فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

جی پی مورگان اولین بانک متاورسی

جی پی مورگان اولین بانک متاورسی

جی پی مورگان اولین بانک متاورسی

بزرگترین بانک در ایالات متحده،جی پی مورگان(JPMorgan)، گامی عظیم در متاورس برداشته است و پس از آن که این بخش را به عنوان “فرصت 1 تریلیون دلاری” نامگذاری کرد، یک سالن مجازی در دنیای محبوب مبتنی بر بلاک چین Decentraland افتتاح کرد.
بازدیدکنندگان از سالن، واقع در مرکز خرید Metajuku در دیسنترالند، با یک ببر رومینگ و یک پرتره دیجیتالی از جیمی دیمون(Jamie Dimon)، مدیر عامل JPMorgan، استقبال می‌شوند. اگر بازیکنان در طبقه بالا راه بروند، می‌توانند سخنرانی یک مدیر اجرایی در مورد اقتصاد ارزهای دیجیتال را تماشا کنند.
سالن onyx، که نام آن از سیستم پرداخت بلاک چین داخلی JPMorgan گرفته شده است، همراه با گزارشی از بانک رونمایی شد که انواع فرصت‌های تجاری را که شرکت‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند در متاورس پیدا کنند، شرح می‌دهد.
در این گزارش آمده است: «متاورس احتمالاً در سال‌های آتی به نوعی در هر بخش نفوذ خواهد کرد، با فرصت بازار که بیش از 1 تریلیون دلار درآمد سالانه تخمین زده می‌شود» و همچنین تأکید می‌کند که در حال حاضر سالانه 54 میلیارد دلار برای کالاهای مجازی هزینه می‌شود. دو برابر مبلغی که برای خرید موسیقی صرف شده است.

 

این گزارش اشاره می‌کند که میانگین قیمت زمین مجازی بین ژوئن تا دسامبر سال گذشته(خرداد تا آذر و دی 1400) از 6000 دلار به 12000 دلار دو برابر شده است و پیش‌بینی می‌کند که هزینه‌های تبلیغات درون بازی تا سال 2027 به 18.4 میلیارد دلار در سال خواهد رسید.
JPMorgan هجوم خالقان فردی را شناسایی کرده است که از Web3 برای کسب درآمد از کار خود به روش های جدید به عنوان نیروی محرکه اقتصاد جدید در حال ساخت در متاورس استفاده می کنند.

جی پی مورگان خاطرنشان می کند که افزایش استقبال از متاورس به دلیل علاقه برندهای بزرگ است و به حرکت آدیداس و نایک برای ایجاد محصولات و فروشگاه های مبتنی بر NFT و همچنین افتتاح فروشگاه متاورس توسط سامسونگ به عنوان گام های بزرگ رو به جلو در پذیرش اشاره می کند.
دیزنی امروز صبح اعلام کرد که مایک وایت(Mike White) را به‌عنوان مدیر اجرایی جدید به‌عنوان هدایت‌کننده نفوذ خود در متاورس، رسماً منصوب کرده است. بر اساس یادداشتی از باب چاپک(Bob Chapek)، مدیرعامل دیزنی، این شرکت به دنبال گسترش قدرت داستان گویی خود به حوزه دیجیتال است. چاپک گفت: “امروز، ما فرصتی داریم تا آن جهان ها را به هم متصل کنیم و یک الگوی کاملاً جدید برای نحوه تجربه و تعامل مخاطبان با داستان های ما ایجاد کنیم.”

 

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1281

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *