فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

متاورس شیبا اینو با دیسنترالند رقابت میکند

متاورس شیبا اینو با دیسنترالند رقابت میکند

متاورس شیبا اینو با دیسنترالند رقابت میکند

تیم شیبا اینو (Shiba Inu) در یک پست وبلاگ در 30 مارس(10 فروردین)، جزئیات جالبی را درباره پروژه متاورس مورد بحث خود به نام “SHIB: The Metaverse” فاش کرد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، توسعه دهندگان حامی این میم کوین در ابتدا ابتکار بلندپروازانه متاورس را در اوایل فوریه(بهمن 1400) برای رقابت با شرکت هایی مانند دیسنترالند (Decentraland) اعلام کردند.

این متاورس از بیش از 100000 زمین تشکیل خواهد شد که برخی از آنها خصوصی خواهند ماند.

این زمین ها به صورت مرحله ای باز می شود. در مرحله مقدماتی، این تیم 36431 قطعه را باز می کند که به چهار طبقه تقسیم می شود (خز نقره ای(Silver Fur) ،دم طلا(Gold Tail)،پنجه پلاتینیوم(Platinum Paw) و دندان الماس(Diamond Teeth)). قیمت ها بسته به ردیف از 0.2 اتریوم تا 1 اتریوم متغیر است. این تیم می گوید که قصد داشته یک توکن خنثی برای قیمت گذاری انتخاب کند.

شرکت‌کنندگان برای شرکت در مناقصه سه روزه، باید توکن‌های Shiboshis NFT دوج کیلر (LEASH) خود را قفل کنند. دارندگان همچنین می توانند در مرحله هفت روزه رویداد فروش شرکت کنند. در نهایت، زمین های باقی مانده پس از تکمیل دو مرحله اولیه برای فروش عمومی در دسترس خواهند بود.

این تیم ادعا می کند که خرید زمین، فرصتی برای ایجاد درآمد غیرفعال و ایجاد پاداش است. برخی از امتیازاتی که می توانند توسط صاحبان زمین باز شوند در آینده نزدیک آشکار خواهند شد.

متاورس ها، جهان های مجازی را نشان می دهند که به شرکت کنندگان اجازه می دهد از تعاملات دنیای واقعی تقلید کنند. این مفهوم به دلیل تغییر نام فیس بوک به متا که در اکتبر گذشته(مهر 1400) رخ داد، محبوبیت قابل توجهی به دست آورد.

سه میلیون دنبال کننده توئیتر

در این بین، حساب رسمی توئیتر این میم کوین از مرز سه میلیون فالوور عبور کرده است.

در یک توئیت جشن، تیم حامی شیبا اینو از فالوورهای خود برای بردن پروژه به «سطح کاملاً جدیدی» از موفقیت تشکر کرد.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1640

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *