فراورس

واترمارک لوگو فراورس

پشتیبانی

01191014913

بانک اسلامی Warba در کویت وارد متاورس شد

بانک اسلامی Warba در کویت وارد متاورس شد

بانک اسلامی Warba در کویت وارد متاورس شد

در اتفاقی که برای اولین بانک اسلامی عنوان شده است، بانک Warba مستقر در کویت، اخیراً گفت که اکنون دو مکان در متاورس را تصاحب کرده است، یکی در پلتفرم Decentraland و دیگری در Sandbox. انتظار می رود حضور بانک در متاورس ارتباط آن را با نسل جوان تقویت کند.

انور بدر الغیث، معاون خدمات پشتیبانی و خزانه داری این مؤسسه مالی در اظهارات خود پس از تأیید ورود بانک وربه به متاورس گفت:

“علاقه بانک وربه به ورود به واقعیت مجازی در چارچوب روندهای دیجیتالی برای تبدیل به یک بانک Web3 است. دنیای واقعیت مجازی در چندین زمینه پیشرفته از جمله خدمات، آموزش، سلامت و غیره استفاده می شود. و بانک وربه قصد دارد در واقعیت مجازی به مشتریان خود نزدیک باشد تا محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و همچنین با آن ها به روشی نوآورانه ارتباط برقرار کند که تصویر بانک وربه را به عنوان یک پیشگام در تحول دیجیتالی منعکس کند.”

الغیث توضیح داد که بانک وربه مشتاق حمایت از مشتریان جوانتر خود است و از این رو وارد دنیای متاورس شده است. طبق بیانیه منتشر شده توسط این بانک، وربه اکنون برای دستیابی به اهداف بلند پروازانه خود و همچنین افزایش مزایای خدمات دیجیتال تلاش می کند.

در این بیانیه آمده است که این بانک همچنین بر جذب فناوری های نوظهور و هوش مصنوعی نیز تمرکز خواهد کرد.

لینک کوتاه :

https://faraverse.ir/?p=1662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *