فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

دیوید بکهام به متاورس پیوست

دیوید بکهام به متاورس پیوست

دیوید بکهام به متاورس پیوست

دیوید بکهام، فوتبالیست افسانه ای، به جدیدترین چهره ورزشی تبدیل شده است که بلاک چین، NFT و متاورس را پذیرفته است. این ورزشکار مشهور جهانی که به یک تاجر تبدیل شده است به عنوان سفیر برند جهانی برای پلتفرم بلاک چین DigitalBits انتخاب شده است.

DigitalBits یک فناوری بلاک چین لایه 1 است که به دارایی هایی مانند NFT های ساخته شده توسط هنرمندان، گروه های ورزشی و سایر برندها اجازه می دهد تا روی بلاک چین توکنیزه شوند.

بکهام که یکی از شناخته شده ترین چهره های جهان است، تجربه و روابط قابل توجهی با شرکت های بزرگی مانند آدیداس، مازراتی، تودور، سندز، دیاژو و EA دارد. برای نزدیک به دو دهه، بکهام به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف خدمت کرده و از حقوق آسیب پذیرترین کودکان جهان حمایت کرده و از آنها محافظت می کند.

دیوید بکهام تنها اسطوره ورزشی نیست که درگیر ارزهای دیجیتال شده است. همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، تنیس باز حرفه ای ژاپنی، نائومی اوزاکا(Naomi Osaka)، سفیر صرافی ارزهای دیجیتال FTX شده است.

به عنوان بخشی از این قرارداد، اوزاکا یک سهم در FTX و همچنین سایر پرداخت‌ها را دریافت خواهد کرد. این تنیسور برتر اکنون به استفن کری، ستاره بسکتبال حرفه ای آمریکایی، تام بردی کوارتربک افسانه ای و همسر سوپرمدلش ژیزل بوندشن پیوسته است.

این ستاره 24 ساله تنیس قبل از پیوستن به FTX، با Autograph، پلتفرم NFT بردی همکاری کرد تا اولین مجموعه توکن های غیرقابل تعویض خود را راه اندازی کند. اوزاکا که سرنا ویلیامز را به عنوان پردرآمدترین تنیسور زن در جهان پشت سر گذاشته است نیز به Dogecoin ابراز علاقه کرد.

با پیوستن افراد مشهور به گروه ارزهای دیجیتال، رگولاتورها به طور فزاینده ای نگران می شوند.علی رغم کوچک بودن این بخش، بانک انگلستان از ایجاد اولین چارچوب نظارتی کشور برای ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال خبر داد، همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1607

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *