فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

رونمایی از کتاب “متاورس کودکان بین کهکشانی”

رونمایی از کتاب “متاورس کودکان بین کهکشانی”

رونمایی از کتاب “متاورس کودکان بین کهکشانی”

گریمز (Grimes)، نوازنده کانادایی، فاش کرد که قصد دارد کتاب “متاورس کودکان بین کهکشانی” را به عنوان یکی از پروژه‌های اجلاس Avalanche در پوبل اسپانیول در بارسلونا، راه‌اندازی کند. در حین صحبت با مهمانان اجلاس آوالنچ از یک صفحه ویدئو، گریمز در مورد Web3 و اینکه چقدر از کمک به تلاش های OP3N خوشحال بود، صحبت کرده است.

 

گریمز به حضار گفت: “وقتی برای اولین بار وارد Web3 شدم، این همان پروژه‌ای بود که امیدوار بودم ببینم. این نوازنده افزود: “من بسیار هیجان زده هستم که با OP3N برای راه اندازی مجموعه ای از هنرهای آموزشی برای نوزادان و کودکان کوچک با هدف ایجاد تجربه ای عمیق برای نوزادان که برای بزرگسالان نیز عمیقاً معنادار است، همکاری می کنم.”

گریمز در دو سال گذشته تا حدودی درگیر اکوسیستم توکن های NFT بوده است. گریمز همچنین همسر ایلان ماسک و مادر فرزند او است. در مارس 2021 (اسفند 1399)، گریمز با بازار NFT Nifty Gateway همکاری کرد تا مجموعه NFT خود را با عنوان “Warnymph Collection Vol. 1” منتشر کند. مجموعه NFT حدود 6 میلیون دلار به دست آورد اما NFT به نام “Newborn 1 & 3” محبوبیت زیادی بدست نیاورد.

گریمز در این رویداد بلاکچین گفت: “من تا کنون به دلیل نگرانی های زیست محیطی NFT نساخته بودم. اما با راه اندازی آوالنچ کاملاً احساس راحتی می کنم.”

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1615

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *