فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

بانک سیتی نسبت به آینده متاورس بسیار خوشبین است

بانک سیتی نسبت به آینده متاورس بسیار خوشبین است

بانک سیتی نسبت به آینده متاورس بسیار خوشبین است

بانک سرمایه‌گذاری آمریکایی، سیتی(Citi)، پیش‌بینی می‌کند که اقتصاد متاورس تا سال 2030(1409) به 13 تریلیون دلار برسد.
علاقه به متاورس در ماه های اخیر پس از تغییر نام فیس بوک به متا افزایش یافته است. برای افراد ناآشنا، متاورس به آینده تکراری جدید اینترنت اشاره دارد، جایی که کاربران با آواتارهای سه بعدی با یکدیگر تعامل خواهند داشت. بسیاری از شرکت‌ها و پروژه‌های رمزارزی عجله دارند تا در این فضا بسازند.
سیتی در گزارشی در روز پنجشنبه اشاره کرد که متاورس «نسل بعدی اینترنت است، که دنیای فیزیکی و دیجیتالی را به شیوه‌ای پایدار ترکیب می‌کند».

بر اساس تعریف ما، ما تخمین می‌زنیم که کل بازار برای اقتصاد متاورس می‌تواند تا سال 2030 بین 8 تا 13 تریلیون دلار افزایش یابد.
با این حال، این بانک چند ملیتی بر این باور است که برای ورود کامل متاورس به جریان اصلی و رسیدن به آن سطح، به سرمایه گذاری قابل توجهی در زیرساخت های پیشرفته نیاز دارد. برای تقویت اکوسیستم، کارایی محاسباتی باید بیش از 1000 برابر از سطوح امروزی افزایش یابد و “سرمایه گذاری در زمینه هایی مانند محاسبات، ذخیره سازی، زیرساخت شبکه، سخت افزار مصرف کننده و پلتفرم های توسعه بازی مورد نیاز است.”
در گزارش جامع 184 صفحه‌ای، سیتی خاطرنشان می‌کند که متاورس نوظهور متعلق به جامعه خواهد شد. موارد استفاده از آن از تجارت، هنر، همکاری اجتماعی و تبلیغات گرفته تا رسانه و مراقبت های بهداشتی را شامل می شود. با این حال، بازی در چند سال آینده بزرگترین مورد استفاده متاورس باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1632

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *