فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

حرکت معاملات کریپتو به سمت متاورس

حرکت معاملات کریپتو به سمت متاورس

حرکت معاملات کریپتو به سمت متاورس

اکثر توسعه دهندگان بر این باورند که نوآوری رمزارز و بلاک چین “برای شکل دادن به آینده متاورس حیاتی است.”

یک مطالعه جدید نشان می دهد که توسعه دهندگان بر این باورند که متاورس ممکن است روزی به “محبوب ترین” راه برای خرید و فروش کریپتو تبدیل شود.

این مطالعه که توسط ارائه‌دهنده API، آگورا(Agora) انجام شد، افکار و ایده‌های 300 توسعه‌دهنده را در مورد متاورس بررسی کرد. تونی ژائو(Tony Zhao) بنیانگذار و مدیر عامل آگورا، می گوید: «از آنجایی که آنها عملاً در خط مقدم هر پیشرفتی که در متاورس اتفاق می افتد قرار می گیرند، افکار و نظرات آنها در نهایت اهمیت و تاثیر زیادی دارد.

این نظرسنجی نشان می دهد که 57 درصد از توسعه دهندگان بر این باورند که متاورس روزی برجسته ترین راه برای معامله ارزهای دیجیتال خواهد بود. با این حال، از هر 3 پاسخ دهنده، 1 نفر معتقد است که حریم خصوصی و امنیت داده ها ممکن است چالش بزرگی برای متاورس باشد.

در همین حال، نظرسنجی کنندگان همچنین از توسعه دهندگان پرسیدند که آیا نقش توکن های غیرقابل تعویض همچنان به رشد خود ادامه می دهد و تبدیل به بزرگترین شکل ارز در متاورس می شود. 53 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند، در حالی که 24 درصد مخالف بودند.

محققان همچنین دریافتند که اکثر توسعه دهندگان بر این باورند که نوآوری کریپتو و بلاک چین برای شکل دادن به آینده متاورس بسیار مهم است. 70 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که پیشرفت ها در حوزه بلاک چین و کریپتو به طور قابل توجهی بر متاورس تأثیر می گذارد.

72 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که تعامل آنی برای ایجاد یک “تجربه یکپارچه” در متاورس بسیار مهم است. علاوه بر این، نتایج همچنین نشان داد که 55 درصد از شرکت کنندگان معتقدند که متاورس در آینده نزدیک جایگزین تعاملات اجتماعی واقعی خواهد شد.

در مارس 2022، شرکت ها شروع به راه اندازی فروشگاه در متاورس کردند. شرکت ها یا طرحها را راه اندازی کردند یا اعلام کردند که قصد دارند کسب و کارهای خود را به دنیای مجازی بیاورند. هدف این شرکت ها استفاده از متاورس برای جلسات کاری، به عنوان یک مرکز نوآوری و به عنوان یک پلت فرم تعامل کاربر است.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1648

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *