فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

کیف پول اختصاصی متاورس توسط متا راه اندازی شد

کیف پول اختصاصی متاورس توسط متا راه اندازی شد

کیف پول اختصاصی متاورس توسط متا راه اندازی شد

شرکت متا در تلاش است تا مشکل تعاملات تراکنش مالی و ارزش را در متاورس حل کند. این شرکت از راه اندازی یک کیف پول دیجیتال جدید خبر داد که از فعالیت های اقتصادی کاربران در نسخه های بعدی متاورس متا پشتیبانی می کند. این کیف پول که Meta Pay نام دارد، تکامل یافته ی فیسبوک پی خواهد بود و همچنان از مجموعه پرداخت هایی که در حال حاضر انجام می دهد، پشتیبانی می کند، اما با تمرکز جدید بر هویت دیجیتال و اثبات مالکیت.

به گفته مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، متا پی راه حلی برای دو مسئله در متاورس خواهد بود: دسترسی به کالاهای دیجیتال و اثبات مالکیت. وی در این باره اظهار داشت:

“در آینده، انواع اقلام دیجیتالی وجود خواهد داشت که ممکن است بخواهید آن ها را بسازید یا بخرید. مانند لباس دیجیتال، هنر، ویدیو، موسیقی، تجربیات، رویدادهای مجازی و موارد دیگر. اثبات مالکیت مهم خواهد بود، به خصوص اگر بخواهید برخی از این موارد را در میان سرویس های مختلف جا به جا کنید.”

 

قابلیت جا به جایی و استانداردسازی در متاورس

زاکربرگ اظهار داشت که در حالت ایده آل، هر چیزی که در یک قسمت از متاورس خریداری می شود، باید در پلتفرم دیگری با کارکردها و ویژگی های یکسان در دسترس باشد. این یکی از اهدافی است که متا با Meta Pay به دنبال آن است: نوعی هویت Web3 که خرید اقلام دیجیتال را به یک هویت دیجیتال منحصر به فرد پیوند می دهد. زاکربرگ توضیح داد:

“این نوع تعامل، تجربیات بسیار بهتری را برای افراد و فرصت های بزرگتری را برای سازندگان ارائه می دهد. یعنی هر چه در مکان های بیشتری بتوانید به راحتی از کالاهای دیجیتال خود استفاده کنید، ارزش بیشتری برای آنها قائل خواهید شد که البته این موضوع بازار بزرگتری برای سازندگان ایجاد می‌کند.”

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1659

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *