فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

شرکت American Express به متاورس خواهد پیوست

شرکت American Express به متاورس خواهد پیوست

شرکت American Express به متاورس خواهد پیوست

مایکل کوندودیس (Michael Kondoudis)، وکیل دارای مجوز و پروانه کسب وکالت، توئیتی را منتشر کرد که می‌گوید American Express، شرکت خدمات مالی آمریکایی، درخواست‌های علامت تجاری را برای لوگوهای متاورس و NFT ثبت کرده است. در این توئیت آمده بود که امریکن اکسپرس تعداد 7 درخواست علامت تجاری ثبت کرده است.

پرونده های دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده به تاریخ 9 مارس (18 اسفند) نشان می دهد که چگونه امریکن اکسپرس ممکن است ردپای خود را در متاورس توسعه دهد و نسخه جدیدی را بسازد که می تواند با استفاده از هدست های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) غوطه ورتر باشد.

امریکن اکسپرس همچنین درخواست فعال سازی علائم تجاری در نرم افزار کارت های اعتباری، مسافرت، خدمات دربان، یک محیط مجازی برای تفریح ​​و سرگرمی و یک بازار NFT کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد خدمات کیف پول برای دارایی‌های دیجیتال و بلاکچین، صرافی رمزارزی و خدمات تجارت توکن دیجیتالی و کاربردی را ارائه دهد، زیرا این طرح‌ها نیز در پرونده‌ها موجود بودند.

از سوی دیگر، ممکن است بنظر برسد امریکن اکسپرس کمی دیر به این امر وارد شده است، زیرا چند رقیب اصلی آن در حال حاضر در Web3 متمرکز شده اند. به عنوان مثال، ویزا را در نظر بگیرید که در آگوست 2021 (مرداد 1400) به این جهان پیوسته است.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *