فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

پکن برنامه دو ساله نوآوری و توسعه متاورس را اعلام کرد

پکن برنامه دو ساله نوآوری و توسعه متاورس را اعلام کرد

پکن برنامه دو ساله نوآوری و توسعه متاورس را اعلام کرد

شهرداری پکن روز سه‌شنبه یک برنامه دو ساله (2022-2024) برای نوآوری و توسعه متاورس را اعلام کرد که همه مناطق را ملزم می‌کند تا به برنامه نوآوری جدید Web3 پایبند باشند.
برنامه اقدام توسعه از متاورس به عنوان نسل جدیدی از یکپارچه سازی فناوری اطلاعات و نوآوری یاد می کند که رشد اینترنت را به سمت Web3 سوق می دهد. این طرح نوآوری بر ارتقای توسعه صنایع مرتبط با متاورس و کمک به پکن برای ساختن شهر معیار برای اقتصاد دیجیتال متمرکز است.
برنامه عمل مستلزم آن است که مناطق مختلف زیرساخت های فناوری را در سطح شهر ایجاد کنند و استفاده از آن را در زمینه های مختلف از جمله آموزش و گردشگری ترویج دهند. برنامه توسعه شاهد ادغام ابزارهای فنی مانند تجسم سه بعدی و GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) برای ایجاد یک پلتفرم دیجیتال فضای شهری بصری و پیشبرد طرح زیرساخت هوشمند دیجیتال بومی خواهد بود.
رونوشت Google Translate سند رسمی به شرح زیر است:

“سناریوهای آموزش دیجیتال را ترویج کنید، از همکاری عمیق بین شرکت‌های فناوری مرتبط با متاورس و مؤسسات آموزشی حمایت کنید، مدل‌های آموزش آنلاین هوشمند و تعاملی را گسترش دهید، و پلتفرم‌های آموزش دیجیتال در سطح صنعت را توسعه دهید.”
برنامه اقدام توسعه متاورس همچنین به مناطق و شهرداری ها دستور داده است تا برای ایجاد واقعیت مجازی، حمایت مالی و منابع انسانی ارائه دهند. دولت شهرداری پکن همچنین خواستار ردیابی روندهای فناوری توکن غیرقابل تعویض (NFT) و کاوش در برنامه‌های نظارتی برای حمایت از نوآوری شد.
در حالی که چین به‌خاطر موضع ضد رمزارزی معروف است، دولت از اوایل سال 2021(اواخر آذر 1400) به مفهوم متاورس علاقه نشان داده است. پیش از پکن، شانگهای متاورس را نیز در برنامه توسعه پنج ساله گنجانده بود. با این حال، علاقه دولت به فناوری نوپا منجر به قوانین مطلوبی برای شرکت‌های فناوری که همین ایده را بررسی می‌کنند، نشده است.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1688

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *