زمینی در Decentraland خریداری کرده است.

کیگل گفت: “قیمت ها در چند ماه گذشته 400٪ تا 500٪ افزایش یافته است.”
بازار متاورس Sandbox نیز بسیار داغ است، جایی که شرکت توسعه املاک و مستغلات مجازی جانین یوریو، Republic Realm، 4.3 میلیون دلار را برای یک قطعه زمین مجازی خرج کرد.
اورن الکساندر، کارگزار املاک مستقر در میامی به CNBC می گوید: «برای برخی، دنیای دیجیتال به اندازه دنیای واقعی مهم است. “مسئله آن چیزی نیست که من و شما به آن اعتقاد داریم، بلکه در مورد این است که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.”

درست مانند ملک در دنیای واقعی، کیگل می‌گوید که در متاوره سه چیز بسیار مهم است: موقعیت، موقعیت ، موقعیت!
کیگول گفت: «زمانی که برای اولین بار وارد فراجهان می‌شوید، مناطقی وجود دارند که در آن افراد جمع می‌شوند این مناطق مطمئناً بسیار ارزشمندتر از مناطقی هستند که هیچ رویدادی در آن رخ نمی‌دهد.
به عنوان مثال، اسنوپ داگ در حال ساخت یک عمارت مجازی در زمینی در سندباکس است و فردی اخیراً 450000 دلار پرداخت کرده تا همسایه او باشد.

یوریو گفت: من فکر می‌کنم کاملاً مهم است که همسایه شما کیست. «این تقریباً در مورد هر چیزی صادق است، درست است؟ این مانند یک باشگاه است و شما می خواهید در کنار افرادی باشید که علایق مشابهی با کسب و کار شما دارند.”
خرید زمین مجازی بسیار ساده است، یا مستقیماً از پلتفرم یا از طریق یک توسعه دهنده. سرمایه گذاران روی زمین خود می سازند و آن را تعاملی می کنند. یوریو می گوید: «می توانید آن را تزئین کنید، می توانید آن را تغییر دهید، می توانید آن را بازسازی کنید. “این رمز موفقیت است.”

اما یوریو هشدار می دهد که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دیجیتال یک تجارت پرخطر است. نیاز به دانش دارد و فقط باید سرمایه ای در آن سرمایه گذاری کنید که آماده از دست دادن آن هستید. و حتما باید مدیریت سرمایه را رعایت کنید.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=889

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *