فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

سری 56 میلیون دلاری پلتفرم متاورسی Ready Player Me

سری 56 میلیون دلاری پلتفرم متاورسی Ready Player Me

سری 56 میلیون دلاری پلتفرم متاورسی Ready Player Me

ردی پلیر می(Ready Player Me)، یک پلتفرم آواتار متقابل بازی که کاربران را قادر می‌سازد در متاورس باشند، سری B به مبلغ 56 میلیون دلار به رهبری آندریسن هوروویتز (a16z) را بسته است.
از دیگر سرمایه گذاران معروفی که در این سری شرکت کردند، می توان به هارتبیت ونچرز کوین هارت، خانواده D’Amelio، Punk6529، Snowfro، Sebastian Knutsson و Riccardo Zacconi و غیره اشاره کرد.

طبق نسخه منتشر شده، تیم ها می توانند روی ساختن دنیاها و تجربیات تمرکز کنند زیرا Ready Player Me به توسعه دهندگان یک سیستم آواتار می دهد. این پلتفرم همچنین توزیع را از طریق شبکه خود ارائه می دهد و جریان های درآمدی جدیدی را از طریق فروش دارایی های آواتار قابل اجرا و اقتصاد بین بازی ایجاد می کند.

تیمو توک(Timmu Tõke)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل این پلتفرم معتقد است که با بودجه اضافی، Ready Player Me قادر خواهد بود سیستم آواتار را افزایش دهد تا به توسعه دهندگان انعطاف بیشتری بدهد، ابزارهای جدیدی را برای کمک به توسعه دهندگان در کسب درآمد از دارایی های آواتار توسعه دهد.
در همین حال، جاناتان لای، شریک عمومی در Andreessen Horowitz خاطرنشان کرد: “Ready Player Me هم مورد علاقه توسعه‌دهندگان و هم بازیکنان به‌عنوان بزرگ‌ترین پلت‌فرم برای سیستم‌های آواتار به‌عنوان سرویس است و به خوبی در راه ساختن پروتکل هویت تعاملی است.”

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1684

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *