فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

متاورس یک عامل کلیدی در موفقیت بلندمدت NFT

متاورس یک عامل کلیدی در موفقیت بلندمدت NFT

متاورس یک عامل کلیدی در موفقیت بلندمدت NFT

گزارش جدیدی از Juniper Research مسیر بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) را طی پنج سال آینده ترسیم کرده است. بر اساس این گزارش، تراکنش‌های جهانی مربوط به NFT‌ها از ۲۴ میلیون در سال ۲۰۲۲ به نزدیک به ۴۰ میلیون تا سال ۲۰۲۷ افزایش خواهد یافت.

یکی از کاتالیزورهای مهم برای پیشبرد پذیرش NFT، موارد مرتبط با متاورس خواهد بود. این بخش از NFT سریعترین رشد را در پنج سال آینده خواهد داشت. NFT‌های مرتبط با متاورس با افزایش تراکنش‌ها از ۶۰۰،۰۰۰ تراکنش در سال ۲۰۲۲ به ۹/۸ میلیون تا سال ۲۰۲۷ مواجه خواهند شد.

اگرچه این دارایی‌های دیجیتال راه‌های رشد و کسب سود جدیدی را ارائه می‌دهند، اما این گزارش به فروشندگان هشدار داده که به دلیل وجود کلاهبرداری‌های NFT، عاقلانه عمل کنند.

از زمان رونق NFTها در سال ۲۰۲۱، گزارش‌هایی در رابطه با کلاهبرداری‌های NFT وجود داشته که بیشتر آنها مربوط به امنیت NFT‌ها در کیف پول‌های رمزارزی و پامپ و دامپ‌ها بوده است.

بازار NFT OpenSea اخیراً در توییتر به کلاهبرداری‌ها و NFT‌های سرقت شده اشاره کرده است:

در درازمدت، تمرکز اصلی ما همچنان بر یافتن راه‌حل‌هایی است که این مشکل را ریشه‌ای حل کنند. در حال حاضر تلاش‌هایی برای شناسایی خودکار و بهتر تهدیدها مانند مسدود کردن آدرس‌های اینترنتی مشکوک، در حال انجام است.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1676

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *